Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

Alle reacties Link kopieren
Wat is het rustig hier vanavond zeg! Ligt iedereen al in bed?

Slaap lekker iedereen, en husky, je man niet teveel afbeulen heh..
renza, dat ken ik wel. We gaan zaterdag bijv. ook weer met vrienden uit, gelukkig gaan we verder weg en moeten we met de auto, dus ben ik lekker de bob, geen vragen niets.

duveltje, ben nog wakker hoor, kijk iedere keer even of maya zich al gemeld heeft. En bij jou, brand die test al bijna de tas uit of kun je je nog bedwingen?

Morgen komt manlief weer thuis, veel gezelliger, wel heb ik natuurlijk morgen weer dienst, maar rest van de weekend gaan we gezellig met zijn 2-en doorbrengen! Voor de zekerheid houden we onze play-dagen maar ruim aan, als ik wel weer een cyclus van 35+ dagen heb zou dit weekend mijn eisprong kunnen zijn!
hij brand idd al aardig in de tas.. maar man is niet thuis, en wil zoiets toch ook niet alleen doen... hij zit in de nachtdiensten en ik werk overdag.. ik zie hem pas zondag weer.. dus echt even wachten!

Idd wel een goed excuus, de bob zijn!

dus druk bezig komend weekend? vind man vast heel erg.. haha

nou, ik ga maar eens slapen zo, morgen gaat om 6 uur de wekker weer..

slaap lekker!
helleuw,

sow ben weer op de hotelkamer, mijn lief en ik hebben op het moment echt verliefdheid op afstand, ik zit braaf tot 12 uur te wachten omdat hij belt omdat ik om 00.00 jarig ben.,...terwijl ik fijn mijn slaap probeer weg te forummen en hij lekker aan het xboxen is met vrienden.

verschil moet er zijn niet waar?
Hey Becky: Nog iets meer dan een kwartier voor je jarig bent!

Alvast van harte gefeliciteerd!!!

Lastig hè... liefde op afstand.
Goede avond/ nacht allemaal,

Pff wat een dag. Mijn 3e na de wintersport en ik moet gewoon nog een beetje inkomen. Verder heb ik ook het idee dat alles zeer doet. Rug, tiet etc etc.

Weet iemand trouwens hoe dat ontpillen in elkaar zit en hoelang dat dat aanhoud. Ik heb namelijk geen idee. Met de pil heb je namelijk een normale cyclus maar ik zou niet weten hoe lang die van mij nu is. Is dat afwachten? Maar is hier nu niemand meer ik kijk morgen nog wel even.

Groetjes
Becky gefeliciteerd met je verjaardag! Grappig want aan deze kant van de aardbol ben je pas over een paar uur jarig, maar dat maakt niet uit! Ik hoop dat ik je ook snel met wat anders kan feliciteren trouwens.

Hey wel allemaal snel zwanger worden hoor! Ik wil met nog veeeeel meer staan te zwaaien in de OP!

Maandag ga ik naar de huisarts. Ben benieuwd! Verder heb ik op dit moment totaal geen last van kwaaltjes, maar dat kan nog komen uiteraard. Soms vraag ik me af of er echt nog wel wat in mijn buik zit nu ik er niks van merk!

Hoe gaat het met de andere zwangeren?

En met de bijna zwangeren uiteraard?

O ja, hier doen ze niet aan om de dag seksen in de vruchtbare periode. Je moet het doen de dag voor je ovulatie, de dag van de ovulatie en de dag erna, zeggen ze hier. Zo was het bij ons ook raak trouwens .

Liefs en succes, Leonor
Becky, gefeliciteerd meid!!!!!! Maak er maar een leuke dag van en vanavond ben je lekker weer bij je vent!
quote:duveltje82 schreef op 15 januari 2009 @ 19:57:

Husky: man moet eerst gauw de koorts eruit zweten dan, het heeft toch een slecht effect op de sperma?

shit dat wist ik dan weer niet, heb ik hem nu voor niets zijn laatste energie laten verbuiken gisterenavond ?

becky, van harte gefeliciteerd met je verjaardag...!!!

duveltje spannend zeg, zondag testen!!

en maya waar ben je...??? heb je gisteren nog getest ??
heeft belgie ons nieuwe forum trouwens al wel gevonden?
Goedemorgen allemaal.

Becky: gefeliciteerd meid!
Morning!

Becky: Happy birthday!!!!!!!!!!!!!!!
ladies, dank jullie wel!!! marriss, je mag mijn leeftijd veranderen in 30

belgie heb ik hier nog niet gezien!

enne wordt er nog gepiest vandaag?
becky: dikke feli!

hier geen nieuws.

las net het bericht in de krant van een hoogzwangere vrouw die verongelukt is in den haag, ws op weg naar het ziekenhuis voor de bevalling. afschuwelijk toch? heb er echt kippevel van.
Heppie burdeee tooee Becky!! Fijne verjaardag!

Volgens mij ben ik gewoon ongesteld. Vanmorgen weer een heeeeel klein beetje bloed. Helaas...

Fijne dag iedereen, ik kom nog wel weer langs.
Becky, gefeliciteerd met je verjaardag!

Leonor, ik kan me voorstellen dat het allemaal erg onwennig is en dat je het eigenlijk nog niet kunt geloven. Todat je het met eigen ogen gezien hebt of hebt gevoeld zal dat wel zo blijven denk ik. Maar wel blijven genieten hoor!!!

Husky, geeft niets hoor, dat je zijn laatste energie hebt verspild. Hij moet er toch ook wat voor over hebben? Maar is het echt zo dat het kwaliteit dan minder is? Ik twijfel daar nog over.

Mariss, heeft het doorgezet?

En voor die meiden die de ovulatietesten al gebruiken. Welk merk gebruiken jullie dan en zijn jullie een beetje tevreden? Mocht het deze ronde niet gelukt zijn dan denk ik dat ik ook maar eens van die testen ga bestellen, Ik weet niet meer wie het zei, maar ik ben er inderderdaad toch al teveel mee bezig hahaha. Dan kunnen die testen er ook nog wel bij. Maar natuurlijk hoop ik gewoon dat het raak is deze ronde!

Fijne dag vandaag.

Liefs Rainbow
quote:DJ Momo schreef op 16 januari 2009 @ 09:29:

becky: dikke feli!

hier geen nieuws.

las net het bericht in de krant van een hoogzwangere vrouw die verongelukt is in den haag, ws op weg naar het ziekenhuis voor de bevalling. afschuwelijk toch? heb er echt kippevel van.Dat had ik gister ook al gelezen, echt sneu, nog harstikke jong en zo. Door een tegenligger die twee bussen aan inhalen was. wat een knuppel!
quote:Becky26 schreef op 16 januari 2009 @ 09:44:

[...]

Dat had ik gister ook al gelezen, echt sneu, nog harstikke jong en zo. Door een tegenligger die twee bussen aan inhalen was. wat een knuppel!ik begreep dat 'de vader' de bussen aan het inhalen was, niet de tegenligger. met de tegenliggers had ie geen rekening gehouden, en daar is ie toen op geklapt.
oh dat zou natuurlijk ook kunnen. niet goed gelezen!
Hee meiden,

Als eerste becky proficiat met je 30ste!!!!!!!

Er is idd wel weer erg veel bij getikt,wat zijn jullie allen snel!!

Heb vandaag een heerlijk verdiende vrije dag(normaal van 9 tot 21 werken)dus lekker uitgeslapen en ga zo ff lekker naar de gym.

Was gister naar het z.h geweest en ben natuurlijk niets wijzer geworden!!!Heb alleen en soort van dubbel check gehad ivm bloeddruk etc.Een vragenlijst van hier tot tokio.....Maar goed ze konden me dus nog steeds geen datum geven.Ik moet volgdende week wel weer ongesteld worden,zal je zien dat ze dan bellen en dat ik dan weeeeer moet wachten.
Vervelend partylover dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt!
Hoi Becky, Gefeliciteerd met je verjaardag. En nog vele jaren.
Hey Becky, gefeliciteerd!! Kon je gisteren nog wakker blijven totdat je vriend belde?

Partylover, vervelend dat je nu nog niets weet en nog steeds geen afspraak hebt wanneer het nu precies gaat gebeuren. Die *** wachtlijsten ook altijd. Onderzoek mag zeker ook niet als je ongesteld bent?

Rainbow, ik gebruik sensitest, heb er tot nu toe alleen nog maar 3 gebruikt, normaal gesproken moet je vanaf een bepaalde dag iedere dag testen, tot je LH-Piek. Ik had die bij de 2e keer testen (gewoon willekeurig omdat ik het even wilde proberen) al te pakken, daarna nog een keer getest om te kijken of LH weer gedaald was. Volgende cyclus ga ik het volgens de gebruiksaanwijzingen doen en iedere dag testen. Maar op zich bevallen ze wel, was een pakket met ook 3 zwangerschapstesten en 24 ovulatietesten voor 25 euro geloof ik.

Polleke en Theemuts, hoe gaat het nu met jullie??

Mayabee, al getest? En??
Even gauw:

@ Becky: Gefeliciteerd!!

@ Marriss: ohnee toch...

@ Djmomo: ja ik had het gisteren ook al gehoord op t nieuws, vreselijk zeg!!

Kom straks nog even weer... eerst even lunchen!
Becky: GEFELICITEERD! Mooie leeftijd hoor, 30!

Geen positieve piezzerts erbij vandaag?

Ik wil het deze maand nog even gewoon "op de gok" doen en dan misschien vanaf volgende maand met ovulatietesten ofzo. Ik ben gewoon ook wel benieuwd of mijn cyclus inderdaad verloopt zoals ik denk dat ie verloopt. Bovendien heb ik sinds we bezig zijn ineens hele rare cycli, dus dan is wat extra duidelijkheid misschien wel fijn.

Hmm, Leonor, alleen op die 3 dagen sexen is dus genoeg? De eerste maand hebben we het 8 dagen achter elkaar elke dag gedaan ofzo, maar dat was echt wel een uitputtingsslag Vorige maand (na die cyclus van 38 dagen) hebben we de play-periode nog maar iets ruimer genomen, maar toen zijn we geswitcht naar om de dag. Ik vind sexen wel leuk, maar het moet te doen blijven he? We hebben ook nog een baan enzo en onze nachtrust nodig...

Vanaf halverwege volgende week gaan we dus ook maar weer om de dag aan de slag. Klinkt heel onromantisch allemaal, maar het staat ons nog niet tegen. Bovendien (ik weet niet meer wie dat een tijdje geleden schreef) kan ik wel zeggen dat ik er niet teveel mee bezig wil zijn en dat we gewoon sexen zoals anders en dan wel zien of het raak is, maar daarvoor ben ik er echt teveel mee bezig. Ik wil gewoon geen kansen missen. Controlfreak als ik ben... (maar speculaasman verheugt zich al weer op de aankomende sessie, dus onze relatie lijdt er niet onder hoor ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven