Uitgerekend begin augustus 2017

25-11-2016 15:43 1303 berichten
Lieve dames, dit topic is voor iedereen die uitgerekend is begin augustus 2017.

Schrijf gezellig mee!

NrNaamLeeftijd (v/m)# KindUD GeslachtAfsprakenBijzonderheden1.Hartje8333/36129 julinnb- klopt!2.Eefie8235/33231 julijongen9 maart 20 weken echo klopt!3.Reflectione27/2611 augustusnnb- klopt!4.Maatje8630/3313 augustusnnb18-03 20-weken echo klopt!5.Rosings391 4 augustusMeisje- klopt! Alleenstaand6.Pocas33/342 4 augustusnnb- klopt!7.Sunny-side-up33/3615 augustusnnb- klopt! *8.KittB31/301 5 augustusnnb17-03 20-weken echo klopt! 9.Mennes_26/2715 augustusJongen14-03 20-weken echo klopt!10.Tuttemien29/392 6 augustusnnb- klopt!11.Princess8432/3526 augustusMeisje- klopt!12.Kim1198630/3318 augustusnnb- klopt!13.Liezelies30/40111 augustusVerrassing13-03 VK

24-03 20-weken echo klopt!14.my-little-appletree25/30212 augustusJongen- klopt!15.Rieta12329113 augustusnnb09-03 klopt!16.Stylo28/30213 augustusnnb22-02 geslachtsbepaling klopt!17.Lola8828/34216 augustusnnb- klopt!18.jess-zz27/30126 augustusnnb06-03 geslachtsbepaling klopt!

Er zijn 20 plekken in de tabel, als je jezelf wilt toevoegen of iets wilt wijzigen: Log in met onderstaand account en bewerk dit bericht

Gebruikersnaam: Augustus2017

Wachtwoord: Uitgerekend
KittB jeetje ik zou ook schrikken!

Wss van die tafels, ik mag ook niets meer tillen...

Let toch maar wat op hoor nu, rustig aan doen!

Goed dat alles in orde is
Alle reacties Link kopieren
Jeetje schrikken KittB... nu kalm aan doen en geen rare fratsen uithalen hea

Princess: ik weet dus niet aan wie het precies gelegen heeft... vk of kraamverzorgster... ik weet het niet... was er die tijd ook niet geheel meer bij

Morgen mag ik naar zh voor echo... dan termijn echo in zh! Ik ben benieuwd!
Pfoe schrikken zeg, gelukkig ook goed gerustgesteld.

Ik heb nu twee keer achter elkaar bandenpijn gehad na het hardlopen.. vraag me af of dat kwaad kan..
Hi! Mag ik ook nog meeschrijven?! Lees al wel een tijdje mee. Vind het leuk om het wel en wee te lezen van (aanstaande) mama's die ook in augustus uitgerekend zijn!

Ik heb in december positief getest. In mei vorig jaar een miskraam gehad met 10 weken. Vanmorgen de 10 weken echo en alles is goed!! Kloppend hartje en een zwaaiend, lekker beweeglijk kindje. Was zo bijzonder! Ik ben 21 augustus uitgerekend.
Hoi! Gefeliciteerd! Tuurlijk ;). Alleen zijn we allemaal wel wat eerder uitgerekend (begin augustus) dus weet niet of je het leuk vindt dat je dan wat 'achter loopt' op ons ;) .
Wat een schrik KittB. Gelukkig een goede echo. Succes met de nekplooi meting vrijdag.

Welkom alle nieuwe mensen. Natuurlijk zijn jullie welkom!
Welkom!

Reflectione volgens mij kan bandenpijn geen pijn is het alleen erg vervelend... misschien met hardlopen een zwangerschapsband omdoen?
Helpt zo'n band daar voor ja? Valt te proberen..

Ik wilde het vragen aan mn vk, maar ze waren de hele dag niet bereikbaar.. ben blij dat m'n vraag niet zo urgent was
bandenpijn kan je wel voelen hoor... als steken in de nderbuik...

Maar niet iedereen zal dat opmerken denk ik
Bandenpijn kan je zeker wel voelen, maar volgens mij is lola het woord kwaad vergeten. Tenminste ik las het als dat bandenpijn geen kwaad kan, maar de pijn wel erg vervelend kan zijn.

Hoi nieuwe mensen gewoon lekker mee schrijven hoor!

KittB Hoe is het nu?
@My-little-appletree; lief dat je het vraagt. Het is allemaal weer rustig. Geen bruine afscheiding meer en ook geen krampen! Wel constant een soort van plopjes in mn onderbuik, zou bijna denken dat ik het kindje al voel, maar dat kan natuurlijk niet! Ik merk wel dat mn buik opeens ook echt zichtbaar wordt, niet alleen mn darmen maar ook laag! Mss afgelopen dagen toch een soort van groeispeurt waar mn banden erg op hebben gereageerd...
Wat fijn kittb!

Ik heb de afgelopen 2 dagen ook echt het idee dat het groeit, soms wat trekkerig gevoel en wat krampjes. Laat die buik maar komen!!!
Appeltree: ik ben inderdaad het woord kwaad vergeten hihih stom... gedachten gingen sneller dan het typen!

Je hebt een speciale bekkenband die je dan eventueel voor het hardlopen zou kunnen gebruiken! Of het sporten algemeen.

Vandaag heb ik definitieve termijn echo gehad! 11 weken precies. Volgende week weer echo voor de combinatietest.
Ik had het begrepen ;). Ik wil het toch even checken bij m'n vk maar ben blij met je antwoord. Ik wil namelijk niet nu al stoppen met hardlopen (maar als het moet dan moet het natuurlijk).
Br, toch even enge droom gehad...

In toilet bloed en klonter, ik haalde de klonter eruit en was echt een mini mensje met armen benen alles erop en eraan...

(had dus miskraam in droom)

Erna droomde ik dan dat ik die utrogestan terug wilde gebruiken, maar dat anderen dat tegenhielden ofzo...

Raar allemaal

Wel beetje eng, zo die droom...

Maar blijkbaar hebben veel zwangere vrouwen dromen van miskraam?
Brr niet fijn Rieta! Als je maar in je hoofd houdt dat het een droom was. Je hoort wel vaker dat zwangere vrouwen eng dromen. Ik wist laatst zeker dat er een megagrote spin boven ons bed was.. brr

Ik heb de vk gebeld ivm bandenpijn na het hardlopen, ik moet toch rustiger aan doen en minder vaak hardlopen. Baal ik wel van
dat rare dromen heb ik ook vooral over enge dingen. terwijl ik anders dat nooit heb.

hier is mijn buik steeds meer zichtbaar. mijn kleren passen nog wel. wel blij met mijn pakket positiekleding van mp, voor 20 euro 4 broeken 5 shirtjes 2 hempjes en 2 jurken. kan er weer tegen aan. wel gepast alles past alleen nog ruimte over in de broeken hihi. als ik zon strak shirtje aan doe, die draag ik anders niet echt, zie je echt een buikje
Ik heb ook maar 1 broek meer die echt nog oké zit (al moet ik thuis 's avonds nu ook wel sneller de knoop opendoen)

Mijn hoge broeken, die over de buik gaan, kan ik al tijdje niet meer aan, wegens zooo oncomfortabel.

Denk dat ik vanaf volgende week toch maar de zwangerschapsbroeken begin te dragen (heb er nu 2 gekocht)

Wel leuk dat je het stilaan toch beetje begint te zien vind ik...

Maakt het allemaal ook wat "echter"
Mijn buik wordt ook nu zichtbaar zeker in de avond is mijn buik opgezet. Ik denk dat ik het niet langer dan een week kan uitstellen om zeangerschapsbroeken te dragen. Heb nu nog net 2 broeken die ik pas. Mijn iets grotere maar broeken
Nare dromen Rieta! Ik heb gelukkig nergens last van. Hopelijk slaap van vannacht beter.
Jammer reflectione dat je rustig aan moet doen! Had je nog gevraagd voor buikband?

Dromen... ja het schijnt dat je heel realistisch kan romen als je zwanger bent, soms niet altijd even leuk!

Buikje: helaas bij mij al heel lang zichtbaar... maar meer door me darmen die uitgezet zijn en het niet meer naar de wc kunnen hihihi ik draag al vanaf 2e kerstdag positiebroeken... meer vanwege de comfort
Oh het is bij mij ook absoluut niet de baby hoor hahaha. Die maar wat, 6,5 cm en zit zo laag als maar kan. Mijn buik is ook dik door opgezette darmen en het vele eten. Daarom is het aan het einde van de dag erger. Heb ook zo een vol en opgezet gevoel de hele dag in mijn buik. En die stoelgang.... die wil echt niet gaan. Hoorde dat roosvice wel een lacterende siroop heeft van pruimen. Die ga ik maar eens halen.

Ik heb soms bij een gekke beweging op de bank ineens een soort spierkramp steek in mijn buik. Ik schrik er steeds van en fijn voelt het echt niet. Alsof ik ff een verkeerde beweging maak ofzo. Irritant vind ik het.
@lola nee niet gevraagd, ik moet er over 2 weken weer heen wil het dan bespreken. Ga eerst rustiger lopen en minder en kijken hoe dat gaat. Ik wil dan ook weten welke alternatieven er zijn voor sporten. Wanneer kun je bijvoorbeeld bepaalde zwangerschapssportgroepjes doen?

@zichtbaar bij mij zie je nog steeds niks, ben ook afgevallen. Weet niet waarom, ik eet gewoon goed. Ik zou wel graag willen dat m'n buik zichtbaar wordt
quote:pocas schreef op 26 januari 2017 @ 20:15:

Oh het is bij mij ook absoluut niet de baby hoor hahaha. Die maar wat, 6,5 cm en zit zo laag als maar kan. Mijn buik is ook dik door opgezette darmen en het vele eten. Daarom is het aan het einde van de dag erger. Heb ook zo een vol en opgezet gevoel de hele dag in mijn buik. En die stoelgang.... die wil echt niet gaan. Hoorde dat roosvice wel een lacterende siroop heeft van pruimen. Die ga ik maar eens halen.

Ik heb soms bij een gekke beweging op de bank ineens een soort spierkramp steek in mijn buik. Ik schrik er steeds van en fijn voelt het echt niet. Alsof ik ff een verkeerde beweging maak ofzo. Irritant vind ik het.Weet je waar die kramp vandaan komt? Je banden?
vervelend van de kramp Pocas! Roosvice laxo helpt inderdaad... helaas mag ik het niet ivm mijn suiker!

Zwangerschapsgroepjes.. geen idee.. hier in de buurt heb je bij een zwembad zwangerfit.... geen idee vanaf wanneer het is.... staat het niet op de site van mommy in balance ofzo?

Afvallen is niet zo heel goed hea... behalve in eerste trimester kan het niet zo veel kwaad toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven