Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:Miss thang schreef op 13 januari 2009 @ 10:49:

Briggie, mijn advies: hou je sv'tje als een soort van prins op het witte paard. Iemand met wie je alleen maar passie en lust deelt, iemand die je nooit hoeft te zien als je ziek of chagerijnig bent en iemand van wie je nooit de vuile was hoeft te doen en die nooit in zijn oude pyamabroek op de bank zielig loopt te doen als hij ziek is.

Oftewel, als je nu met je sv doorgaat, is het over een paar jaar precies hetzelfde als met je nr. 1 nu, na een tijdje is de glans er wel een beetje afgepoetst, snap je wat ik wil zeggen?

Hoi hoi

dank je wel voor je antwoord, zo denk ik er ook over, en als ik zie hoeveel vrijheid en goed ik het nu thuis heb. Dan kan ik me niet voorstellen dat het bij hem ook zo zou worden...
Ja idd lucky...Mijn menstruatie moet weer op gang komen en wist niet wanneer ik weer ongesteld zou worden...Net geworden. komt bij mij altijd zomaar opzetten. En niet teveel praten...tja doen we al. Maar ik wil neits met hem. Met niemand niet. Ik sta op eht punt om mijn huidige relatie te verbreken.

Ik wil op het moment gewoon even geneiten van mezelf en van niemand anders....

@briggie...hmmm ja...niet bij elkaar passen. HEb ik nu ook. Dan moet je idd bekijken of je er mee verder wilt en of je dan uberhaupt meteen met je SV verder moet gaan. Hoe zit het met je SV...heeft die een nr 1?
Briggie proberen het los van elkaar te blijven zien. Moet zeggen dat ik dit af en toe ook heel lasitg vind, want het blijft gewoon een leuke man. Maar ik zie hem ook echt niet als mijn nr 1 al helemaal omdat hij een gezin ed. heeft, moet er niet aan denken.

En ja dan geniet ik maar van de vrijheid die ik thuis heb!

hahaha Vamylena je zult het niet geloven maar ik heb precies hetzelfde! Heb voor vanavond date staan en ben zondag ongesteld geworden, baal er zo van!!!
O god, al die nieuwe termen. Lukt hier ook slecht te reageren ivm nr 1, lastig hoor. Mijn SV is gewoon een SV, niks meer en niet minder. Hij wil praten, ik wil gewoon sex. Praten doe ik wel met nr1. En dat zou hij ook gewoon moeten doen. Ik wil niet dat hij over zijn priveleven praat, omdat ik zijn nr1 goed ken en ik het gescheiden wil houden. Hij excuseert zich soms dat hij stress heeft en normaal veel leuker is. Dat boeit mij niet, ik voel geen verschil . Heb wel weer erg veel zin in een date, hij is qua sex precies wat ik nodig heb..

Leuk, al die komende dates hier. Ik ben bezig donderdag date te plannen, moet niet heel lang meer duren, zin in...
quote:vamylena schreef op 13 januari 2009 @ 11:28:

Ja idd lucky...Mijn menstruatie moet weer op gang komen en wist niet wanneer ik weer ongesteld zou worden...Net geworden. komt bij mij altijd zomaar opzetten. En niet teveel praten...tja doen we al. Maar ik wil neits met hem. Met niemand niet. Ik sta op eht punt om mijn huidige relatie te verbreken.

Ik wil op het moment gewoon even geneiten van mezelf en van niemand anders....

@briggie...hmmm ja...niet bij elkaar passen. HEb ik nu ook. Dan moet je idd bekijken of je er mee verder wilt en of je dan uberhaupt meteen met je SV verder moet gaan. Hoe zit het met je SV...heeft die een nr 1?

Ben je wel aan de pil dan? Omdat het zo onregelmatig komt?

Misschien dat je het niet wilt delen hoor. Maar je staat op het punt om je relatie te verbreken? Heeft dat echt niks te maken met het feit dat je ook iemand anders ziet?

Ja sv heeft ook een nummer 1 maar die weet van niks.... Weet je we hebben elkaar op een rare manier ontmoet. En als we elkaar zien dat hebben we eigenlijk altijd sex. DUs dan vraag ik me af als dat minder wordt wat blijft er dan over?
quote:recuerdo schreef op 13 januari 2009 @ 11:55:

Briggie proberen het los van elkaar te blijven zien. Moet zeggen dat ik dit af en toe ook heel lasitg vind, want het blijft gewoon een leuke man. Maar ik zie hem ook echt niet als mijn nr 1 al helemaal omdat hij een gezin ed. heeft, moet er niet aan denken.

En ja dan geniet ik maar van de vrijheid die ik thuis heb!

hahaha Vamylena je zult het niet geloven maar ik heb precies hetzelfde! Heb voor vanavond date staan en ben zondag ongesteld geworden, baal er zo van!!!

Ja zie het ook los van elkaar, maar soms is dat lastig omdat hij best veel passie naar boven brengt.

Ik weet dat dat ook komt omdat we elkaar nog niet zo heel lang kennen maar toch het is wel erg fijn.
quote:liefblond schreef op 13 januari 2009 @ 12:06:

O god, al die nieuwe termen. Lukt hier ook slecht te reageren ivm nr 1, lastig hoor. Mijn SV is gewoon een SV, niks meer en niet minder. Hij wil praten, ik wil gewoon sex. Praten doe ik wel met nr1. En dat zou hij ook gewoon moeten doen. Ik wil niet dat hij over zijn priveleven praat, omdat ik zijn nr1 goed ken en ik het gescheiden wil houden. Hij excuseert zich soms dat hij stress heeft en normaal veel leuker is. Dat boeit mij niet, ik voel geen verschil . Heb wel weer erg veel zin in een date, hij is qua sex precies wat ik nodig heb..

Leuk, al die komende dates hier. Ik ben bezig donderdag date te plannen, moet niet heel lang meer duren, zin in...

Ik heb ook moeite met die termen hahah sv is een minnaar lijkt me toch? EN nummer 1 is degene waarmee is samen woon errgggg ingewikkelt..

Ook ik wil niet dat sv over zijn prive praat, doe ik ook niet en wil ik ook niet. Ik vind laat de relaties voor wat het is. En ja daar hoort hij niet bij!

Heb nu al zn zin in vanavond kan ik er weer even tegen
@rec...wat kan je dan balen he....stomme menstruatie...bleghhh Had het net tegen SV gezegd en ik vroeg of ie nog wilde afspreken. Toen gaf hij wel weer een erg gelikt antwoord. Tuurlijk wil ik afspreken onze connectie gaat veel dieper dan alleen sex hahahaha sorry moest er ff omlachen, maar wel leuk

@LB knap hoor dat je het zo gescheiden kunt houden. Dat is dus pure sexuele aantrekkingskracht. Hoezo moet je oppassen? zitten je SV en je nr 1 hier ook op forum?

@briggie, Ik ben juist net gestopt met de pil. Wilde ff hormoonvrij zijn en dus moest mijn cyclus weer opnieuw haar weg vinden. En had dus allang ongesteld moeten worden, maar kwam maar niet. Dus vandaar. En als ik neit aan de pil ben dan ben ik vaak onregelmatig ongesteld.

En over mijn relatie...ik heb nu een relatie die vlak na mijn ex kwam. Hij was mijn SV en werd mijn Nr 1. Ik had een zware relatie, Gescheiden en toen verder met SV. Die is nu mijn nr 1. Maar het gaat niet goed. HEt is net wat jij zegt....wat blijft er over na het sv-schap. Weinig dus. HEt loopt zo stroef. Ik ben ook nooit vrijgezel geweest. Altijd met iemand samen en nu wil ik het alleen doen.

Niet dat ik perse moet hoeresloeren of zoiets, maar even doen wat ik wil. Klinkt ego, maar zo voel ik het.

En ja als je tijdens je huidige relatie een SV zoekt (en dan heel bewust via secondlove) dan is het wel mis hoor. Kijk ik ben niet perse voor monogamie, maar dit is wel ernstig vind ik zelf. En dat na anderhalf jaar.
@briggie! have fun vanaaf! leuk he al die termen!

sv = sexvriend(in)

nr1 = degene die je thuis hebt zitten
quote:vamylena schreef op 13 januari 2009 @ 14:50:

En ja als je tijdens je huidige relatie een SV zoekt (en dan heel bewust via secondlove) dan is het wel mis hoor. Kijk ik ben niet perse voor monogamie, maar dit is wel ernstig vind ik zelf. En dat na anderhalf jaar.

Tja, daar heb ik redelijk lang moeten over doen om het mee eens te zijn. Maar het klopt wel helemaal.

Binnenkort mezelf en mijn zoontje maar eens op nummer 1 zetten en rust .... eindelijk rust vinden.
@briggie, Ik ben juist net gestopt met de pil. Wilde ff hormoonvrij zijn en dus moest mijn cyclus weer opnieuw haar weg vinden. En had dus allang ongesteld moeten worden, maar kwam maar niet. Dus vandaar. En als ik neit aan de pil ben dan ben ik vaak onregelmatig ongesteld.

En over mijn relatie...ik heb nu een relatie die vlak na mijn ex kwam. Hij was mijn SV en werd mijn Nr 1. Ik had een zware relatie, Gescheiden en toen verder met SV. Die is nu mijn nr 1. Maar het gaat niet goed. HEt is net wat jij zegt....wat blijft er over na het sv-schap. Weinig dus. HEt loopt zo stroef. Ik ben ook nooit vrijgezel geweest. Altijd met iemand samen en nu wil ik het alleen doen.

Niet dat ik perse moet hoeresloeren of zoiets, maar even doen wat ik wil. Klinkt ego, maar zo voel ik het.

En ja als je tijdens je huidige relatie een SV zoekt (en dan heel bewust via secondlove) dan is het wel mis hoor. Kijk ik ben niet perse voor monogamie, maar dit is wel ernstig vind ik zelf. En dat na anderhalf jaar.[/quote]

Ben je dan niet bang dat je per ongeluk zwanger kan worden?

Daar ben ik dus ook bang voor wat als je dan niks meer hebt? Er moet toch meer zijn dan alleen sex. Want na zoveel jaar wordt dat toch altijd weer anders.

Zelf denk ik niet dan onze werelden met elkaar matchen. Maar misschien is dat ook wel weer leuk. Maar zie sv het nog niet thuis vertellen. Dus ja als die daarin niet eerlijk kan zijn dan zou die dat ook zeker bij mij gaan doen.

Na ander half jaar is het wel erg snel, wij zijn al 8 jaar samen en ja dan weet je alles wel van die persoon. Ik moet zeggen ik leef thuis erg leuk en we hebben het fijn samen alleen de passie is er niet,. Maar dat kan misschien ook komen omdat we al zolang samen zijn......wie zal het zeggen.

kus
@BM - Ik wens je veel rust BM, het komt vast allemaal goed...
Thx GND en ja, ik denk het ook wel.
met jou komt het wel goed hoor moppie.

ligt toch niet aan mij he.....................nee, dat kan niet.

daar ben ik zeker van, dat ik er niks mee te maken heb.
Ik vind het trouwens wel een egoistische opmerking, jezelf op nr 1 zetten. Alsof (ex) nr1 daarom heeft gevraagd. Ik denk persoonlijk in de meeste gevallen niet. Dus ik hoop niet dat je het dan zo bedoelt.
Ik vraag me af of ik je tekst goed begrijp stew, maar door jezelf op nummer een te zetten zorg je goed voor de moeder van je kinderen, en dat is minstens zo belangrijk als goed voor je kinderen zorgen. Jij moet er tenslotte zijn voor je kinderen. Jij Moet je goed voelen om goed voor je kinderen te zorgen.

Maar dat is mijn bescheiden mening hoor.
Ik bedoel dat als je getrouwd bent en een sv hebt, je jezelf toch echt wel op nr1 zet. Wat je na je scheiding doet is een tweede. En dat is mijn bescheiden mening.
Vermoed ook niet dat ze dat bedoelt Stew, niet op die manier, maar goed voor zichzelf en kind zorgen, kijken vanuit jezelf en jezelf gelukkig maken... zoiets denk ik.
quote:stewardess schreef op 13 januari 2009 @ 18:37:

Ik bedoel dat als je getrouwd bent en een sv hebt, je jezelf toch echt wel op nr1 zet. Wat je na je scheiding doet is een tweede. En dat is mijn bescheiden mening.

Ik denk dat je het niet zo zwart/wit kunt zien... het is maar een onderdeel van iets voor jezelf "doen", dat kan juist voortkomen uit jezelf teveel wegcijferen voor een ander (op andere gebieden) of een ongelukkige situatie waar het een reaktie op is...

Maar ik geloof dat het nooit heel lang goed kan gaan, op die manier leven... het is meer je tijdelijk goed voelen dan echt het "probleem" oplossen... Het breekt je meestal uiteindelijk toch op.
anoniem_65531 wijzigde dit bericht op 13-01-2009 18:44
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Als ik beslis een nieuw leven aan te gaan, dan zullen de personen met wie ik dat leven deel op gelijke hoogte met me staan.

En als ik beslis een nieuw leven aan te gaan, dan geef ik tevens de eerlijke en oprechte kans aan de personen die deel uitmaakten van het oude leven, om zelf een nieuw leven aan te gaan.

Is dat egoïstisch ?
quote:stewardess schreef op 13 januari 2009 @ 18:37:

ben jij nu die vrouw die heel vreemdgaand nederland altijd in bescherming neemt?

die hier het hele sv gebeuren als volstrekt normaal schijnt te beschouwen, en dan dergelijke opmerkingen plaatsen.

mag ik dan weer ff opmerken dat ik het niet helemaal begrijp
Vond het ook niet echt een typische Stew opmerking eigenlijk...
Als je het op die manier bekijkt beschouw je je jezelf als nummer1 op het moment dat je een sv toelaat.
Precies LL! Als je in een relatie zit en je man/vrouw weet niet dat je een sv hebt, dan ben je in mijn ogen best egoistisch bezig, hoe je het ook wendt of keert. Heb ik het zo begrijpelijker uitgelegd?
Zo begrijp ik het ook ineens stew

En je hebt helemaal gelijk vind ik!

Buiten dat is er ook een ander soort van egoïsme en ben ik van mening dat je het aan jezelf verplicht bent om jezelf op nr. 1 te zetten. Je bent zelf namelijk de enige waarvan je zeker weet dat die er altijd is, tot de dood je scheidt. Dus hou van jezelf, wees goed voor jezelf en zorg dat je altijd met jezelf door één deur kunt!

Vreemdgaan is daar geen onderdeel van natuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar wilde even uitleggen dat ik geleerd heb hoe belangrijk het is om ten aller tijde eerst voor jezelf te zorgen. Dat is geen verkeerde vorm van egoïsme. En ook dan kun je pas goed voor een ander zijn/zorgen, op wat voor manier dan ook.

Afijn, sc heeft geen tijd, maar ik zorg goed voor mezelf

Morgen de kroeg in met date en de nacht afsluiten bij mij thuis, heb er veel zin in!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven