Moderator.
maandag 26 mei 2008 om 23:06
Beste forummers,
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!
Vriendelijke groet,
Viva Angel 2
maandag 15 december 2008 om 08:29
maandag 15 december 2008 om 11:06
quote:barba schreef op 15 december 2008 @ 08:29:
[...]
Oh, nou ja er staat gesloten wegens niet de moeite waard.
Toch snel even kijken.
Het topic van Mastermind zelf is niet gesloten! Dat heet iets van Mijn kat is kwijt!
Er was alleen een topic geopend door een forumster die het topic van Mastermind niet kon vinden (staat tegenwoordig bij wonen), dat topic heette "Mastermind haar kat". Gewoon om te vragen of de kat al gevonden was. Die is gesloten.
[...]
Oh, nou ja er staat gesloten wegens niet de moeite waard.
Toch snel even kijken.
Het topic van Mastermind zelf is niet gesloten! Dat heet iets van Mijn kat is kwijt!
Er was alleen een topic geopend door een forumster die het topic van Mastermind niet kon vinden (staat tegenwoordig bij wonen), dat topic heette "Mastermind haar kat". Gewoon om te vragen of de kat al gevonden was. Die is gesloten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
maandag 15 december 2008 om 12:16
quote:mylenevalerie schreef op 15 december 2008 @ 11:06:
[...]
Ah, ik snap het
[...]
Ah, ik snap het
De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht.
maandag 15 december 2008 om 15:04
maandag 15 december 2008 om 16:49
quote:willem1959 schreef op 15 december 2008 @ 15:04:
[...]
Geen idee? Kun je dat niet navragen dan? Jij weet tenslotte de weg. Lieve Sanne weet het toch wel?
De foto's die op de site gebruikt worden komen van de coverfoto's van het blad VIVA zelf. Aangezien de VIVA redactie los staat van de website redactie en de angels die iet in dienst zijn van de website er al helemaaaal los van staan, weten wij het inderdaad niet.
Wij staan dus, gek genoeg, net zo los van de redactie van het blad VIVA als jij. Zodoende weten we het niet. Je zou VIVA kunnen bellen.
[...]
Geen idee? Kun je dat niet navragen dan? Jij weet tenslotte de weg. Lieve Sanne weet het toch wel?
De foto's die op de site gebruikt worden komen van de coverfoto's van het blad VIVA zelf. Aangezien de VIVA redactie los staat van de website redactie en de angels die iet in dienst zijn van de website er al helemaaaal los van staan, weten wij het inderdaad niet.
Wij staan dus, gek genoeg, net zo los van de redactie van het blad VIVA als jij. Zodoende weten we het niet. Je zou VIVA kunnen bellen.
woensdag 17 december 2008 om 20:21
In het kader van 'lekker opgeruimd het oude jaar uit':
Verplaatst vanaf Overige;
Naar Digi:
iPod
Wie verwijdert dat kind?
foto Avater
Ervaringen met Marktplaats
Naar Psyche:
Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
Ik ben zo gelukkig, want....
Naar Geld & Recht:
Tas verpest, wat nu?
belasting teruggaaf
bezuinigen!
Armoedeval
Ook uitverkoop bij electronicazaken?
Naar Wonen:
Ammoniak
schoonmaakazijn??
kunstof kristallen
huis probleem
Waarmee haal je plakbandresten van het raam?
Vervuild huis
onverklaarbaar geluid in huis
Sleutel Cadeau Geven
Naar Entertainment:
op zoek naar artiest
Naar Eten:
Hoe krijg ik mijn (kaas)fonduepan schoon?
Naar Seks:
Verpreutsing?
Naar Reizen:
Aanraders in Centro (Oberhausen)
Verplaatst vanaf Overige;
Naar Digi:
iPod
Wie verwijdert dat kind?
foto Avater
Ervaringen met Marktplaats
Naar Psyche:
Wat zijn jouw goede en slechte eigenschappen?
Ik ben zo gelukkig, want....
Naar Geld & Recht:
Tas verpest, wat nu?
belasting teruggaaf
bezuinigen!
Armoedeval
Ook uitverkoop bij electronicazaken?
Naar Wonen:
Ammoniak
schoonmaakazijn??
kunstof kristallen
huis probleem
Waarmee haal je plakbandresten van het raam?
Vervuild huis
onverklaarbaar geluid in huis
Sleutel Cadeau Geven
Naar Entertainment:
op zoek naar artiest
Naar Eten:
Hoe krijg ik mijn (kaas)fonduepan schoon?
Naar Seks:
Verpreutsing?
Naar Reizen:
Aanraders in Centro (Oberhausen)
woensdag 17 december 2008 om 21:26