Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, Bam, en nu??? Laat je dat wel ff snel nakijken allemaal? En als je het niet vertrouwd wel door zeuren hoor! Dat ding moet er uit en wel een beetje snel graag. Wachten tot feb kan dus gewoon in jou geval niet.

WCman had slecht nieuws: het zijn boomwortels en die hebben zich dus de afvoer in zitten knagen. Enige oplossing: opgraven en nieuw stuk pijp er in. Leuk wel, wonen aan (in) het bos....

Gelukkig ga ik naar Marokko. Ik neem aan dat het in hotel allemaal wel werkt, fijn!
In Marokko moet je alleen je afgeveegde toiletpapier in een mandje naast de wc doen

Bam, kun je je zorgverzekering niet bellen voor bemiddeling met het ziekenhuis?
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 13 januari 2009 @ 18:01:

In Marokko moet je alleen je afgeveegde toiletpapier in een mandje naast de wc doen

Bam, kun je je zorgverzekering niet bellen voor bemiddeling met het ziekenhuis?

Hm, dat maakt de situatie dus hetzelfde als hier... Fijn zo

Nou ja, zolang er niemand door buikgriep geveld wordt zal het allemaal wel lukken

Nog ondergoed of maillot kunnen scoren?
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2009 @ 18:19:

[...]

Nou ja, zolang er niemand door buikgriep geveld wordt zal het allemaal wel lukken

Nog ondergoed of maillot kunnen scoren?ja, ik heb een hele leuke maillot en een skibroekje op MP
roze bloemetjes?? arme J
quote:Suze2 schreef op 13 januari 2009 @ 18:19:

[...]

Nou ja, zolang er niemand door buikgriep geveld wordt zal het allemaal wel lukken Toen ik in Marokko was, hadden we een erg leuke slogan... (Was studiereis met 12 andere meiden...)

" Als je niet hebt geraced, ben je nier in Marokko geweest!"

M.a.w.: succes Suus!

Bam: jemig wat eng allemaal! Heb je nog wat gehoord? Vervelend allemaal hoor!!! Sterkte!!!

Mal; ach wat vervelend voor jeneefje. Sneu hoor, 12 jaar is ook zo'n vatbare leeftijd voor dat soort problemen natuurlijk. Hopelijk kunnen ze hem daar goed helpen! Ook sterkte met jonathan weer... Morgen wel de huidbiopt? Sterkte...

(man wat is onze titel toch vaak van toepassing de laatste tijd...)

Star: hangt u al flink boven de pot? Goed teken!!!

Amaal: sterkte met de teen, schijnt vervelend te zijn. Geen ervaring gelukkig!

Cin: oeh het verhuizen komt al dichtbij! Spannend! ik hoop dat het huis jullie veel goeds brengt!
Mal, wou net net zeggen van het papier in het mandje
net bam aan de telefoon; ze ligt in zh en moet ook blijven voorlopig. bloedwaardes waren niet goed. Morgen met een buis via de keel kijken waar de steentjes zich bevinden. Voelt zich erg verdrietig....
Suus, gekke boomwortels bij jou daar zeg
Ze belde mij net ook, maar geheim nummer dus nam niet op en toen smste ze

Was er al bang voor.
Hè gets arme Bam... Vervelend zeg...
quote:Star schreef op 13 januari 2009 @ 20:28:

Ze belde mij net ook, maar geheim nummer dus nam niet op en toen smste ze

Was er al bang voor.Ja geel zien is geen goed teken. Uitslag en jeuk trouwens ook niet. Beetje lullig; ze ligt op de kraamafdeling van het zh, was verder nergens plek
Arme Bam! Nu hopen dat ze snel opereren! Dat kan toch niet zo lang wachten!
opereren kan nu waarschijnlijk weer niet, omdat ze ontsteking heeft en aan medicijnen zit. Vorige keer moest ze ook min 6 weken wachten voordat dat kon.
Ze is vorige keer toch niet geopereerd uiteindelijk omdat het zo lang duurde? Hopelijk is ze nu niet zo koppig
Hallo!

Even teruglezen..

Vraagje, Suze ben jij (nog) 36? Of is de leeftijd niet bijgehouden (net als bij mij hihi, hoop dat Bam het niet leest..)? Ik word binnenkort 38 en ik krijg het af en toe wat benauwd, dat ik niet meer zo lang vruchtbaar ben.. Herken je dat of niet?
Kokos en Bam, Monkie:

'een tekstloos prentenboekverhaal over de omzwervingen van knuffelaap Monkie, die na een val van de fiets bij allerlei dieren terecht komt voordat hij weer veilig in de kinderarmen belandt waar hij thuishoort.'

Ik vind het zo'n leuk boek! En ik raadde het aan omdat ik dacht dat Lianne een knuffelaapje heeft.

Naatie, niet ziek worden hoor! En succes bij de scholen, wat zijn het voor scholen eigenlijk?

Mal, wat een zorg idd.. Ik hoop dat de juiste hulp wordt gevonden voor hem. Heb je weleens over hem verteld?

Nou! Ik wilde net La-la voor Bam plaatsen, zie ik het ziekenhuisbericht! Wat klote voor d'r zeg. Nu wordt ze zeker met spoed behandeld. Gelukkig heeft ze het zelf ontdekt en het lijkt me op tijd.

Ik hoop dat het onderzoek meevalt, want dat is zo rottig..
6 Weken wachten?? Jee, dat zou wel een tegenvaller zijn dan zeg. Dan is het nog later als de eerste datum.
quote:Star schreef op 13 januari 2009 @ 20:56:

Ze is vorige keer toch niet geopereerd uiteindelijk omdat het zo lang duurde? Hopelijk is ze nu niet zo koppig klopt. Toen moest ze zelf contact opnemen dacht ik. Dat is er idd nooit van gekomen zo vlak na juuls geboorte. Ik hoop dat zh gewoon direct een datum prikt.
Net Bam gesproken en gaat goed. Morgen inderdaad op zoek naar loze steen en die wordt er dan meteen uitgehaald.

De groetjes uiteraard aan iedereen. Waar dat gekke mens al niet aan denkt
Nou groeten terug dan maar!

Pfff heftig hoor. Hopelijk helpen ze d'r morgen goed en knapt ze dan goed op!
Jee wat klote voor Bam... meteen maar een bloemetje sturen? zij is ook altijd zo attent daar mee!
quote:amalia schreef op 13 januari 2009 @ 21:36:

Jee wat klote voor Bam... meteen maar een bloemetje sturen? zij is ook altijd zo attent daar mee!

Wat we ook doen: ik doe mee! Misschien is tijdschriften pakketje ook wel iets? Lekker makkelijk leesvoer? Mail me even en dan maak ik na Marokko direct wat over.

Ik was er ook al bang voor, na, ze is nu iig in zkh. Hopelijk knapt ze nu snel op...
Compu, die stress herken ik wel hoor... Maar ja, je doet er dus gewoon helemaal geen bal aan. Helaas, zucht.

Mal, ik had het verhaal rondom je nefje gemist: jeetje, dat is rot zeg, zo'n jong mannetje met zulke nare dingen. Heel veel sterkte en beterschap.

Zo dames, ik ben even weg. Tot volgende week dinsdag!

xx Suus
Aaaaaaaaaaaaah, arme Bam! Balen zeg, ik kan me helemaal voorstellen dat ze verdrietig is! Bloemen: goed idee.

voor Bam! Hopelijk is het leed snel geleden en halen ze die kwelgeest er snel uit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven