Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Inad, sneu van Chica. Hoop dat ze zich snel weer beterderderder voelt . Leuk van museum. Ik weet geloof ik wel welke je bedoelt, is leuk museum!

Haaa Eow dus ook Brede Pootjes en Hoge Wreef. Hier idem. Wat voor schoenen draag jij dan vooral? Kistjes?

Ohhhh arme muizen

(Maar ook arme Vish )

En jeeee voor nieuwe auto!

Schoenenactie mislukt! Alle schoenenwinkels vol sale, maar dus geen gewone collecties. Ik ga misschien de gok wagen en via internet bestellen. Heb site gevonden waar je ze kunt kopen, en retourneren (wel verzendkosten betalen): Dr Martens schoenen bestellen .
Peas on earth!
quote:Star schreef op 16 januari 2009 @ 17:06:

Mijn muizenheldin

Maar gif kan ik ook niet tegen, heb muisvriendelijke vallen.En wie haalt ze eruit?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vind het ook zielig hoor maar ik gok dat er zo' n 30 muizen rondrennen en daar is echt niet tegenop te muizenvallen.
Allebei Vish

Zou meer moeite hebben met dooie muis uit val halen dan levende.
Hmmmm 30 is niet te doen idd, zijn er zo 300.
Hahaha stond in de keuken en bedacht ineens: Ow dan zijn ze niet dood als je ze eruit moet halen
Nee psies

Ga je eten?
Morries bonen en ovenpatatjes.
O ik heb Haricots bonen
Oeeeee trouwens vanavond MSNen en X Factorkeuzen he?
keuzen of kneuzen?
Die ovenpatat wordt niks, was ik al bang voor. Oven kan maar tot 180.
Kneuzen dus.

Tuulk wel, gewoon langer en hogerder er in.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa X-factor

Misschien zien we Inad wel voorbijkomen, heeft ze gewoon gelogen over het soort auditie
Peas on earth!
Dan kan je me wegdragen denk ik.
Wij eten dit:

http://www.ah.nl/recepten/recept/?id=387366

Morries bonen? Was da? Lekker?

Jammer dat schoenen kopen mislukt is. Weet je of Dr Martens klein/gewoon/groot vallen? Dan zou ik het ook online proberen. Als het toch niet goed is, heeft het je alleen verzendkosten gekost. Is het proberen waard, toch?

Muizen zijn lief. Maar wel liever buitenshuis natuurlijk.

Ai, Chica ook geveld door (buik)griep? Men zegt dat het een kortdurend virusje is. Vito is er ook al weer zo goed als overheen. Is nog wat moe en witjes, maar verder oké.

Rick is de mol.
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaaa! Ik wil inad op de stip!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee Rick is leuk. Dat is wat anders dan de mol

Ik heb al een zwak voor hem sinds ie dr Simon Dekker was
Vlees wordt uitgesteld, is vervangen door:

Ik ga 't inderdaad gewoon proberen, en dan zie ik 't wel. Als schoenen terugmoeten, is dat inderdaad alleen verzendkosten. Das te overzien.

Ik ben in volledige verwarring over de mol. Bij die reuzenradtoestand was Rick inderdaad nogal mollerig. Ik denk dat Sebastiaan teveel wil doen alsof hij de mol is. Denk niet dat ie het echt is. Jon zou de 'ik ben een verwarde en paniekerige homo'-act kunnen spelen. Verder ben ik er nog niet over uit.
Peas on earth!
Fijn dat school van keuze is geworden trouwens Kess. Hier in februari 'uitslag' of ze is toegelaten of niet. Hoop het heel erg.
quote:Star schreef op 16 januari 2009 @ 18:06:

Nee Rick is leuk. Dat is wat anders dan de mol

Ik heb al een zwak voor hem sinds ie dr Simon Dekker was Ik kon steeds maar niet onder woorden brengen waarom ik hem dan de mol vond, maar jij slaat de spijker op zijn kop. Ikwilum!
Loretta is De Mol. Punt.
Ohh aardappelbroccolitaart klinkt lekker. Dat recept heb ik ooit uit de allerhande geknipt, maar nog nooit gemaakt. Ben benieuwd hoe ie smaakt!
Peas on earth!
Nee Sebastiaan was niet mollerig bij het rad Dat vind ik wel een lekker vleesje trouwens, Sebastiaan. Jon doet zich dommer voor dan hij is.

Schreef op Moltopic al dat ik die twee wijven zo vervelend vind, die Vivienne en Froukje. Wat een chagrijnige kutkoppen.
Kess, eensch.
Star: We gaan nu even dingen voor je verjaardag kopen in de Hema.

Ceetje: O in de hemel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven