Entertainment alle pijlers

Pokemon go 4

08-01-2017 09:52 3030 berichten
En we gaan weer verder

Pokemon go voor beginners

Pokemon go wiki

how to beat

global nest atlas

pokemon nieuws

iv calculator
Alle reacties Link kopieren
incense!
quote:Ciala schreef op 26 januari 2017 @ 13:45:

incense!Inderdaad, of n lure. Op Schiphol vang je inderdaad ongeveer niks, behalve dan als er een lure bij een stop staat.
Haha ik heb Raichu met een kerstmuts op nu,
Heb op schiphol ooit mijn omanyte gevangen. Daarna nooit meer gevangen. Maar of dat uit een lure was?

Vandaag een odish en diglett uit het ei. Die laatste is altijd wel grappig, maar heb er niets aan. Wel liep ik in lunchpauze tegen een machop aan. Mooi want ben aan het wandelen voor machamp en ik moet nog zo veel... Misschien morgen zelfde route lopen.

Heb twee nieuwe eieren uit andere pokestops waarvan 1 van 2 km. Die kan ik nu dus volgen, want de rest is 5 km.

Veel plezier in Australië Marene.
Had er nog iemand een sandshrew nodig? Er zit sinds vanmorgen een nest hier.
Zijn de nesten weer veranderd dan? Wel jammer, tussen mijn werk en parkeerplek zat een geodude-nest. Die over het algemeen poeften, maar toch. Nu zag ik 4 pidgey's op die plek. Weet wel wat ik liever heb!
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Nesten veranderen om de week in de nacht van woensdag op donderdag, en vannacht zijn ze inderdaad weer veranderd.
quote:Tale schreef op 26 januari 2017 @ 21:40:

Nesten veranderen om de week in de nacht van woensdag op donderdag, en vannacht zijn ze inderdaad weer veranderd.Mooi want ben die psyducks in huis helemaal zat.
Hier zat vanmiddag een ponyta, hopen dat die deze week nog 3x langskomt
Je meent het..
Goed idee incense of lure, ik ga natuurlijk alles proberen om Farfatch'd en Kangaskhan te krijgen :p

Ik had de laatste weken regelmatig een Slowpoke voor m'n huis zitten, zijn plaats lijkt nu ingenomen door Clefairy.

Had graag een Kabuto gehad, is op Togepi na geloof ik de enige die ik nog kan evolueren. Beide zijn 5 km per candy dus dat schiet niet echt op.
Ik heb geen slechte pokemon-dag tot nu toe.

3 x poliwag (candies nodig voor Gen 2)

1x dratini

1x clefairy

1x vulpix (ninetales komt steeds dichterbij! )

1x slowpoke (candies nodig voor Gen 2)

en wat klein grut zoals pidgey, ratata en staryu
quote:mrsbasswaldorf schreef op 26 januari 2017 @ 22:19:

Hier zat vanmiddag een ponyta, hopen dat die deze week nog 3x langskomt

Hier gister ook ik hoop op een nest(je) want ik moet nog 30 candy.

Goed bezig Winters! Hoewel mij de poliwag intussen mijn neus uit komen, gister al weer één uit een ei, de helft van mijn 5km eieren is nu poliwag
Wat betreft Ponyta, die kregen we een keer uit een ei, plus dat ik ergens een ponyta nestje had ontdekt, dus die heb ik nog niet zo lang geleden kunnen evolueren. Ik hoop voor jullie dat het een nestje is :]

Ik snap het wel hoor Juli, dat je geen Poliwag meer kan zien dan. Dan heb je Poliwrath denk ik ook al?
Van de tweede generatie heb ik ook nog wel een paar nodig.... Chancey nog 43 candies, Oddish nog 80 en Scyther nog 27.

Maar ik las dit op Pokémongo-guide.nl :

"Niet alle, maar de meeste Gen 2 Pokemon evolueren op basis van de vriendschapsband met de trainer. Het is nog onzeker of deze Pokemon (bijv. Crobat of Politoed) in Pokemon Go ook op basis van vriendschap evolueren, of dat dit zoals alle evoluties gewoon met candy’s gedaan wordt.

Een theorie om de vriendschapsband met je Pokemon te versterken is door een bepaalde Pokemon als buddy te selecteren en er veel mee te lopen. Elke Pokemon heeft een andere afgelegde afstand nodig om te evolueren. Crobat bijvoorbeeld 50km, Blissey 100km etc."

Nog heel wat kilometers af te leggen dan......
Poliwag: seen 315, caught 273.

Wanneer telt een Pokemon eigenlijk als 'seen'? Ik laat poliwag heel vaak links liggen als ik niet alle tijd heb om beesten te vangen, en ik denk dat ik er echt al veel meer dan 40 voorbijgelopen ben.

Zijn er ineens meer clefairies? Ik zag hier twee berichten over clefairies en ik kwam er zelf vanmorgen ook twee tegen, terwijl ik die eerder bijna nooit zag.

En voor het eerst in tijden weer eens een Dratini!
zo gek, ik kom nooit poliwag tegen en heb er ook maar 1 uit een ei gekregen. ik krijg altijd krabben en staryu uit mijn eieren...

Nog geen nieuwe Ponyta gezien hier, maar ik blijf hoop houden
Je meent het..
quote:Tale schreef op 27 januari 2017 @ 11:22:

Poliwag: seen 315, caught 273.

Wanneer telt een Pokemon eigenlijk als 'seen'? Ik laat poliwag heel vaak links liggen als ik niet alle tijd heb om beesten te vangen, en ik denk dat ik er echt al veel meer dan 40 voorbijgelopen ben.

Zijn er ineens meer clefairies? Ik zag hier twee berichten over clefairies en ik kwam er zelf vanmorgen ook twee tegen, terwijl ik die eerder bijna nooit zag.

En voor het eerst in tijden weer eens een Dratini!Bij seen heb je hem wel aangeklikt, maar niet gevangen. Dus wanneer je er langs loopt telt het niet mee
Je meent het..
Winters, ja, poliwrath al binnen en nu alweer meer dan 180 candy..

Vandaag is een fantastische Pokemon dag! Via de nearby kan ik twee pokestops in de gaten houden, en ik kijk nu wat vaker om te ontdekken of er een nieuw nest zit. Zie ik opeens een schaduw!!! Met 130 Pokemon in mijn pokedex gebeurt dat bijna nooit meer en wat denk je, het is lapras!!! Te voet red ik die pokestop niet op tijd, dus snel dreumes ingepakt en de auto in en yes, ik heb hem weliswaar maar 400 cp, maar dat mag de pret niet drukken. En ik was niet de enige die daar snel aan kwam rijden
O Juli wat gaaf!

Haha wat grappig hoeveel mensen er ook eens op af komen.

Tale, gaaf! Ik weet niet of er meer Clefairy's zijn. Ik kom deze zo heel af en toe tegen. Ook eenmaal uit een ei gehad en zodoende hebben we Clefable alweer een tijdje. Wel leuk. Ik heb nu Cleffa, Clefairy en Clefable.

Marene, ik ben benieuwd hoe dat dan gaat in gen 2, want ik heb ergens een lijstje gezien met hoeveel candies nodig zijn om gen1 pokemon in gen2 te evolueren. In ieder geval spaar ik maar gewoon door.

Net nog een Onix (ook nodig voor gen2 ) en Magikarp (sparen voor Gyarados) gevangen en 3 Goldeen.

Nu ga ik zo maar koken, want ik moet vanmiddag weer werken

En voor het eerst in tijden weer eens een Dratini![/quote]

Dat lijkt wel zo! Ik denk dat ik een nest voor de deur heb, heb sinds gisteren al stuk of 5 gevangen en ik heb Pokemon niet heel veel aanstaan.

Leuk van je Dratini, beter vangen dan lopen
quote:juli12 schreef op 27 januari 2017 @ 11:35:

Winters, ja, poliwrath al binnen en nu alweer meer dan 180 candy..

Vandaag is een fantastische Pokemon dag! Via de nearby kan ik twee pokestops in de gaten houden, en ik kijk nu wat vaker om te ontdekken of er een nieuw nest zit. Zie ik opeens een schaduw!!! Met 130 Pokemon in mijn pokedex gebeurt dat bijna nooit meer en wat denk je, het is lapras!!! Te voet red ik die pokestop niet op tijd, dus snel dreumes ingepakt en de auto in en yes, ik heb hem weliswaar maar 400 cp, maar dat mag de pret niet drukken. En ik was niet de enige die daar snel aan kwam rijden

Geweldig!! En wat leuk dat je niet de enige was!

Ik had dat dinsdag, bedacht net dat ik weinig schaduwen meer zie en dat dat inderdaad nadeel is van veel Pokémon hebben, prompt was er de schaduw van Lickytung! Hoe blij kun je dan zijn met de vangst van een Pokémon, voor iemand die het niet speelt onbegrijpelijk
dubbel
[quote]winters schreef op 27 januari 2017 @ 11:46:

Marene, ik ben benieuwd hoe dat dan gaat in gen 2, want ik heb ergens een lijstje gezien met hoeveel candies nodig zijn om gen1 pokemon in gen2 te evolueren. In ieder geval spaar ik maar gewoon door.

Ik zag die lijst ook , spaar ook gewoon door! Vraag is wanneer die 2e generatie komt..... er wordt gesuggereerd dat 14 februari een mooie dag zou zijn :-)
Wij zijn de laatste die-hards!

Pokémon jagers houden het voor gezien

Hoewel; die-hard... Ik heb de afgelopen week nog geen 5 km ei uitgebroed geloof ik..
Gefeliciteerd, juli . Hoever zitten bij jou de pokestops in de nearby dat je er met de auto heen moet? Bij mij zijn ze op dit moment allemaal niet meer dan 150 meter bij me vandaan en de verste staat ergens tussen mij en de auto

Bij generatie twee houd ik er wel rekening mee dat ze voor de nieuwe evoluties iets gaan doen waar je muntjes bij kunt gebruiken (zoals met het uitbroeden van eieren: zonder extra incubators kan gewoon, met gaat het sneller), dus ik bewaar mijn muntjes maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven