Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Philae2 schreef op 07 januari 2017 @ 18:52:

[...]

Welke tijd zou ze dan bedoelen Het stenen tijdperk denk ik.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2017 @ 19:09:

[...]

Ja jammer he dat ze niet meer zo lekker zijn het is altijd afkicken begin januari.

Ohhhh echt. Bij mijn schoonzusje stonden ook 8 lege kistjes in de gang.

Wat vind jij van die sinaasappels dan? Ze halen t niet bij de mandarijnen maar vind ze wel erg lekker.
welterusten dames, nu gaan we echt pitten, welterusten.
ladi-dadi fucking everybody..
quote:BridgetteDubois schreef op 07 januari 2017 @ 19:12:

[...]

Ohhhh echt. Bij mijn schoonzusje stonden ook 8 lege kistjes in de gang.

Wat vind jij van die sinaasappels dan? Ze halen t niet bij de mandarijnen maar vind ze wel erg lekker.Nog niet geprobeerd die ga ik van de week maar even halen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
In het stamcafe staan nog wat kistjes, rennen!
quote:dennishoudvankim schreef op 07 januari 2017 @ 19:14:

welterusten dames, nu gaan we echt pitten, welterusten.Jij bent snel uitgeneukt.
quote:Bruise schreef op 07 januari 2017 @ 19:19:

In het stamcafe staan nog wat kistjes, rennen!Maar niet te hard rennen. Er ligt nog ijzel op de weg hoorde ik
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 07 januari 2017 @ 19:21:

[...]

Jij bent snel uitgeneukt.komt door de druks
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 07 januari 2017 @ 19:21:

[...]

Jij bent snel uitgeneukt.

Je haalt me de woorden uit de mond.

En tussendoor nog forummen ook hè
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 19:26:

[...]

komt door de druksIk las echt buks
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2017 @ 19:09:

[...]

Ja jammer he dat ze niet meer zo lekker zijn het is altijd afkicken begin januari.

Ik zit hier nu ook heel verdrietig een vieze mandarijntjes te eten. Hoopvol dat ik toch nog een lekkere tegenkom...

Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Hoop ik...
quote:Knuffelheks schreef op 07 januari 2017 @ 19:27:

[...]

Je haalt me de woorden uit de mond.

En tussendoor nog forummen ook hè Als je het in de sauna kunt...
quote:Bruise schreef op 07 januari 2017 @ 19:19:

In het stamcafe staan nog wat kistjes, rennen!
quote:ZombieQueen schreef op 07 januari 2017 @ 19:28:

[...]

Ik zit hier nu ook heel verdrietig een vieze mandarijntjes te eten. Hoopvol dat ik toch nog een lekkere tegenkom...

Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Ik vind het gemeen eigenlijk zouden er het hele jaar lekkere mandarijntjes moeten verkopen.
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2017 @ 19:33:

[...]

Ik vind het gemeen eigenlijk zouden er het hele jaar lekkere mandarijntjes moeten verkopen.Ik stem voor!
quote:charlottew88 schreef op 07 januari 2017 @ 19:33:

[...]

Ik vind het gemeen eigenlijk zouden er het hele jaar lekkere mandarijntjes moeten verkopen.Daar moeten ze echt iets op verzinnen inderdaad.
quote:ZombieQueen schreef op 07 januari 2017 @ 19:28:

[...]

Mandarijntjes zijn mijn enige zwangerschapscraving, godzijdank ben ik bijna uitgerekend en kan ik ze dan beter missen dan nu. Hoop ik...Anders neem je ze uit blik
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 19:39:

[...]

Anders neem je ze uit blik Die zijn ook lekker!
Lees dan ook 's dames: https://speld.nl/2016/01/21/gortdroge-m ... rlijk-uit/
quote:Renaissance schreef op 07 januari 2017 @ 17:53:

[...]

Ik had het over dat zielige voetbalvrouwtje.

Ja die bedoelde ik ook idd

Ik had daar een reactie geplaatst maar kreeg de melding dat de pagina niet meer bestaat

En even later keek ik weer en was het topic er gewoon

Echt weird dus het zal wel aan mij liggen
quote:Pinda-Kaas schreef op 07 januari 2017 @ 18:43:

[...]

Oh wat raar! Hier gaat t wel goed. Met de vorige waterbak had ik het ook weleens, dat t reservoir teveel leegliep.

Ik heb ook allemaal nieuwe speeltjes gekocht, want ze (of eigenlijk ik) had een beetje last van verveling/speelagressie

Nou t is feest hoor hier, die heeft straks geen energie meer over om mij te grazen te nemen

Heb je een linkje van die waterbak? Mijn kat weet overal een smeerbende van te maken. Zelfs de drinkfontein werkt niet.

Misschien is dit een optie.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 07 januari 2017 @ 20:31:

[...]

Heb je een linkje van die waterbak? Mijn kat weet overal een smeerbende van te maken. Zelfs de drinkfontein werkt niet.

Misschien is dit een optie.Ja, duh. Zolang jij je poes rubber laarsjes aandoet, blijft dat zo. Katten houden niet van natte voetjes. Die van jou heeft nu nergens last van.
Ik weet het niet van dat topic. Wel een interessant verhaal.
BGB heb jij de adblocker er al afgehaald (moet van de mots) maar zo niet: doen. Je ziet naast getekende portretten van vagijnen van bekende forummers nu ook 6 recepten voor wraps!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:S-Meds schreef op 07 januari 2017 @ 21:31:

BGB heb jij de adblocker er al afgehaald (moet van de mots) maar zo niet: doen. Je ziet naast getekende portretten van vagijnen van bekende forummers nu ook 6 recepten voor wraps!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb jij al bedankt voor je legging?

Je krijgt iets van het universum en het wordt weer zo vanzelfsprekend geaccepteerd, alsof je er recht op hebt.

Vind ik echt een beetje.. ondankbaar overkomen.

Sorry maar het stoort me al een paar dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven