Personal Body Plan - Ervaringen?
woensdag 7 januari 2015 om 21:09
Hoi!
Zoals vele anderen met mij heb ik ook het goede voornemen om in 2015 ein-de-lijk eens écht dat bikinilijf te halen, voordat het zomer is. Inmiddels al vele pogingen WeightWatchers verder, de ene succesvoller dan de andere. Ik ben wel blijvend afgevallen, een kilo of 7. Ik ben alleen nog steeds niet klaar en heb nog steeds licht overgewicht. Naast dat ik die laatste 8-10 kilo kwijt wil, vind ik het nog belangrijker om weer 'in shape' te komen. Via social media kwam ik op de site www.personalbodyplan.nl terecht. Ondanks dat ik het duur vind (¤ 79 per maand) spreekt de hele persoonlijke begeleiding en coaching me wel aan en overweeg ik nu me in te schrijven. Ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met personal body plan? Zo ja: hoe bevalt het? En is het 6 maanden vol te houden (want zo lang zit je er aan vast)?
Zoals vele anderen met mij heb ik ook het goede voornemen om in 2015 ein-de-lijk eens écht dat bikinilijf te halen, voordat het zomer is. Inmiddels al vele pogingen WeightWatchers verder, de ene succesvoller dan de andere. Ik ben wel blijvend afgevallen, een kilo of 7. Ik ben alleen nog steeds niet klaar en heb nog steeds licht overgewicht. Naast dat ik die laatste 8-10 kilo kwijt wil, vind ik het nog belangrijker om weer 'in shape' te komen. Via social media kwam ik op de site www.personalbodyplan.nl terecht. Ondanks dat ik het duur vind (¤ 79 per maand) spreekt de hele persoonlijke begeleiding en coaching me wel aan en overweeg ik nu me in te schrijven. Ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft met personal body plan? Zo ja: hoe bevalt het? En is het 6 maanden vol te houden (want zo lang zit je er aan vast)?
donderdag 1 december 2016 om 13:27
quote:ChristinaE schreef op 01 december 2016 @ 12:36:
@Ednaloy; maar je bent wel weer geweest! Nu gewoon weer langzaamaan opbouwen toch? Wel weer lekker getraind?Ja ik moet zeggen dat ik het wel weer lekker vond, beetje demotiverend dat ik (logisch) een terugval had qua kracht. Maar ik vermoed dat ik niet meer zo heel sterk ga worden als een jaar terug want toen ging ik trouw 3 x in de week. Ik vind nu meer dingen leuk om te doen. Dus qua doel om sterker te worden gaat hem niet worden. Ik merk dat ik toch vaak terug val op mijn eigen hiit trainingen. Maar in combi met kracht vind ik dat wel lekker.
@Ednaloy; maar je bent wel weer geweest! Nu gewoon weer langzaamaan opbouwen toch? Wel weer lekker getraind?Ja ik moet zeggen dat ik het wel weer lekker vond, beetje demotiverend dat ik (logisch) een terugval had qua kracht. Maar ik vermoed dat ik niet meer zo heel sterk ga worden als een jaar terug want toen ging ik trouw 3 x in de week. Ik vind nu meer dingen leuk om te doen. Dus qua doel om sterker te worden gaat hem niet worden. Ik merk dat ik toch vaak terug val op mijn eigen hiit trainingen. Maar in combi met kracht vind ik dat wel lekker.
vrijdag 2 december 2016 om 10:55
zaterdag 3 december 2016 om 10:25
quote:ChristinaE schreef op 02 december 2016 @ 10:55:
Ja dat krachtverlies merk ik ook wel! Heb nu een schema met 8-16-20-24 herhalingen.. en dan met pushups... Voorheen kwam ik in ieder geval nog wel tot 15 gewone. Nu lig ik al plat bij 8.. Maarja, vanzelf weer opbouwen en blijven oefenen!
Precies, en gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugen en bouw je het super snel weer op...sneller dan wanneer je sec begint!
Ja dat krachtverlies merk ik ook wel! Heb nu een schema met 8-16-20-24 herhalingen.. en dan met pushups... Voorheen kwam ik in ieder geval nog wel tot 15 gewone. Nu lig ik al plat bij 8.. Maarja, vanzelf weer opbouwen en blijven oefenen!
Precies, en gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugen en bouw je het super snel weer op...sneller dan wanneer je sec begint!
maandag 5 december 2016 om 15:28
quote:ChristinaE schreef op 02 december 2016 @ 10:55:
@Marc-30 ben je toevallig vanmiddag nog in de hub??
Sorry, zie je bericht nu pas
, ben afgelopen zaterdag geweest, en ga over 1 uurtje weer . Jij lekker op vrijdag geweest ??
Hier gaat het nog super, 2 maanden onderweg en heb al zoveel resultaten behaald, zowel fysiek als mentaal. Nu ook weer een gezond vetpercentage namelijk 15.4% ipv 19% 2 maanden geleden. Komen 2 maanden nog even knallen voor nog meer lijntjes en dan ga ik hoogstwaarschijnlijk beginnen met een leanbulk .
Zag ik nou goed dat jij ook coach bent ?
. Of heb ik dan een verkeerde gevonden op instagram . Mocht je dat wel zijn, dan ga ik je nog even op volgen zetten 
Hier een 5x5 schema, vind het heerlijk!. doordat je maar 5 herhalingen hoeft te doen, en dat ook in je hoofd zit, pak je automatisch een veel zwaarder gewicht. Bevalt me stuk meer dan meer herhalingen en meer verzuring op een lichter gewicht
@ednaloy, goed dat je weer bent begonnen . We hebben nog even tot zomer 2017
@Marc-30 ben je toevallig vanmiddag nog in de hub??
Sorry, zie je bericht nu pas

Hier gaat het nog super, 2 maanden onderweg en heb al zoveel resultaten behaald, zowel fysiek als mentaal. Nu ook weer een gezond vetpercentage namelijk 15.4% ipv 19% 2 maanden geleden. Komen 2 maanden nog even knallen voor nog meer lijntjes en dan ga ik hoogstwaarschijnlijk beginnen met een leanbulk .
Zag ik nou goed dat jij ook coach bent ?

Hier een 5x5 schema, vind het heerlijk!. doordat je maar 5 herhalingen hoeft te doen, en dat ook in je hoofd zit, pak je automatisch een veel zwaarder gewicht. Bevalt me stuk meer dan meer herhalingen en meer verzuring op een lichter gewicht
@ednaloy, goed dat je weer bent begonnen . We hebben nog even tot zomer 2017

donderdag 8 december 2016 om 10:59
donderdag 15 december 2016 om 13:42
Ja gister eindelijk weer (stoer) geweest. Maar dit soort ongelukkige dingen en dan ook nog eens na een dip periode qua sporten doen mijn opbouwen qua kracht niet goed hoor. Tis net pizza...weer bij de bodem beginnen. En opbouwen zit er de komende weken niet echt in. Ik wil vrijdag en zondag weer gaan en dan maandag woensdag en vrijdag weer. Maar zit mijn Spaans leren in de knoop. Heb de rest van het jaar vrij genomen om te leren voor een toets. En elke keer dat ik in de sportschool zit voel ik me toch ietwat schuldig. Met de kerst ook weer 2 weken naar Lanzarote...ja ja ik heb een (netjes uitgedrukt) "naar" leven.
Dus het daadwerkelijke opbouwen gaat toch echt wel weer in het nieuwe jaar pas echt goed beginnen.
Hebben jullie de billen van Andrea gezien... Grappig ze is de vriendin van mijn Personal trainer van vorig jaar. Super leuk stel. Zij is nu ook coach bij PB. Goeie billen heeft ze hoor!!
Dus het daadwerkelijke opbouwen gaat toch echt wel weer in het nieuwe jaar pas echt goed beginnen.
Hebben jullie de billen van Andrea gezien... Grappig ze is de vriendin van mijn Personal trainer van vorig jaar. Super leuk stel. Zij is nu ook coach bij PB. Goeie billen heeft ze hoor!!
donderdag 15 december 2016 om 13:47
maandag 9 januari 2017 om 14:48
Jazeker!!! Ik ben gister net terug gekomen van 2 weken Lanzarote, veel te veel gegeten, ik heb wel weer nieuwe doelen, dit keer geen kracht in de zin van spieren opbouwen, maar meer lenigheid en conditie. Weer eens iets heel anders, ik houd wel van de afwisseling, er moet ook nog wel wat vakantie kilo's af. Dus dat ga ik wel bewerkstelligen met krachttrainen. Maar ik wil ook weer een run gaan doen, max 6 km hoor. Maar dat is op dit moment al te veel. Dus.....ik weet ben ng steeds offtopic hier. Maar vind jullie sportaddicts wel leuk.
donderdag 12 januari 2017 om 12:13
donderdag 12 januari 2017 om 12:57
Hier alweer bijna 4 maanden onderweg (ook te volgen op instagram)(zie mijn profiel), ik geniet onderhand intens van het proces. Heb al zoveel mentale als fysieke stappen gemaakt en ben echt in topvorm.
Ook super veel gehad aan gedragsregels, ik wist al veel maar het is echt veel bewustwoording wat nu veel beter is geworden, je gaat gewoon anders tegen dingen aan staan.
Hier nog 1 a 2 maanden vetverbranding en dan begint het hoofdstuk spieropbouw .
Woon in haarlem, en train ook 2 keer per week in de hub waar ik veel tips krijg over houding, tips die ik voor altijd mee kan nemen. Ook heb ik al veel evenementen gehad binnen PBP en daardoor veel andere PBP' ers ontmoet waarmee ik goed contact heb.
Dus kan het alleen maar aanbevelen
Ga hierna uiteraard gewoon verder. Kans bestaat alleen dan zonder coach, geweldige coach, dat is het problem niet. Prijs verschil is net wat te groot voor mij en ik heb geen coach nodig om te sporten, sporten zit in mijn bloed
, had een coach nodig voor informatie, en die is aardig compleet na 6 maanden . Dus blijf nog lang genieten van PBP
Ook super veel gehad aan gedragsregels, ik wist al veel maar het is echt veel bewustwoording wat nu veel beter is geworden, je gaat gewoon anders tegen dingen aan staan.
Hier nog 1 a 2 maanden vetverbranding en dan begint het hoofdstuk spieropbouw .
Woon in haarlem, en train ook 2 keer per week in de hub waar ik veel tips krijg over houding, tips die ik voor altijd mee kan nemen. Ook heb ik al veel evenementen gehad binnen PBP en daardoor veel andere PBP' ers ontmoet waarmee ik goed contact heb.
Dus kan het alleen maar aanbevelen

Ga hierna uiteraard gewoon verder. Kans bestaat alleen dan zonder coach, geweldige coach, dat is het problem niet. Prijs verschil is net wat te groot voor mij en ik heb geen coach nodig om te sporten, sporten zit in mijn bloed

donderdag 26 januari 2017 om 15:26
Ik heb mij zojuist aangemeld en vanaf 13 februari ga ik beginnen!
Ik heb een "Tell a friend" code gekregen en misschien kunnen sommige van jullie deze goed gebruiken. Je krijgt hier geloof ik €15 euro korting mee
Met volgende link:
https://portal.personalbodyplan.com/uit ... DPRSCVWLPP
Ik heb een "Tell a friend" code gekregen en misschien kunnen sommige van jullie deze goed gebruiken. Je krijgt hier geloof ik €15 euro korting mee
Met volgende link:
https://portal.personalbodyplan.com/uit ... DPRSCVWLPP
donderdag 26 januari 2017 om 15:38
donderdag 26 januari 2017 om 15:42
@marc-30 volgens mij ga jij echt als een speer jaa! Superleuk om te zien ook hoe gemotiveerd je bent en hoe je ook anderen weer motiveert/inspireert!
Ze hebben nu inderdaad een hele toffe kortingsactie nog t/m zaterdag meen ik... als je in 1x betaalt komt het bijna neer op een korting van 25% op het totaalbedrag (incl laatste maand gratis en nog 10% korting omdat je alles in 1x betaalt).
Leuk dat jullie ook gaan beginnen @Naoom en @Marley79!
Ze hebben nu inderdaad een hele toffe kortingsactie nog t/m zaterdag meen ik... als je in 1x betaalt komt het bijna neer op een korting van 25% op het totaalbedrag (incl laatste maand gratis en nog 10% korting omdat je alles in 1x betaalt).
Leuk dat jullie ook gaan beginnen @Naoom en @Marley79!
donderdag 26 januari 2017 om 16:48
@Naoom en @Marley79, leuk dat jullie gaan beginnen!. Jullie krijgen er vast geen spijt van . Iedereen die PBP doet heeft een code, dus er is altijd een code verkrijgbaar. je krijgt dan korting en de persoon van de korting krijgt ook 15,- bestedingstegoed. En is er inderdaad een leuke actie. goed moment om te beginnen
Succes met de eerste 3 weken, eerst komen oefeningen om de achterliggende spieren te trainen, zodat je wat minder bleasure gevoelig word. Daarna begin het echte werk
.
Succes met de eerste 3 weken, eerst komen oefeningen om de achterliggende spieren te trainen, zodat je wat minder bleasure gevoelig word. Daarna begin het echte werk

vrijdag 27 januari 2017 om 08:02
quote:marley79 schreef op 26 januari 2017 @ 14:36:
Hallo.. is hier nog leven in de brouwerij? Ik start na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang twijfelen maandag met PBP nu er een kortingscode is. Iemand anders? (En ja Edna jij niet, dat weet ik
)Hahahahah Marley je bent te lang niet op het forum geweest!! Je weet toch dat ik hier "Ed"was ....succes! Ik volg je wel op een ander medium!!
Hallo.. is hier nog leven in de brouwerij? Ik start na heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang twijfelen maandag met PBP nu er een kortingscode is. Iemand anders? (En ja Edna jij niet, dat weet ik

vrijdag 27 januari 2017 om 11:13
quote:marley79 schreef op 26 januari 2017 @ 20:17:
Klinkt niet verkeerd! Had jij dat ook Marc ,ondanks dat je al trainde?Yes dat had ik ook, en merk dat het me heel goed heeft gedaan. Ik was altijd van de isolatie oefeningen en PBP is juist meer van compound oefeningen (1 van de redenen dat ik PBP ben gaan doen). Uiteindelijk is door de fysio geconcludeerd dat mijn rechter knie achter loopt, en veel van die oefeningen heeft PBP ook gegeven. Dus uiteindelijk sterkere knieen gekregen. Over 2 maanden begint mijn nieuwe periode en dat moet je volgens mij weer die 3 weken doen. Uiteraard kan je ervan afwijken en gewoon even een oud schema doen. Maar voor beginners kan ik het zeker aanbevelen
. Het is soms even raar, maar echt nodig.
Klinkt niet verkeerd! Had jij dat ook Marc ,ondanks dat je al trainde?Yes dat had ik ook, en merk dat het me heel goed heeft gedaan. Ik was altijd van de isolatie oefeningen en PBP is juist meer van compound oefeningen (1 van de redenen dat ik PBP ben gaan doen). Uiteindelijk is door de fysio geconcludeerd dat mijn rechter knie achter loopt, en veel van die oefeningen heeft PBP ook gegeven. Dus uiteindelijk sterkere knieen gekregen. Over 2 maanden begint mijn nieuwe periode en dat moet je volgens mij weer die 3 weken doen. Uiteraard kan je ervan afwijken en gewoon even een oud schema doen. Maar voor beginners kan ik het zeker aanbevelen

vrijdag 27 januari 2017 om 14:02
hmm Ik doe juist vooral compound oefeningen, vind de geïsoleerde oefeningen niet zo heel leuk. Dus dat komt goed uit
Sterkere knieën klinkt ook goed! Die kan ik zeker wel gebruiken. Ben echt heel benieuwd! Jammer dat je je niet alvast in kan lezen en boodschappen kan doen. Maar ik gok dat de voeding niet veel zal afwijken van wat ik al probeerde (maar wat niet lukte) te doen. En goed trainingsschema kan ik ook wel gebruiken want ik modder echt aan. Zit geen structuur in.
Hoe is het eigenlijk met de topic starter gegaan? Ik lees wisselende reviews online,. Hoop dat mijn coach een beetje geïnteresseerd is.
hahaha Ja Edna
ik dacht ik kom weer eens kijken, je bent hier nog altijd. Waar haal je alle tijd vandaan!

Hoe is het eigenlijk met de topic starter gegaan? Ik lees wisselende reviews online,. Hoop dat mijn coach een beetje geïnteresseerd is.
hahaha Ja Edna

vrijdag 27 januari 2017 om 15:24
quote:marley79 schreef op 27 januari 2017 @ 14:02:
hahaha Ja Edna Ed
ik dacht ik kom weer eens kijken, je bent hier nog altijd. Waar haal je alle tijd vandaan!Ik zit hier soms als het rustig is op werk en wanneer ik thuis vrij ben. Maar alleen op deze pijler. Ik vind sporten nog steeds erg leuk zoals je weet.
hahaha Ja Edna Ed