Theehuis
donderdag 15 januari 2009 om 09:13
Haai allemaal,
Ging heel goed gisteren en het was zo leuk. Dacht er Idolsachtig twee nummers voor te moeten zingen, maar heb hele avond gejamd (tot 22.30) en het was geweldig. Zulke leuke mensen. Ze waren heel blij met me en zeiden dat ook aan het einde, gitaarman zei zelf “was een eer om met je te spelen” jaja Maar er komen meer mensen , ik was de eerste, dus is nog even afwachten helaas.
Heb hoe dan ook een hele leuke avond gehad en de smaak te pakken. Mocht dit het toch niet worden, dan ga ik gewoon verder zoeken.
Ik stuiterde na thuiskomst ook echt door de kamer zei ier, haha
Nu naar stomme werkbijeenkomst. Kom straks nog wel kijken, nu snel knip en plak egobericht.
Ging heel goed gisteren en het was zo leuk. Dacht er Idolsachtig twee nummers voor te moeten zingen, maar heb hele avond gejamd (tot 22.30) en het was geweldig. Zulke leuke mensen. Ze waren heel blij met me en zeiden dat ook aan het einde, gitaarman zei zelf “was een eer om met je te spelen” jaja Maar er komen meer mensen , ik was de eerste, dus is nog even afwachten helaas.
Heb hoe dan ook een hele leuke avond gehad en de smaak te pakken. Mocht dit het toch niet worden, dan ga ik gewoon verder zoeken.
Ik stuiterde na thuiskomst ook echt door de kamer zei ier, haha
Nu naar stomme werkbijeenkomst. Kom straks nog wel kijken, nu snel knip en plak egobericht.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook

donderdag 15 januari 2009 om 09:19
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 14 januari 2009 @ 17:01:
als ik er nog meer last van krijg richting podotherapeut (?) en dan maar weer verder kijken. Grmpfff...
Een PODEtherapeut
Maar, om t maar op zijn Theehuisiaans te zeggen:
Wel balen!!
Hoop dat het meevalt allemaal. Lastig met speciale schoenen.
Kess, hoe is het met Tony? ben benieuwd hoe het was bij KNO arts.
als ik er nog meer last van krijg richting podotherapeut (?) en dan maar weer verder kijken. Grmpfff...
Een PODEtherapeut
Maar, om t maar op zijn Theehuisiaans te zeggen:
Wel balen!!
Hoop dat het meevalt allemaal. Lastig met speciale schoenen.
Kess, hoe is het met Tony? ben benieuwd hoe het was bij KNO arts.

donderdag 15 januari 2009 om 11:06
Pootje en bulten zijn inderdaad vét balen.
En jammen is leuk, doe je dat in een potje? En dan laten inkoken?
Fijn dat het goedging Inad!
Hier kort nachtje gehad. Juna besloot dat ze niet zo'n zin had in slapen en lag uiteindelijk toen Eowman opstond om 4.30 bij mij in bed. Was wel gezellig, maar weinig geslapen.
We hebben misschien een nieuwe auto! Eowman gaat as we speak kijken geloof ik. Eowpapa heeft hem gevonden en gekeurd, dus zal wel goed zitten
En jammen is leuk, doe je dat in een potje? En dan laten inkoken?
Fijn dat het goedging Inad!
Hier kort nachtje gehad. Juna besloot dat ze niet zo'n zin had in slapen en lag uiteindelijk toen Eowman opstond om 4.30 bij mij in bed. Was wel gezellig, maar weinig geslapen.
We hebben misschien een nieuwe auto! Eowman gaat as we speak kijken geloof ik. Eowpapa heeft hem gevonden en gekeurd, dus zal wel goed zitten

donderdag 15 januari 2009 om 13:00

donderdag 15 januari 2009 om 13:39
Wat fijn Eow!!
Jam inkoken
En PODE op Dr Martins, wat een spannende dag
Ik hoop dat ik snel iets hoor. Weet niet wanneer andere kandidaten komen. Hoop niet dat dat pas volgende week is.
Vanavond komt mijn moeder eten. Iemand nog makkelijk en snel en lekker recept in de aanbieding?
Jam inkoken
En PODE op Dr Martins, wat een spannende dag
Ik hoop dat ik snel iets hoor. Weet niet wanneer andere kandidaten komen. Hoop niet dat dat pas volgende week is.
Vanavond komt mijn moeder eten. Iemand nog makkelijk en snel en lekker recept in de aanbieding?

donderdag 15 januari 2009 om 15:32
Visje! Nou ja, deze auto zal in ieder geval niet gauw stuk gaan, want Gods Zegen was bij de deal inbegrepen, toch?
Heb en je een Breede Pootjes Topic geopend dan, Erwt? Zal zo eens snuffelen. Misschien zijn crocs wat?
Heb net met tranen in de ogen broodtrommeltje en beker voor Vito gekocht, die op een paar weken gaat beginnen op de psz. Mijn nest vliegt uit! Maar voorlopig nog even niet, want hij heeft weer koorts en niet lekker. Tony gelukkig wel weer in betere doen, al houdt hij vandaag pyjamadagje.
KNO-afspraak is pas over 2 weken, Inad, wel lé-zen he?
Goed dat jammen zo lekker ging! Wanneer hoor je meer?
Heb en je een Breede Pootjes Topic geopend dan, Erwt? Zal zo eens snuffelen. Misschien zijn crocs wat?
Heb net met tranen in de ogen broodtrommeltje en beker voor Vito gekocht, die op een paar weken gaat beginnen op de psz. Mijn nest vliegt uit! Maar voorlopig nog even niet, want hij heeft weer koorts en niet lekker. Tony gelukkig wel weer in betere doen, al houdt hij vandaag pyjamadagje.
KNO-afspraak is pas over 2 weken, Inad, wel lé-zen he?
Goed dat jammen zo lekker ging! Wanneer hoor je meer?
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 15 januari 2009 om 16:19
Mille
Ik maak een zelfmaak pizza met tomaat, basilicum en Mozarella. Dus nog heel culi ook, zo
Nog niet gekeken op Vrolijk, maar wil je dat Maxi hier keer komt logeren?
Mooie laarzen en schoenen hoor Erwt met de brede pootjes
Onze meetings zijn leuk *denk ik *
Nog een kwartier en dan heb ik weeeekend
Ik maak een zelfmaak pizza met tomaat, basilicum en Mozarella. Dus nog heel culi ook, zo
Nog niet gekeken op Vrolijk, maar wil je dat Maxi hier keer komt logeren?
Mooie laarzen en schoenen hoor Erwt met de brede pootjes
Onze meetings zijn leuk *denk ik *
Nog een kwartier en dan heb ik weeeekend

donderdag 15 januari 2009 om 19:47
Ha Vishebek!
Rozenkrans aan de binnenspiegel dan maar?
Tony gaat naat school van keuze ja: montessori. In april mag hij een paar dagdelen wennen en dan na de meivakantie echt naar school. Hij heeft er heel veel zin in. Vorige week heeft hij al een rondleiding langs de kleuterafdeling gehad en hij wilde eigenlijk meteen blijven!
En over 4 weken al begint Vito op de psz. Daar zitten ze dus eerst nog een paar maanden samen op, maar ieder in een andere groep. (oudsten en jongsten).
Vito heeft intussen 40,2 koorts. Boven de 40 vind ik echt niet tof, maar gelukkig speelt hij tussen het hangen in ook nog af en toe, dus dat is eigenlijk wel heel goed. Heb er net een zetpil in geduwd en probeer hem zo op bed te leggen.
Rozenkrans aan de binnenspiegel dan maar?
Tony gaat naat school van keuze ja: montessori. In april mag hij een paar dagdelen wennen en dan na de meivakantie echt naar school. Hij heeft er heel veel zin in. Vorige week heeft hij al een rondleiding langs de kleuterafdeling gehad en hij wilde eigenlijk meteen blijven!
En over 4 weken al begint Vito op de psz. Daar zitten ze dus eerst nog een paar maanden samen op, maar ieder in een andere groep. (oudsten en jongsten).
Vito heeft intussen 40,2 koorts. Boven de 40 vind ik echt niet tof, maar gelukkig speelt hij tussen het hangen in ook nog af en toe, dus dat is eigenlijk wel heel goed. Heb er net een zetpil in geduwd en probeer hem zo op bed te leggen.
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 15 januari 2009 om 19:51
Zie het al voor me, een auto met een kruis erop .
Arme Vito
Erwt met de Brede Pootjes gaat morgen winkelen, want heeft nu een excuus om te winkelen én iets te kopen
Xan en ik hebben zojuist besloten dat wij een Weekendje Weg hebben verdiend, dus ik ga eens even googlen. België, of net over de grens in Duitsland, zoiets. Iemand budget-vriendelijke ideetjes?
Peas on earth!