RADELOOS

28-01-2017 23:26 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben iemand tegengekomen op internet en sprak daarmee af. Leek op zijn foto wel aardig maar in het echt viel het tegen, bleek een handicap te hebben. Eind van het liedje, ik dronken en we hebben seks gehad. Dom ik weet het... Ik ga dus morgen naar hem toe zou zeggen dat het niks werd maar kom er vandaag achter dat ik zwanger ben.... Hij heeft een verstandelijke beperking en is 5 jaar jonger (hij: 23 ik 28)

Wat moet ik nu doen?
quote:Miss_Dizzy schreef op 29 januari 2017 @ 10:33:

[...]

Ah blij dat ik eerst het hele topic doornam voordat ik mosterd was door deze grap te maken.

Als ik dit al zou geloven hoor. Hcg is in 1 week nog niet eens meetbaar. Het zal dus wel tussen de oren van TO zitten.Ze had dezelfde "tekenen" als bij haar vorige zwagerschap..
quote:Ameliaaa schreef op 29 januari 2017 @ 10:46:

[...]

Leg eens uit, als je wilt.Kan hij (juridisch) bezwaar maken? Ja, dat kan. Wat valt daar nog aan uit te leggen dan?
wrm zijn jullie zo gemene mensen tegen me? ik kom hier met een probleem en wordt ineens uitgemaakt voor verstnadelijk gehandicapt vindt ik echt sneu... wilde dit even kwijt.
en voor de opheldering

ik heb sex gehad met hem anderhalve maand gelee
quote:MamavanDemy schreef op 29 januari 2017 @ 13:43:

en voor de opheldering

ik heb sex gehad met hem anderhalve maand geleeDan ben je nu al 2 maanden zwanger... te laat voor een abortuspil

en voor de opheldering

ik heb sex gehad met hem anderhalve maand geleequote:Wonderfilled schreef op 28 januari 2017 @ 23:27:

Hoe lang ben je zwanger? Abortus zou ik denken?quote:MamavanDemy schreef op 28 januari 2017 @ 23:29:

Een week nu ongeveer... Ik ben zo wanhopig en weet niet wat ik moet. Abortus is een idee maar moet ik het hem vertellen of niet

en voor de opheldering

En je gaat pas na 1,5 maand zeggen dat het niets wordt? Iets wat je zelfs voor de seks al wist?

Vind je jezelf wel een helder licht dan?
Sommige posts gaan echt wel te ver, vind ik. '28 jaar geleden abortus, ben jij niet degene met een verstandelijke beperking?'

Trol of niet, dit gaat te ver.
Life is short. Eat dessert first.
in hoeverre is een verstandelijke beperking? Bedoel je down of een (lichtelijke) leerachterstand?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:doornroosje9 schreef op 29 januari 2017 @ 14:11:

Sommige posts gaan echt wel te ver, vind ik. '28 jaar geleden abortus, ben jij niet degene met een verstandelijke beperking?'

Trol of niet, dit gaat te ver.Staffen staat vrij
Het gaat goed tot het niet meer goed gaat...

en voor de opheldering

Dan had je het toch al veel eerder ontdekt? In je stopweek?

Dit verhaal is niet te geloven en gelukkig maar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven