Tetters deel 33

24-04-2016 15:22 1427 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer rustig verder in deel 33

Hier is het oude deel Deel 32
Hahaha, die is ook mooi!

Eigenlijk wil ik wel zo'n ding voor mezelf.

Volgens mij valt het tot nu toe reuze mee met het slechte weer.

Misschien wachten ze tot zondagochtend.....
Nou ik val op het goede moment binnen

Wat is nou een lekkere wijn? Normaal vind ik dat eigenlijk echt niet te zupen. Ik heb nu toevallig een of andere wijn van de supermarkt. Stond een zwarte kat op

Ik vind zo'n mandje van Whiskas in de vorm van de kop van een kat heel leuk. Die kartonnen meuk durf ik niet aan.
Het Viva forum is papaja.
Dat kartonnen ding vind ik heel mooi hoor, maar als ik zie hoe een HF doos hier toegetakeld wordt... vinnik zonde van zo'n kasteel.
Rood of Wit Tonks?
Eh

Ik heb nu rood, maar ik geloof dat ik wit lekkerder vind
Van rode wijn drink ik graag Lindemans

Wit vind ik niet zo lekker
Wit Sauvignon blanc of Pinot Grigio

En zeker geen Chardoneeneeneee. (Behalve die TH laatst had, dat was een lekkere)
Ja, die was lekker.

Wit drink ik graag Colombard (druifsoort) en rood meestal Cabarnet Sauvignon (wat ze in Ierland kep-sev noemen ) van Aliwen (AH).

Lindemans is ook lekker ja.
Tonks, is het Gato Negro? Verkopen ze bij de Vomar, ik vind de witte daarvan ook lekker. Heb nu net een klein glaasje port op en voel m al. En moet nog koken

Overigens hebben we hier aan de kust wel een flinke woei hoor! Geen fijn vliegweer nu, zondag moet het een stuk rustiger zijn.

Kattencaves zijn leuk, maar dan wil ik wel de garantie dat ze erin gaan liggen
Leuk die caves en kartonnen huis enzo. ik koop niks ik koop niks ik koop niks ik koop niks .

Ik vind ook de plastic Whiskas poezenkop eigenlijk het allerleukst, maar alleen nog maar op MP soms te koop voor te veel geld. Dus

Hier is een behoorlijke laag sneeuw gevallen trouwens.

Ik was blij dat ik vandaag thuis werkte, dat gesmeer op de weg..
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 januari 2017 @ 18:27:

Dat kartonnen ding vind ik heel mooi hoor, maar als ik zie hoe een HF doos hier toegetakeld wordt... vinnik zonde van zo'n kasteel.Wat is een HF doos?
En nu wil ik ook zwarte katten wijn..

quote:Talkinghead schreef op 13 januari 2017 @ 19:14:

Tonks, is het Gato Negro? Verkopen ze bij de Vomar, ik vind de witte daarvan ook lekker. Heb nu net een klein glaasje port op en voel m al. En moet nog koken

Overigens hebben we hier aan de kust wel een flinke woei hoor! Geen fijn vliegweer nu, zondag moet het een stuk rustiger zijn.

Kattencaves zijn leuk, maar dan wil ik wel de garantie dat ze erin gaan liggen Ja! Die is het.

Zal ik een flesje voor je meenemen Puzz als we in Utrecht zijn?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 13 januari 2017 @ 19:29:

[...]

Wat is een HF doos?HelloFresh
Wij gaan vanavond borrelen bij de buren (niet de tokkies naast ons maar aan de andere kant van de tokkies) Ben benieuwd welke wijn ze schenkt.

Veel plezier Puss!
Oja tuulk, Hello Fresh.

Google vertelt me net dat Jumbo hier de kattenwijn verkoopt, dus ik haal 'm daar wel.

Maar als je die mee wilt nemen om onder baksels uit te komen met de meet is ook lekker hoor
quote:NymphadoraTonks schreef op 13 januari 2017 @ 19:38:

Veel plezier Puss!Hm ja tja.. Ik woon hier nu eh bijna 6 jaar en ben daar nog nooit binnen geweest, zulke goede vrienden zijn we
Hoe gaat het klussen Tonks?
Ikea komt de keuken slopen en plaatsen.

Een aannemer komt nog wat doen.

Perfect dus

De schilderklussen moeten wachten tot de aannemer geweest is. Ik doe dus nog helemaal niets.
Oh lekker! Dat het het betere werk
Wanneer gaan komen jullie naar Utrecht?

Het is echt op loopafstand van mij!

Hier is het nu ook wel aan het waaien. Sneeuw is weg.

Man is ook weg, naar een verjaardag. Hij heeft me nog even bij de supermarkt afgezet, want ik voorspel een knerpavond. Dus nu heb ik chocolademousse en chipito chippies.

Veel plezier vanavond, Puss. Misschien kun je lekker roddelen over de andere buren

Ik heb gisteren kennis gemaakt met onze nieuwe buuf. Daar moeten we vriendjes mee worden, da's handig voor de poesjes. Ze heeft D al geaaid. Charme-offensief

Heb je al gekookt, TH? Sta je nog overeind?
Goed bezig, Tonks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven