Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Zo, goedemorgen!

Meteen gevonden! Haha, well done Mariss!

@ Theemuts, heel erg veel succes vandaag!!!

Heb het nog steeds druk op het werk! Waaaaahhhh!!!!
ik ben er ook weer
check! zit nu thuis te werken, dadelijk drie afspraken, pfff geen zin en daarna weer aan het klussen hier in huis. laterzzz
Het topic stond nog tussen de nieuwe topics, dus niet zo moeilijk om te vinden gelukkig.

Theemuts, hopelijk krijg je meer duidelijkheid vandaag

Mariss, bij jou blijft het dus ook nog even spannend. Ik zit op dag 34 van mijn cyclus. Donderdag avond testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Maar ga nergens van uit, denk dat mn cyclus nog niet op regel is.
Hoi!

Ik zou jullie graag weer volgen,is dat oke?

groetjes renz
pff, goed dat ik een snelle blik op ons oude topic wierp...

*gaat snel verder werken*
Ik ben er ook weer bij! Kon het nieuwe topic ook in 1 oogopslag terugvinden dankzij de term Piezzertz, haha!
Annika: ik zie dat jij rond dezelfde dagen als ik je p-day hebt voel jij al iets aan je lijf?
Tja, ik heb nog steeds wat krampen in mijn buik. Ik dacht dat het de eisprong was, maar het is nu al 5 dagen. Lijkt me wat lang voor eisprong kramp...

Dus tja...1e maand voor mij, dus ik vind het allemaal erg spannend. Ik weet nog niet goed wat bij mijn normale pilloze cyclus hoort, dus ik weet niet of het anders voelt.

Het wachten duurt me veel te lang. De dagen kruipen voorbij.
Het is echt mijn onderbuik/liezen, dus ik denk echt niet dat het iets met mijn darmen ofzo te maken heeft. Dat voel anders.
Fijn dat jullie er al zijn! De rest volgt vast snel. Ik zal vanmiddag het schema hierheen halen, nu niet zoveel tijd.
Gevonden!

Ook een heel goed idee!

Nu gauw weer aan het werk.. storm op komst geloof ik.. alle kindjes ziten zo ongeveer tegen het plafon.. ( schrijf je plafon zo? kijk er zo raar tegen aan)
Plafond
Hee een nieuw topic !!! Hopelijk iets overzichtelijker dan het andere.

Partylover : Dikke knuffel voor jou. Ik leef met je mee en hoop dat je snel duidelijkheid hebt

Zit hier lekker met pijn in mijn buik op de zaak. Heb erg weinig te doen. We hebben last van de kredietcrisis....
Joehoe, ik ben er ook!!!!!

En nu maar afwachten of dit gaat werken......

En Mariss, als er dames zijn die na bijvoorbeeld 1 week niet gereageerd hebben op dit topic dan kunnen we zo ook van de lijst afhalen. Al denk ik niet dat dat er veel zullen zijn. Want degene die er nu opstaan zijn natuurlijk wel echte die hards.....

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@ Annika: in de eerste maand voelde ik ook eigenlijk wel 4 weken allerlei rare dingen die gewoon niet te verklaren waren. Ik denk dat er heel wat met je lichaam gebeurt wanneer je stopt met de pil en dat al die rare dingen vanzelf wel overgaan. Misschien is het een idee om bij te houden wat je wanneer voelt, ik deed dat de eerste maand en kan nu zeggen dat ik de afgelopen maand veel minder voelde. Maar dan heb je enig vergelijk.

@ Marriss: ik merk nu pas hoe vaak ik in het schema kijk wanneer er p-dagen zijn, haha!

@ Fanatic: buikpijn is niet leuk, en al helemaal niet als je geen afleiding hebt!
Hoi allemaal!

Ik heb het nieuwe topic ook al gevonden!

Heb eerst het oude ook nog even opgezocht om te kijken wat de reden was dat er nu een nieuwe is...

Vind het wel een goed idee zo.

Ik heb van het andere topic niet onthouden waar ik op wou reageren.. dus reageren op jullie doe ik later wel weer.

Maar wou me wel even aanmelden bij dit topic.
annika ben je net gestopt met de pil?

ik ben alweer meer dan een jaar met de pil gestopt.

Ik voel ook altijd vanalles. Vorige mnd was ik er bijna zeker van dat ik zwanger was. Zo voelde het.was ook misselijk pijnlijke borsten(heb ik altijd), last van darmen...nou goed en alles wat je op al die zw-pagina's vind. En toch werd ik (weer) ong.Had mezelf compleet gek gemaakt en m'n vriend erbij,want die werd ook wel een beetje dol van mij,maar ja tis weer afwachten! Volgens mij zijn er meerdere die rond de 24e hun p-day hebben..partylover,nickie,rainbow?? toch? Nou ik ben benieuwd!Spannend!

duveltje werk je op een KDV?

ik hou trouwens een beetje bij wat ik voel enzo op mijnkalender.nl.
Goed idee dit! Nu is het weer een beetje bij te lezen ( vooralsnog dan..)

Annika: Ik heb altijd in N gewoont bij mijn ouders woon nu samen met mijn vriend, stuk noordelijker. Maar kom nog regelmatig in L.

Theemuts: Heel veel sterkte vandaag!

Erine: Ja opruimen... pfff. Heb echt zoveel rommel! De container kan het niet aan...

Marriss: Ik duim ook voor je!!!! Hoop zo voor je dat je positief test!

Voor de anderen, sorry dat ik even niks zeg tegen jullie, maar ook ik heb erg veel moeite gehad om alles bij te lezen. Zodra ik weer een beetje op de hoogte ben dan zal ik zeker weer reageren!!!!
@ Mulan : Buikpijn zonder afleiding is inderdaad niet leuk. Gelukkig ga ik vanavond iets leuks doen en hoef ik er niet aan te denken

@ Justdeb : Ik kon het ook niet meer bijhouden en wist ook niet meer op wie ik wou reageren hahahaa. Alleen hoop ik wel dat polleke & momo ons nog kunnen vinden hier !

@ Renza : de klachten die je noemt komen me zeer bekend voor. Misselijkheid, harde borsten, hoofdpijn...en die darmen he...zooooo verschrikkelijk...

Wordt leuk als ik zwanger raak.. dan kots ik me volgens mij leeg hahahaa
Ooh wat een leuk nieuw topic, mag ik met jullie meeschrijven??? .

Husky: Was toen inderdaad nog niet wakker, beetje bij kunnen slapen.

Rainbow:die codes inderdaad, ik had gister zo vaak geprobeerd dat ik de limiet overschreven had, en ben echt niet slechtziend hoor.

Party: Hoop voor je dat ze snel een datum kennen plannen, zal heel hard voor je duimen morgen.

Volgens mij word ik toch echt ongesteld, het zet alleen niet echt door, en heb ook geen last van buikkrampen ofzo. Eigenlijk zit alles niet zo mee vandaag echt een pokke humeur, we hebben ook nog eens vocht plekken in onze nieuwe plafonds, terwijl dit volgens de verkoper verholpen zou zijn, bah. Ben bijna blij dat ik mag gaan werken, beetje bijkomen!!!
Erine wat vervelend dat er nu vochtplekken in je nieuwe plafonds hebt. En nu, de verkoper aansprakelijk stellen?

Wij ook weer problemen met de auto. Eerst al gezeur met de schade expert, konden em gelukkig toch afgelopen vrijdag weer omruilen. Nu zie ik gister ineens dat er een pitje in de lak zit, dus ik heen gebeld. Is het volgens hen mijn schuld, had ik er vrijdag maar beter naar moeten kijken ik zal de gordel nu wel tussen de deur hebben gehad en de lak is nog wat zacht. Ja daaaaaggg, echt niet, we hebben vrijdag tegen 5 uur de auto opgehaald toen was het al schemerig en er verder niet meer aangedacht de auto ook het weekend niet nodig gehad, gister pas voor het eerst en zag het toen direct! Nu komt er een stickertje over heen, want de distributie riem moet binnenkort toch vervangen worden komt het stickertje er van daar wel over heen! Ben ik het dus totaal niet mee eens, maar ja hun woord tegen het mijne!

Je mist het schema in het OP idd wel een beetje zo, ik kijk er blijkbaar toch wat vaker op dan ik dacht
Maya: Shit zeg van jullie auto, nog meer zeik. Hopelijk kun je toch nog je gelijk krijgen. Vriend heeft naar de makelaar gebeld met de vraag wat nu te doen, maar volgens mij zijn we anders ook altijd nog tegen waterschade verzekert, dat is het probleem niet, wel dat het dan weer opnieuw werk kost voor iets wat eigenlijk bijna klaar was, bah zie het even niet meer zitten.
Ik heb het nu maar naar mn vriend doorgeschoven heb het idee dat ze mij niet serieus nemen. Mss dat hij wel gelijk krijgt.

Het extra werk is erg vervelend zeg. Waar komt de lekkage vandaan? Hebben jullie dat nu op kunnen lossen? Daar komt dan ook nog extra werk achter weg of niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven