Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Trusten!!!
Haai, ben ik ook weer!

WM ff niet lekker in je vel qua VM zie ik... Gelukkig al opgevangen door een persoonlijke Xenia sessie zie ik

Ik voeg daar voor nu alleen even een aan toe.

Voor Xen ook omdat het soms even niet makkelijk is om alleen te zijn en omdat je zo lief en to the point reageert op iedereen hier.

Vleer al op wintersport? En pop helemaal niet meer single eigenlijk, jeeeee!!!

Ingel VDNL lekker van genieten toch...

Doe ik nou ook maar van PD...

Maar wat Xen zegt, is dit vriendschap plus lust of is er iets meer/anders? Dat gaat ook steeds door mijn gedachten.

En dat weet hij dus ook, en dat risico wou 'ie nemen... go wiz du floooo

Zwaai voor de anderen!
Hey Mozz! Ben niet naar bed te branden geloof ik....

Zolang jij eerlijk bent t.o.v. hem en jezelf, dan is het zijn issue als blijkt dat hij er toch niet mee om kan gaan. Hoop echt dat t go with the flow blijft tussen julllie! V+ is toch ook heel fijn, geen lasten alleen maar lusten..

Had dat ook wel met R gewild, maar ja die + is meer een plusminusje :-) niet een geval van bruut genomen worden op t aanrecht en dat verwacht ik toch wel van een +
Mozz:

En pop helemaal niet meer single eigenlijk, jeeeee!!!

Dikke Jeee!!! Maareh, ik mag hier dus eigenlijk niet meer komen....

Indi, heb je een 'nieuw' contact gevonden? Wat leuk dat het gezellig was vanavond!
Trusten!!
Pop lekker van genieten!! Super voor je!

Xenia...bedankt weer! Betekent veel voor me deze sessies!

Moz...Thanks for the Ik heb een gevoel dat jij en PD uiteindelijk een heel happy couple worden!

Thanks weer voor alles, ik ga slapen! Ben er gesloopt door...
Hi lieve meiden,

Hoe gaat het hier.

WM zat weer in haar onzekerheidmodus, maar goed opgevangen door Xenia. Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen behalve dan, wat hier al vaker gezegd is, geniet wat je hebt met VM. Je saboteert je eigen geluk op deze manier...zonde joh!

Xenia...hoe gaat met jou? Fijn weekend achter de rug met je nichtje. En ik herken je gedachte hoor...waarom ben ik nog steeds alleen, we zijn toch hele leuke vrouwen!!! Die ene leukerd (met een L dus hahaha) hangt zeker weten keer aan ons haakje!

Hoe gaat het met je broer eigenlijk? En heb je of jullie al de stap genomen naar een psych?

Pop...zolang je hier geen boodschappenlijstjes gaat uitwisselen met je vriendje, mag je gewoon blijven!

Mozz...go with the flow, moeilijke daarvan lijkt mij dat de een toch misschien andere verwachtingen heeft? Of hij hoopt dat het meer wordt, of jij verwacht mss iets heel anders. TIjd zal het wel leren denk ik.

Waar is Miranda? Heeft ze nu al die date gehad?
quote:Xenia66 schreef op 12 januari 2009 @ 23:15:

Had dat ook wel met R gewild, maar ja die + is meer een plusminusje :-) niet een geval van bruut genomen worden op t aanrecht en dat verwacht ik toch wel van een +

Ghehehe

En pop, tuuuurlijk mag je hier nog steeds komen! Je hoort bij ons, single of onsingle!

Lief dat je dat zegt WM. Al zij jij en VM al verder op weg naar dat happy couple

Trusten meiden, ik ga zo ook maar es bed in duiken...
En ik wilde op tijd naar bed gaan, dus ik ga NU naar bed!! :-)

Truste allemaal....slaap lekker!! X
quote:Erykah schreef op 12 januari 2009 @ 23:38:

WM zat weer in haar onzekerheidmodus, maar goed opgevangen door Xenia. Ik heb er eigenlijk niets aan toe te voegen behalve dan, wat hier al vaker gezegd is, geniet wat je hebt met VM. Je saboteert je eigen geluk op deze manier...zonde joh!

Ik weet het Erykah....ik ben daar (helaas) erg goed in!

Daarom ben ik heel erg bezig om eraan te werken...het is mij al een week gelukt!
Hoi meiden!!

Lang geleden...ik weet het. Hoe is het met iedereen? Willen jullie een update geven?

Ben bijna de wereld rond en volgende week weer thuis. Kan ik jullie met enige regelmaat vervelen. Las gisteren mijn horoscoop voor 2009 en ik moet als het even kan 1 à 2x per week daten! Eerste date staat al gepland hahaha.

Ik ga weer slapen, want ik kom net uit het vliegtuig rollen...
Lieve LM... nu heeft hij je alweer pijn gedaan.... Lijkt me eigenlijk echt een duidelijke zaak: hij wil een leven daar, zonder jou. En dat doet pijn. Persoonlijk denk ik dat je (hoe moeilijk ook) beter het contact kunt verbreken. In ieder geval een hele tijd. Hem uit je systeem schuren. Want nu blijft hij te aanwezig in je gevoel, en kun je het niet loslaten. En dan kan 'ie je elke keer weer raken. En dat verdien je niet! Probeer het... echt.

En sterkte met beter worden.

Erykah hoe gaat het met jou?

Appel!!!! Ik miste je al! Vertel vertel! Je hebt vast en zeker enorm veel gezien/gedaan/meegemaakt. En ook al een date gepland, je laat er geen gras over groeien!

Slaap lekker en geniet nog even van je laatste weekje.

Ik ga zo naar A'dam voor een kleine premiere/uitreiking/borrel dinges. Leuk werkdagje dus

Fijne dag allemaal!
Hee Mozz,

Leuk joh, naar A'dam! Of woon je daar in de buurt? Voor mij is dat The Big City! Baal er best van, dat ik er 2 uur vandaan woon, want ik vind het er GE-WEL-DIG!

En balen doe ik wel vaker, want ik kan me zo slecht vermaken, op m'n vrije dagen doordeweeks, juist omdat iedereen dan aan het werk is, hang ik maar een beetje thuis, en als die dagen dan voorbij zijn, en ik weer aan het werk moet, denk ik vaak....had m'n vrije dagen toch wel leuker kunnen besteden!..
Je hebt gelijk Mozz. Voor nu laat ik het allemaal maar even. Denk dat het ook scheelt dat ik nog steeds ziek ben, de hele dag thuis ben en genoeg tijd heb dus om te malen. Ik was gister ook een beetje aan het drammen (wat natuurlijk zeker niet als excuus dient). Maar voor nu ga ik proberen het wat meer los te laten en op een moment dat ik helemaal weer beter ben, neem ik een duidelijke beslissing.

Veel plezier in Adam!

TP, als je nu eens van tevoren plannen maakt over wat je die dagen kunt gaan doen. Hou je 1 dag als lekker thuis rommeldagje en plan je leuke dingen voor die andere 2 dagen; sporten of met vriendinnetjes afspreken (savonds als zij klaar zijn met werken bv) even langs je ouders.... misschien kun je er wat mee??
LM, das wel een goeie tip, en zo zou ik het eigenlijk het liefst ook willen, maar in de praktijk komt daar niet veel aan, 'savonds met vriendinnen afspreken is vaak lastig, want ze hebben allebei een vriend en dochtertje, en zijn dus liever 'savonds thuis met gezin. Sporten zou ik best wel willen, heb tijdje fitness gedaan, ging daar ook alleen naartoe, maar vond het op den duur saai, m'n rondje afwerken op die apparaten, zou denk ik liever iets in een groepje doen, bodypump schijnt ook wel leuk te zijn, en da's ook in een groep, en wie weet leer ik daar wel een leuke "nieuwe" vriendin kennen, al was 't bij de andere sportschool zo, dat die meiden meestal met hun vriendin naar de sportschool kwamen..

Afijn, plannen in m'n hoofd zijn er genoeg, nu alleen nog uitvoeren!.
Ja misschien kun je in een klasje sporten. Ik ga ook altijd alleen naar de sportschool en heb daar ook geen mensen met wie ik om ga. Maar ook alleen kan ik daar wel voldoening uithalen. Maar misschien als je een les neemt dat je daar inderdaad wel wat nieuwe vriendinnen ontmoet. Je zou ook eens kunnen denken aan een nieuwe hobby?? Ga pottenbakken, fotografiecursus, bloemschikken....ik noem maar wat, daar ontmoet je vast nieuwe mensen en breidt je je vriendenkring misschien wat uit!
Hey Appel! Ben benieuwd naar je verhalen!

Misschien kan iemand anders een update geven, ben hier ook niet altijd op het forum... dus denk dat mijn overzicht incompleet wordt. Hoop dat je het leuk hebt gehad. Hoe lang ben je ook alweer weggeweest en waar ben je allemaal geweest?
TP .. bodypump is heeeel leuk !!

vleer gaat douchen en dan uit eten.. afscheids diner van een collega
Veel plezier Vleer!
Hallo allemaal!

Mozz: lief dat je zegt dat ik bij julie hoor. En nee, RP2 weet niet eens dat ik hier schrijf, laat staan dat ik hier een boodschappenlijstje voor hem neer zet! Ik heb de laatste 2 dagen wat minder van hem gehoord dan normaal. Hij heeft het druk, erg druk, dat weet ik, maar n smsje zou toch moeten kunnen. Nou ja, t zijn waarschijnlijk allemaal spoken, maar ergens zit de ervaring met ontbijtman mij toch iets te vers in mijn geheugen. Die vertelde me van de een op andere dag dat hij niks serieus zag gebeuren tussen hem en mij.

Heb je het leuk gehad in A'dam?

Vleer, veel plezier vanavond!

LM, nog steeds ziek dus? Slaat de kuur wel aan?

Appel: haaaaaaaai! Leuk dat je weer even wat laat horen!

Update:

Mozz en PaiqDate zijn een paar dagen samen weggeweest en Mozz merkte dat er toch te weinig gevoelens van haar kant waren. Ze heeft het daarom afgekapt, maar omdat ze toch bleef twijfelen, hebben ze weer wat afgesproken. Toen bleek dat ze hem toch nog wel leuk vind, en nu gaan ze samen mee met de flow, kijken hoe het loopt.

WM en VM zijn nog steeds samen, maar VM heeft het druk. Iets te druk naar WMs idee, want ze twijfelt steeds. VM heeft inmidels zijn huis voor zich alleen en daar gaat WM binnenkort (zaterdag) op bezoek.

Xen heeft een sekte opgericht voor mensen die niet meer willen daten, maar lekker met zichzelf gelukkig willen zijn. MissPoez deed er geloof ik aan mee.

Vleer wilde zich wel aansluiten bij de sekte, maar heeft met kerst een leuke roodharige man (LRM) ontmoet, met wie ze het heel rustig aan doet.

Miran heeft een date met een rock en roll man. Geen idee of ze die al heeft gehad, en zo ja hoe het gegaan is.

Ingel heeft een man voor de leuk (VDL) waar ze is blijven slapen, maar hij is nog steeds voor de Leuk en niet voor de N...

Indi is aan het rondsnuffelen geweest op RP en geeft lekkere chocolademelk recepten door.

Vergeet ik nou nog iemand???
Ja, ik vergeet mezelf:

Ik heb ruim een maand geleden gedate met een leuke vent, ook wel RP2 genoemd. (RP2 omdat ik contact had met twee mannen, en RP1 en ik hadden een date gepland die hij heeft afgezegd, en toen kwam RP2 met een voorstel). We hebben eerst een poosje gemsnd, en daarna afgesproken. En wat ik zag op de date beviel me prima! En daar 'date' ik nog steeds mee. Heb mezelf erop betrapt dat ik hem van het weekend omschreef als 'mijn vriendje'. En ik vind het idee van een vriendje nog best eng, maar ik wil wel graag dat HIJ mijn vriendje is/wordt!
Hai allemaal!

Ik post maar even vroeg, want ga al redelijk vroeg met vrienden naar het filmhuis. Net thuis en aan de wijn,hoop daarmee een beetje leven in mezelf te wekken, voel me echt hangerig en zo.

Pop: leuke update, maar je vergeet wel wat (belangrijke) mensen: Erykah, Aspoes, BE, prikvlieg, MizzPoez, TP ...en wie nog meer?

En Vleer zit wel degelijk in de sekte hoor, want je mag wel contact hebben met iemand (en meer) alleen niet actief op zoek zijn. Nog anderhalve maand to go for me (en misschien gooi ik er nog wel een verlenging tegenaan)

Jeetje TP, wat lijkt me dat vervelend als je jezelf niet kunt vermaken. Idd goed idee om echt iets te plannen in je vrije dagen. 1 dag actief + 1 ding rommelen zeg maar. Weet niet waar je woont, maar er zijn bijna overal wel activiteiten. En wie niet waagt, die niet wint...dus wil je je vriendenkring uitbreiden dan moet je daar echt zelf wat aan doen (en ik spreek uit ervaring).

Pop, ik dacht dat jullie het vriendje-vriendinnetje gesprek al gehad hadden?
En oh LM

Ik wil niet in herhalingen vallen, maar wat een ongelooflijke hufter...ik heb zon vaag vermoeden dat ie allang iemand anders heeft aan de andere kant van de wereld. Maar zelfs al is dat niet het geval, wees dan ajb blij dat hij zo ver weg is. Dat je zelfs nu nog twijfelt om het contact te verbeken...meis, doe jezelf dit niet aan. Ctrl-alt-delete, voltooid verleden tijd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven