Uitgerekend Juni 2017 deel 2

07-10-2016 10:53 1287 berichten
Omdat de dames van het andere topic uitgerekend in Juni 2017 graag met een kleiner groepje praten maak ik een nieuw topic aan voor de nieuwe schrijfsters die ook in Juni zijn uitgerekend! Op dit topic komt geen slotje iedereen die in juni is uitgerekend is welkom dus laten we hopen dat het een lekker vol topic word!

Als er iets in de tabel veranderd moet worden geef dit dan dikgedrukt aan!

= kloppend hartje

NaamLeeftijdHoeveelste kindjeUitgerekendGeslachtAfsprakenWondertje3303e4 Juni meisje16 januari 20 weken echoPrettymama282e8 Juni jongen17 januari 20 weken echo, 2 februari controle vkSmurf89271e8 Juni Verrassing9 februari controle vkHartje15281e9 Juni Verrassing13 februari controle vk-streepje-301e11 Juni onbekend25 januari 20 wekn echo, 1 februari controle verloskundigeDanny89271e12 Juni onbekend16 december echoBevertjes301e14 Juni onbekendLoveisdancing262e14 Juni onbekendLadiiNurd261e*21 Juni onbekendLilianw198828 1e*22 Juni meisje31 januari 20 weken echoMamavanonswondertje201e22 Juni jongenMaison06271e22 Juni meisje3 februari 20 weken echoMijmama312e22 Juni Verrassing6 februari 20 weken echoBabynummer128 1e26 juni VerrassingAardbeitje8371e29 Juni Verrassing

pistasche91

wegens lange tijd niet mee praten heb ik Urbanjungle, floraaa, Chabelitha, jbm, pixeltje79, Sukayan, Musketi, S1984J, Noortje9414, Jopie84, knoopje8, Sjieep, Mevrouw_X en Summer010 uit de tabel gehaald zodat deze up to date blijft. Als jullie weer willen aansluiten dan mag dat natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Hartje 15 een week later kon ik wel, en als mijn vriend vrij krijgt verzetten we het naar 20 januari. We willen er nu zeker van zijn dat we samen naar de echo kunnen. Vandaar dat we of op zaterdag willen of als mijn vriend de hele dag vrij is
Smurf89 bij mijn dochtertje had ik de 20 weken echo met precies 19 weken omdat ik toen 2 weken op vakantie ging. Alles was gewoon goed te zien hoor. 1 weekje verschil maakt echt niets uit

Hartje sorry het is aangepast.

Hier gaat het oké morgen 17 weken en begin nu weer last van mijn bekken te krijgen helaas had zo gehoopt dat het dit keer niet zou komen. Ik ben erg vermoeid en ben daardoor ook een stuk minder op het forum sorry als ik iets niet heb bijgewerkt in de tabel
Prettymama wij dachten t zelfde n weekje maakt toch niet uit. Maar bij de echo praktijk hadden ze t liever niet. Met 21 weken was het echt te laat ( ze doen om de week op zaterdag) dus dan maar n weekje eerder.

En vervelend van je bekken, kan je er iets aan doen om te voorkomen dat t erger wordt?

Zorgverzekering. Toch even druk geweest om een uit te zoeken die meer vergoed dan mijn oude verzekering.
smurf89 raar hoor ik krijg al mijn echo's in het ziekenhuis en daar zeggen ze dat het helemaal niets uitmaakt. Ik ben bang dat er niets aan te doen is dan rustig aan doen niet teveel tillen en zoveel mogelijk trappen vermijden maar ja dit is allemaal best lastig als je al een kleine hebt.
de 20 weken echo kan volgens mij tussen de 18 -21 weken, ik heb de echo met 19 weken,6 dagen.

Er zijn ook genoeg dames die de echo eerder of later krijgen.

Leuk hoor al die spulletjes, wij zijn alleen een beetje aan het verkennen.Er zijn zoveel leuke wiegjes en kleertjes te koop.

Babykamer is geverfd, de eerste spulletjes zullen we waarschijnlijk rond maart kopen.
Prettymama vervelend dat je nu al zoveel last hebt van je bekken. Ik hoop voor je dat het niet veel erger wordt. Ik merk zelf ook dat ik het lichamelijk wel zwaarder vind met zo'n kleintje om je heen.

Wat zijn jullie plannen voor oudejaarsavond? Mijn zwager en zijn vriendin komen bij ons. Ik ben erg benieuwd of ik twaalf uur ga halen, ben de laatste tijd al blij dat ik voor negenen niet in slaap ben gevallen.
O ja voor de tabel 6 februari 20 weken echo
Hoi dames!

Even een kort berichtje van mij! Ik leef nog maar geniet van alle tijd nu ik sinds paar weekjes niet meer ziek ben en van de vakantie samen met man en kindjes we zijn lekker een weekje weg geweest met kerst. Sinds gister voel ik ons meisje bewegen met vlagen maar duidelijk de baby dus ben een gelukkig mens!

Ik wens iedereen voor morgen een fijn en mooi nieuwjaar dat we maar met zijn alle mooie gezonde kindjes op de wereld mogen zetten!
Mijmama ik ga even slapen aan t begin van de avond, want anders red ik 12 uur ook niet hoor.

Wondertje3 fijn dat je weer kan genieten, ik voel me ook weer goed.

Iedereen n heel fijn oud en nieuw. 2017 zal voor iedereen n jaar zijn vol veranderingen en bijzonderen momenten.
Hoi meiden,

Ook ik ben de afgelopen dagen wat minder aanwezig op het forum.. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat we met elkaar een prachtig jaar tegemoet gaan.

Vandaag zijn wij voor de pretecho gegaan. Natuurlijk ook gekeken naar het geslacht van ons kleine wondertje en we kunnen iedereen nu vertellen dat we een MEISJEverwachten

Zoooo leuk! We zijn meteen los gegaan vanmiddag en hebben al heel veel spulletjes gekocht voor ons kleine meisje

Nog voor in de tabel: op 3 januari staat de 20 weken echo gepland..
Maison gefeliciteerd een meisje wat leuk!! Weet je het zeker 3 januari 20 weken echo? Dat is wel heel vroeg toch?
Oeps, ik bedoel natuurlijk 3 februari
Gefeliciteerd Maison! Een meisje :-) leuk hoor! Had je al een voorgevoel?
Nou eigenlijk had ik vanaf het begin al wel een beetje het gevoel dat het een meisje zou zijn. Ook iedereen in onze omgeving riep:"Jullie krijgen een meid". En het was ook nog eens echt zo, super leuk!

Zijn er al meer die het geslacht al weten? Of wachten er veel op de 20 weken echo?
Maison06 wat cool dat je voor gevoel klopte! Wij wachten tot de 20 weken echo.
@masion: gefeliciteerd!! Wat leuk een meisje..

Ik heb 5 januari met 16 weken een pteyecho.. ik hoop dat we het dan kunnen zien.. ik denk dat het een meisje wordt, mijn vriend denkt een jongen.. uiteindelijk maakt het mij helemaal niks uit, maar ben wel nieuwsgierig..

Fijne jaarwisseling allemaal!
Hoi allemaal,

Volgende week vrijdag is het voor ons zover! 6 januari de geslachtsecho en 27 januari de 20 weken echo..

Ik denk zelf dat het een meisje wordt! Maar het is een gevoel

Vind het al best snel gaan, ondanks de kwaaltjes;) hoe gaat het met jullie?
Hoi allemaal,

Mag ik meeschrijven? Ben uitgerekend op 16 juni en weet sinds gisteren dat ik een jongetje ga krijgen! Ik ben 38 jaar oud, 2 keer eerder zwanger geweest maar dat is helaas niet goed gegaan.

Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Gefeliciteerd mooiedag en wat leuk een jongen! Leuk dat je mee komt schrijven! Je zal vast een zware periode achter de rug hebben, hopelijk gaat het nu allemaal goed en kun je een beetje genieten van je zwangerschap.

Ik ben reuze benieuwd naar alle geslachtsbepalingen.. Is zo'n leuke tijd. Voor jullie gaat het ook al opschieten Danny en Lilian .. Ik wacht rustig af

Ik zat vanmorgen even het 20 weken echo boekje door te nemen. Deze kreeg ik mee van de verloskundige. Toch wel weer heel erg spannend zeg! Ze kunnen echt onwijs veel zien op deze echo. Zijn er ook meiden die hebben besloten deze echo niet te doen?

Verder zweef ik op een roze wolk en probeer ik vooral lekker te genieten....
@ Lilian, wij zijn voor de geslachtsbepaling met 15w1dag gegaan en de mevrouw gaf aan dat ze het niet vaak meemaakt dat het niet te zien is. Ze zag ook al vrijwel meteen dat het een meisje was bij ons. Dus dat gaan ze echt zien met 16 weken!
@maison met 14 weken was het bij mij nog niet te zien. Ben vrijdag 17 weken dus hoop dat het dan wel te zien is! Heb wel nog last van ochtendmisselijkheid maar rond de middag trekt het weg. En jullie nog last van kwaaltjes?
Wij hebben overmorgen de geslachtsbepaling! Ik ben heel benieuwd :-) ik dacht echt dat we een jongen krijgen, maar nu begin ik toch te twijfelen! Ben erg nieuwsgierig.

Ik voel me wel echt een stuk beter inmiddels, de misselijkheid komt nog als ik teveel gedaan heb of te weinig eet. Wel ben erg moe!

Ik ben nu 16+1, nog geen overduidelijke schopjes gevoeld. Soms denk ik Ja! Maar dan twijfel ik toch weer of het niet mijn darmen zijn.. Hoe is dat bij jullie?
quote:Danny1989 schreef op 01 januari 2017 @ 20:49:

@maison met 14 weken was het bij mij nog niet te zien. Ben vrijdag 17 weken dus hoop dat het dan wel te zien is! Heb wel nog last van ochtendmisselijkheid maar rond de middag trekt het weg. En jullie nog last van kwaaltjes?

wij hadden twee weken terug met 16 weken een echo en toen werd er gevraagd of we het geslacht wilden weten.

Ze konden het al zien. Veel plezier vrijdag !
Bij ons was het geslacht bij de echo van 14 weken al te zien.

Mooiedag: Leuk je hier ook te ontmoeten.
I was reminded that my bloodtype is B positive.
@aardbeitje en Ardni, willen jullie het geslacht niet weten? Of weten jullie het zelf wel, maar houden jullie het voor jullie omgeving als een verrassing? Leuk hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven