afschuwelijke bruiloften en andere partijen

24-11-2006 15:46 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand schreef op topic nummer 457 "hoeveel geef je op een bruiloft " dat sommige feesten zó erg zijn dat ze eigenlijk jou hadden moeten betalen om te komen ( okee , redelijk vrije interpretatie )

Nou, shoot ........ vertel je afschuwelijke verjaardagervaringen waarbij iedereen in een kringetje aan de HEMAtaart zit en oma over haar aambeien begint .....

Vertel hier over je aanwezigheid op het meest smakeloze bruidspaar ooit .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Morgen misschien
quote:Fee-de-Goede schreef op 31 december 2016 @ 10:34:

Wat een dom geneuzel over spelling en andermans ondergoed. Iemand nog een goed verhaal?

Nou, ik had laatst een feestje in de parenclub. Was helemaal niet gezellig, het buffet werd slecht bijgevuld en de aanwezige mannen waren slecht geschoren.

Maar klap op de vuurpijl was dat een vrouw op een gegeven moment door de zaal blèrde : waar is me lingerie?

Dat bleek dus een simpel degelijk witte hema-slip te zijn en die was dus per ongeluk gepakt door een andere vrouw. Dat werd nog een hele ordinaire scheldpartij waarbij de huzarensalade van het buffet door de ruimte vloog.

Werd het toch nog leuk.
quote:Starshine-2 schreef op 31 december 2016 @ 11:06:

[...]

Nou, ik had laatst een feestje in de parenclub. Was helemaal niet gezellig, het buffet werd slecht bijgevuld en de aanwezige mannen waren slecht geschoren.

Maar klap op de vuurpijl was dat een vrouw op een gegeven moment door de zaal blèrde : waar is me lingerie?

Dat bleek dus een simpel degelijk witte hema-slip te zijn en die was dus per ongeluk gepakt door een andere vrouw. Dat werd nog een hele ordinaire scheldpartij waarbij de huzarensalade van het buffet door de ruimte vloog.

Werd het toch nog leuk.
hahaha
quote:aquake82 schreef op 31 december 2016 @ 10:30:

Dat er geen kant in het ondergoed zit kan een heel eenvoudige reden hebben. Mss is ze allergisch eraan?

Strikjes etc. op lingerie zou ik niet doen op een (strakke) bruidsjurk, omdat dat mogelijk aftekent en ik die dingen gewoon niet leuk vind.

Onder bepaalde jurken draag je beter degelijk doch onzichtbaar ondergoed. Kun je voor de huwelijksnacht nog altijd wat anders aantrekken.
quote:Nouschi schreef op 30 december 2016 @ 22:18:

[...]

Dooddoener.

S tch prm t vlgn wt z wl vrtlln.

Dat is ook prima te volgen.

Nou, dat vind ik al veel minder goed te volgen....

Me/ mijn is prima overheen te lezen.

Wat niet wegneemt dat ik dat me, me, me ook erg irritant vind.
quote:Starshine-2 schreef op 31 december 2016 @ 11:06:

[...]

Werd het toch nog leuk.Cool.
quote:renske1975 schreef op 31 december 2016 @ 12:32:

[...]

Me/ mijn is prima overheen te lezen.

Wat niet wegneemt dat ik dat me, me, me ook erg irritant vind.Echt niet. Dat klinkt als nagels over een schoolbord door de hele tekst heen
Pivot! PIVOT!!!
Zal in plaats van zou lees ik op dit forum ook, vind dat nogal ergerlijk: iemand vertelt iets over haar man en dan reageert iemand 'ik zal mijn man even flink de waarheid vertellen'. Moet dan altijd even omschakelen of ze het nu over haar eigen man of over de man van TO heeft.

En jou/jouw is geloof ik ook niet altijd even gemakkelijk

sbobet online
Roos_85 schreef:
05-12-2016 17:18
Ik weet het niet meer, weggegooid. Ik weet nog wel dat er stond: Het bruidspaar zal rond xx.xx aankomen bij xxxxx in xxxxx. Aansluitend receptie en gelegenheid om het bruidspaar te feliciteren.

Als je dan niet echt gaat trouwen, ga dan ook niet van een bruidspaar spreken.
Ze gingen echt trouwen.
Als ze toen al in ondertrouw waren, waren ze formeel bruid en bruidegom, dus het bruidspaar.
Tijd voor een up.

Aangezien ik meestal de ceremoniemeester ben, zijn de bruiloften waar ik heen ga helemaal tip top geregeld ;) (toch geen grapje).

De meeste van mijn vrienden doen een 'avondbruiloft'. Dus eerst in besloten groep eten, dan voor iedereen de ceremonie en aansluitend feest. En alles op 1 locatie. Heerlijk.

Maar al met al wordt er toch maar weinig getrouwd. Ik heb nogal veel van die 'we doen eerst kinderen en dan zien we wel of we nog gaan trouwen' en 'oh ja, wij zijn gisteren getrouwd met alleen onze ouders erbij'-vrienden. In de eerste categorie moeten we nog maar zien of het ervan komt, en in de tweede categorie is het dus meer een achteraf-mededeling.

Ik vind bruiloften van vrienden wel echt vaak toffe feestjes, dus ergens jammer :).

Mijn zusje was een keer ceremoniemeester, en die werd toen geacht om aan het eind van 't feest de zaal nog op te ruimen. Daar had ik mezelf niet voor laten lenen. Ik doe heel veel voor je en neem je veel uit handen maar als het feest begonnen is heb ik ook feest. Proost!

Niet echt verschrikkelijke verhalen dus.... iemand anders?
Hè, ik dacht dat Schuimspekkie eindelijk terug was...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
18-07-2017 20:44
Hè, ik dacht dat Schuimspekkie eindelijk terug was...
Die opmerking begint wel afgezaagd te worden. Die komt niet meer terug.
MiniMe3 schreef:
18-07-2017 21:32
Die opmerking begint wel afgezaagd te worden. Die komt niet meer terug.
Nee, duh...
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Kostelijk vermaakt dit topic!

Ik heb zelf eens een bruiloft verpest :-$ :-$
Stiekem verwachtte ik dat verhaal hier te lezen.
Twee jaar geleden moest ik samen met inmiddels ex vriend naar een bruiloft van zijn nicht. Ik had haar nog nooit ontmoet en mijn ex vriend had weinig contact met haar. Toch waren wij daggasten en dienden wij 11 uur aanwezig te zijn voor een gezamenlijk ontbijt in een hieperdepiep tentje.
Om 9 uur moesten wij al vertrekken. Ik heb een melkveebedrijf en er ging iets vreselijk mis. De dierenarts en brandweer moesten komen en ik had twee bevriende boeren als noodhulp ingeschakeld. Maar dat kon niet voorkomen dat ik om 9 uur in paniekerige toestand nog onder de koeienpoep zat. Mijn vriend had de ceremoniemeester ingelicht met de mededeling "we weten niet hoe laat wij aanwezig zijn en reken voorlopig niet op ons.." en richting mij "als ik over een uur zonder jou in de auto stap is deze relatie voorbij.."
Pas anderhalf uur later vertrokken we. In de auto heb ik mijn haar en make up gedaan en ondertussen voortdurend bellend met het thuisfront. Vriend was woedend! Het was een gezellige reis..
En zo kwamen we in dat hieperdepiep tentje. Waar door 100 man op ons werd gewacht.. al anderhalf uur lang.. terwijl de broodjes klef werden.. en iedereen snakte naar koffie.. maar de dag kon pas beginnen als wij er waren..
Na duizendmaal excuses werd het ontbijt snel naar binnen gewerkt. De fotoshoot werd met een uur ingekort. En we kwamen een halfuur te laat in de kerk..
Iedereen leek boos op ons en dat overstemde de hele dag. Ik heb letterlijk met niemand gesproken. Om 9 uur die avond hield ik het niet meer uit en zijn we vertrokken.

Ik schaam me nu nog. Maar ook tamelijk bizar dat je zo lang op iemand wacht waar je nooit contact hebt die voornamelijk als locatievulling dient.

Met vriend heb ik nooit meer een woord over deze bruiloft gerept. De rest van die verre familie heb ik nooit meer gezien. Er kwam wel een bericht op facebook van de bruid over alle liefde en positiviteit die ze tijdens haar bruiloft gevoeld had.. :nut:
Wow wat een verhaal haha. Maar idd apart dat ze zolang op jullie wachten met ontbijt! Ik had dan wel verwacht dat ze alvast begonnen waren. als jullie nou heel close waren dan snapte ik het nog maar dit.. Haha!
Nou ik vind t gewoon raar dat ze gewacht hebben. Is toch niet jouw schuld. En daarbij je bent niet eerder kunnen gaan ivm een noodgeval.
Bizar dat ze niet gewoon begonnen zijn!
Rare nicht heeft je ex
Ze wou misschien eerst weten wie heel haar trouw ruïneerde vooraleer ze ontbijt stak in jullie :-D ?
Aangezien jij haar nog nooit had gezien en zij dus jou ook niet.
Je ex + zijn familie verwachtten dus dat je je dieren en bedrijf in de steek liet om toch maar op tijd aan dat ontbijt te zijn?

Dat die bruiloft verpest is is alleen maar hun eigen schuld, al helemaal niet die van jou :facepalm:
jeskanana schreef:
19-07-2017 18:24
Kostelijk vermaakt dit topic!

Ik heb zelf eens een bruiloft verpest :-$ :-$
...
en richting mij "als ik over een uur zonder jou in de auto stap is deze relatie voorbij.."
...
Ik schaam me nu nog. Maar ook tamelijk bizar dat je zo lang op iemand wacht waar je nooit contact hebt die voornamelijk als locatievulling dient.
...
Met vriend heb ik nooit meer een woord over deze bruiloft gerept.
...
Mijn bek valt open. Je hebt een noodgeval en jouw vriend reageert zo? En jij pikt dat zonder er ooit op terug te komen? En jij schaamt je voor iets waar je niks aan kunt doen?
lotus77 schreef:
19-07-2017 19:35
Mijn bek valt open. Je hebt een noodgeval en jouw vriend reageert zo? En jij pikt dat zonder er ooit op terug te komen? En jij schaamt je voor iets waar je niks aan kunt doen?
Ja. Omdat door mij een dag in de soep loopt. Zelfs als dat buiten mijn schuld ligt.
Die opmerking van hem kwam een aantal dagen later pas weer bij me op. Maar als je de discussie "melkveebedrijf is tijdverspilling" 10 maal daags voert laat ik de 11e maal graag aan mij voorbij gaan. Het is ook niet voor niets een ex ;)
Nou Jeskanana, bizar is wel een goed woord. Ze kunnen toch wel zonder jullie beginnen? Zeker als je ze amper kent. Heel apart.

Maar wel een leuk verhaal!

Ik trouw over een paar weken. Benieuwd of ik wat verhalen tegenkom achteraf ;-)
Jeskanana, was jij het niet die een topic geopend had dat je vriend persé op vakantie wou in het drukke seizoen? Dat was ook met een melkveebedrijf en ik herinner me dat aan het eind van het topic de relatie uit was. Of verwar ik je met iemand anders?
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven