Uitgerekend juli 2017!

10-11-2016 00:22 2202 berichten
Dit is een topic voor alle dames die zwanger zijn en uitgerekend zijn voor juli 2017! :cheer2:
Naam Leeftijd Kindje Uitgerekend Geslacht Bijzonderheden
mlsc 28 Eerste 3 juli Meisje :heart: Bevallen op 11-06-2017 :love:
Choco15 27 Tweede 3 juli Meisje :heart: Bevallen op ??-06-2017 :love:
Fiep 28 Eerste 2 juli Meisje :heart: Bevallen op 17-06-2017 :love:
EJC 38 Eerste 25 juli Jongen :heart: Bevallen op 18-06-2017 :love:
Nijntjelief 35 Tweede 4 juli Jongen :heart: Bevallen op 30-06-2017 :love:
Appelstroop88 27 Eerste 27 juni Jongen :heart: Bevallen :love:
Sosa 33 Tweede 1 juli Jongen :heart: Bevallen :love:
Aardbei-banaan 25 Eerste 7 juli Jongen :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Happy-life 24 Eerste 7 juli Meisje :heart: Bevallen op 06-07-2017 :love:
Gadgetfreak 31 Eerste 12 juli Jongen :heart: Bevallen op 09-07-2017 :love:
Tasje76 40 Tweede 8 juli Jongen :heart: Bevallen op 13-07-2017 :love:
Bumpersticker 26 Eerste 17 juli Jongen :heart: Bevallen op 19-07-2017 :love:
Vervivaen 29 Eerste 17 juli Meisje :heart: Bevallen op 20-07-2017 :love:
Feelsogood 35 Tweede 13 juli Meisje :heart: Bevallen op 21-07-2017 :love:
Draakje 24 Eerste 4 juli Meisje :heart:
Pigstails 25 Eerste 6 juli Jongen :heart:
Groenogig_monster 32 Eerste 24 juli Jongen :heart:
Inloggegevens: juli2017
anoniem_316525 wijzigde dit bericht op 14-08-2017 22:51
82.20% gewijzigd
Hmm ik wil m liever niet hier neerzetten maar ik wil m je wel pb-en hoor als je erg nieuwsgierig bent
Alle reacties Link kopieren
We praten er af en toe wel eens over maar hebben allebei het gevoel dat we nog even willen wachten voor de échte brainstorm tot we het geslacht weten:) Op één of andere manier lijkt het alsof het dan minder speculatief gaat zijn en we ook beter zullen voelen welke naam juist is. Ofzoiets:D
Haha Sosa snap ik, maar ik ben wel heel nieuwsgierig dus een pb zou ik leuk vinden!

Fiep, ik snap dat gevoel. Ik heb een heleboel opties maar niet het gevoel dat ik echt kan kiezen tot ik weet wat het wordt!
Ik kan je geen pb sturen vervivaen!
quote:Sosa85 schreef op 30 december 2016 @ 23:03:

Ja! We hebben al een meisjesnaam haha. Alleen nog geen jongensnaam, dat vind ik zó lastig... vond ik bij onze zoon al lastig laat staan dat ik nu een tweede moet bedenken

Bij ons is het omgekeerd. Voor een jongen hebben we twee namen voor een meisje geen enkele.

Wordt het in Nederland vaak gedaan, thuis bevallen? Hier eigenlijk niet. Nicht deed het wel maar dat is eerder een uitzondering.

Gaat alles daar goed in Australië?

Welk weer is het daar eigenlijk?

Piep, heb je nog iets gehoord van je mama of ga je dat contact eerder op een laag pitje zitten?

We gaan hier volgende week aan de kamer beginnen. We willen een beetje positief doen. :-)
quote:Fiep- schreef op 30 december 2016 @ 23:42:

We praten er af en toe wel eens over maar hebben allebei het gevoel dat we nog even willen wachten voor de échte brainstorm tot we het geslacht weten:) Op één of andere manier lijkt het alsof het dan minder speculatief gaat zijn en we ook beter zullen voelen welke naam juist is. Ofzoiets:D

Dat denken we ook een beetje, alle toch voor de meisjesnaam. Nog geen zorgen maken want mss wordt het wel een jongen. Maar dat zullen we nog zien e...

Vriendin is er meer en meer van overtuigd dat het een meisje gaat worden!
Ik zet onze meisjesnaam hier wel neer, haal

ik hem zo weer weg: als we een meisje krijgen noemen we haar ...

Jongensnaam dus nog niks maargoed eerst het geslacht maar even afwachten
Wij hebben de namen al wel. We hadden ze al voordat ik uberhaupt zwanger was de jongensnaam komt echt heel weinig voor, niet dat we het daarop hebben uitgekozen hoor, maar we hoorden die naam tijdens een tv-serie en vonden hem allebei mooi De meisjesnaam had mijn vriend gedroomd en bij mij stond die ook in het lijstje dus waren we er snel uit
Leuke naam sosa! Wij hebben een lijstje met 4 jongens en 4 meisjes namen die we allebei leuk vinden maar nog geen naam gekozen. Hebben we nog even de tijd voor dus heb ik geen haast mee! Ik denk dat zodra we weten of het een jongen of meisje is we er beter over na gaan denken.

Nog een paar uurtjes en dan gaan we het nieuws aan onze vrienden vertellen eindelijk!

Hebben jullie leuke plannen voor vanavond/vanacht?
Vamavond staan mijn schoonzussen op de planning. Gisteren schoonmoeder, die was heel blij. Ze was ons ook al jaren aan het pushen om aan kinderen te beginnen.

Namen zijn we nog helemaal niet mee bezig. Zal wel weer een last-minute ding worden ons kennende.
De zee is groen
Ah Sosa ik heb het gemist! Maar als het goed is kun je me nu wel een pb sturen, ik heb het aangevinkt!

Mlsc goed dat jullie positief bezig blijven! Het is heerlijk weer hier, zo'n 28 graden! Net nieuwjaar gevierd, nu lekker naar bed.
De nipttest was volledig in orde.

Wij krijgen een meisje!
Oh wat goed mlsc! En het voorgevoel van je vriendin was dus toch goed! Leuk een meid!
Dat is beter bekeken qua weer vervivaen! Slaap lekker!

En leuk mlsc! Fijn dat de nipt test in orde was
Leuk hoor Mlsc .. goed voorgevoel...
Ah super mlsc! Gefeliciteerd!! Je bent de eerste die het geslacht weet, kan niet wachten tot wij het ook weten

Ik heb een extra kolom gemaakt in de tabel waar we het geslacht in kunnen zetten
Joehoe! Het eerste meisje!

Ben benieuwd of we als groep 50/50 uitkomen.

Happy newyear allemaal!!!!
De zee is groen
Op een mooi 2017 met allemaal lieve gezonde baby'tjes!!!
Gelukkig nieuw jaar allemaal!

Ik ben net thuis van een feestje bij vrienden. Zo lekker even onder een warme douche en dan naar bed.

We hebben het ook tegen onze vrienden verteld vanavond. Sommigen hadden al een vermoeden maar ze waren allemaal super blij voor ons heel de wereld mag het nu weten dus ik zet morgen nog een berichtje op Facebook dat iedereen die het nog niet wist het dan weet!

Slaap lekker!
Een gelukkig nieuwjaar en xe gaan voor allemaal gezonde baby's!

Hier knop helemaal omgedraaid. Idee van een zoontje losgelaten en nu helemaal klaar voor een meisje. Gisteren al een beetje nagedacht over namen en we hebben er nu enkele maar nog geen WoW.

Straks gaan we het aan mijn kant van de familie gaan vertellen. Dan weet iedereen het en gaan we het op Facebook plaatsen denk ik.

Geniet nog van de eerste dag van het jaar!
Mlsc een meisje!!!

Geniet van het vertellen is zo leuk!

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op goeie zwangerschappen, mooie bevallingen en gezonde baby's
Voor de dames die het op facebook gaan zetten, jullie werkgevers zijn ook op de hoogte?

Ik vergeet dat namelijk steeds. Zo van, oja, dat moet ook nog. Minor detail .

Ik zet hey sowieso niet op facebook. Ben meer een gluurder dan een poster.
De zee is groen
Inderdaad werkgever is ook op de hoogte. 9/1 heeft ze gesprek over wat allemaal in orde te brengen enz. Hoe lang gaan jullie thuis blijven?

Hier bijna vijf maand en dan bride volledig gaan werken.
We hebben ook getwijfeld, maar dan weet ineens iedereen het. Ik heb er geen en vriendin plaats denk ik op heel het jaar 7 dingen ofeo
Wij hebben het vd week op Facebook gezet. Daarvoor wist iedereen die het 'moest' weten het al (vrienden, familie).

Mijn werkgever wist het al vanaf 7 weken zwanger omdat ik ziek thuis ben. Man heeft het vorige week op zijn werk verteld.

Zou idd een beetje lullig zijn als je werkgever er op die manier achter moet komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven