Napraattopic 75

05-01-2017 19:50 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 15:16:

Oh wat heb ik toch de schurft aan mensen die "juridisch advies" geven zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken.....

zullen we ze aanklagen

ik weet zeker dat het kan

Oh wat heb ik toch de schurft aan mensen die "juridisch advies" geven zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken.....Of aan dom gezwets over de krijgsmacht.
quote:yasmijn schreef op 27 januari 2017 @ 16:25:

[...]

Of aan dom gezwets over de krijgsmacht.

Dat onjuiste "juridisch advies" is gevaarlijker, mensen zouden het kunnen geloven en er fouten over maken.

Dat gedoe over de krijgsmacht is niet zo gevaarlijk, de kans dat mensen hier minister van defensie worden, is niet zo groot.
Oh dear, how sad, never mind.
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 16:27:

[...]

Dat onjuiste "juridisch advies" is gevaarlijker, mensen zouden het kunnen geloven en er fouten over maken.

Dat gedoe over de krijgsmacht is niet zo gevaarlijk, de kans dat mensen hier minister van defensie worden, is niet zo groot. Try me
quote:yasmijn schreef op 27 januari 2017 @ 16:28:

[...]

Try me Jeanine, is that you?
Goh, wat kennen de moderators hun eigen regels weer slecht. Baantje in de regering van Trump lijkt me wel leuk voor ze. Volgens mij doen ze het prima tussen de alternative facts.
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 16:27:

[...]

Dat gedoe over de krijgsmacht is niet zo gevaarlijk, de kans dat mensen hier minister van defensie worden, is niet zo groot. Zo heb ik dat met medisch advies, en ook dingen mbt gezondheid. Er worden zoveel slechte adviezen gegeven, gewoon eng als mensen dat allemaal zouden opvolgen.
quote:Marana_ schreef op 27 januari 2017 @ 17:11:

[...]

Zo heb ik dat met medisch advies, en ook dingen mbt gezondheid. Er worden zoveel slechte adviezen gegeven, gewoon eng als mensen dat allemaal zouden opvolgen.

Groot verschil is wel dat het geven van medisch advies op dit forum verboden is en je dat dus kunt staffen.

Het geven van juridisch advies mag gewoon, ongeacht of het zinnig is of niet.
The early bird suffers longer.
Week 38 van de Extremely Demotivational Calendar

Oh wat heb ik toch de schurft aan mensen die "juridisch advies" geven zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken.....Over mij? Alsof jij het contract van dat kind hebt gelezen. In 9 van de 10 contracten staat een opzegtermijn.
quote:Marana_ schreef op 27 januari 2017 @ 17:11:

[...]

Zo heb ik dat met medisch advies, en ook dingen mbt gezondheid. Er worden zoveel slechte adviezen gegeven, gewoon eng als mensen dat allemaal zouden opvolgen.

Wat zegt het over mij dat ik me nu gelijk zorgen maak over een fictieve meelezer die alle adviezen van de sekspijler op gaat volgen?

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Ook bijzonder: iemand van 19 die tips vraagt voor kindernamen, maar er komt niets.
quote:yasmijn schreef op 27 januari 2017 @ 16:28:

[...]

Try me Niet doen Hayek!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 27 januari 2017 @ 19:20:

Ook bijzonder: iemand van 19 die tips vraagt voor kindernamen, maar er komt niets.Geen kind of geen tips?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 21:34:

[...]

Geen kind of geen tips?Geen kind.
Nou ja!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Het-groepje schreef op 27 januari 2017 @ 17:22:

[...]

Over mij? Alsof jij het contract van dat kind hebt gelezen. In 9 van de 10 contracten staat een opzegtermijn.Over jou ja. In vrijwel geen enkel contract voor bepaalde tijd staat een opzegtermijn. Echt, je verzint het ter plekke. En bovendien was dat niet wat je zei, jij zei dat je gewoon kon opzeggen en dat de werkgever naar de boete kon fluiten. Dat is volstrekte nonsens, een rechter wijst dat, tenzij een opzegtermijn in de arbeidsovereenkomst is opgenomen en is gerespecteerd, gewoon toe en een deurwaarder komt die boete gewoon innen. Je gaf zeer schadelijk advies en ik vind dat kwalijk.
I love it wanneer napraat gebruikt wordt om na te praten.
quote:Nouschi schreef op 27 januari 2017 @ 21:40:

I love it wanneer napraat gebruikt wordt om na te praten.Het is niet echt traditie, maar soms moet je gewoon even gek doen.

Oh wat heb ik toch de schurft aan mensen die "juridisch advies" geven zonder gehinderd te worden door enige kennis van zaken.....Laat dat juridisch maar weg...
quote:Kootsies schreef op 27 januari 2017 @ 21:41:

[...]

Laat dat juridisch maar weg...Goed punt. Het valt mij alleen meer op bij zaken waar ik wat meer kennis van heb.
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 21:43:

[...]

Goed punt. Het valt mij alleen meer op bij zaken waar ik wat meer kennis van heb. Duh.
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 21:41:

[...]

Het is niet echt traditie, maar soms moet je gewoon even gek doen.
quote:Kootsies schreef op 27 januari 2017 @ 21:41:

[...]

Laat dat juridisch maar weg...Zó eens!!
quote:Hayek schreef op 27 januari 2017 @ 21:38:

[...]

Over jou ja. In vrijwel geen enkel contract voor bepaalde tijd staat een opzegtermijn. Echt, je verzint het ter plekke. En bovendien was dat niet wat je zei, jij zei dat je gewoon kon opzeggen en dat de werkgever naar de boete kon fluiten. Dat is volstrekte nonsens, een rechter wijst dat, tenzij een opzegtermijn in de arbeidsovereenkomst is opgenomen en is gerespecteerd, gewoon toe en een deurwaarder komt die boete gewoon innen. Je gaf zeer schadelijk advies en ik vind dat kwalijk.Dit hele forum is schadelijk soms. Maar alleen als je adviezen opvolgt. En wie doet dat nou?
Dat doe je toch niet nav een forum? Lijkt mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven