Theehuis

01-01-2009 00:46 5012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend Star! Wordt er dan geloot ofzo? Wij waren gewoon vroeg genoeg met aanmelden om sowieso een plekje te hebben. Nu alleen nog afwachten of hij ook in de groep van voorkeur komt. Er zijn drie kleutergroepen, waarvan er in eentje een vriendje van de psz zit, die hij nu best mist. Is een leuk jochie ook en woont hier twee straten vandaan. ZOu het ze gunnen om weer bij elkaar in de groep te zitten, al zou Tony in een andere groep ook snel genoeg vriendjes maken. Dat is zo'n sociaal dier, komt vast helemaal goed.
Loretta is De Mol. Punt.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 16 januari 2009 @ 18:08:

Ohh aardappelbroccolitaart klinkt lekker. Dat recept heb ik ooit uit de allerhande geknipt, maar nog nooit gemaakt. Ben benieuwd hoe ie smaakt!Het ruikt hier in ieder geval al heel lekker. Nog een paar minuten en dan piept de oven!
Loretta is De Mol. Punt.
Whaha, die Ceetje! Gezellig shoppen in de hemel.
Loretta is De Mol. Punt.
Ze kijken naar samenstelling jongens/meisjes, wel/niet ouder/broer/zus op school, binnen dorp/buiten dorp.

Drie kleutergroepen, grote school dan of gewoon veel kleuters?
Ik vind die Rick juist een enorme eikel! Sebastiaan errug lekker en die BNN gast vind ik ook een lekker jong ding!

Kess, je moet een nieuwe nick hoor, KeukenprinKess

Viscuisine is heerlijk!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Bewust kleine kleutergroepen. Van de andere groepen zijn er steeds 2. Alles bij elkaar ongeveer 300 leerlingen.

Heb je Ceetje dus ook bij andere scholen aangemeld? Lijkt me wel heel rot als ze niet op voorkeursschool terecht kan. Wat is dat voor soort school, trouwens? Ook montessori, toch? Kan me zoiets herinneren...
Loretta is De Mol. Punt.
Vish! Die is leuk!

Oven piept!
Loretta is De Mol. Punt.
**begint zich nu ernstig af te vragen of ze niet vreselijk in de problemen komt met een school voor Nemo**

Welke vinden jullie het lelijkst?
Ik sluit mij geheel ende al aan bij Vish wat betreft Rick, Sebastiaan (jum) en Lekker Jong Ding. Al moet die laatste wel zijn mond houden, want dan vind ik um irritant Maar lekker zijn ze wel. En Rick vond ik al irritant als dokter (die schaar in zijn rug was niet echt een slecht plan ) en na die Lenen.nl reclames (of waar was het voor) vinnikum helemaal stom.

Zo.

Arme Chic. Buikpijn zuigt.

En Erwtje, ik draag vaak kisten, had vaak Dr Martens, heb nu laarzen waar ik héél lang naar gezocht heb (en die véél te duur zijn) en een stel nette schoenen/lage laarsjes, daar zit elastiek in de bovenkant. Anders pas ik vrijwel niets. Maar die pumps van Dr. Martens staan al een tijdje op mijn verlanglijst.

Zo even ER kijken. Dr. Carter is leuk
Oh en Vish: die bovenste zijn zo lelijk dat ik ze zelf zou dragen, vind ze best grappig. En die onderste zijn spúúglelijk. Die andere twee zijn zo lelijk dat ze weer leuk worden, de onderste is gewoon lelijk
Eow, laarzen en nette schoenen van Dr Martens of ander merk? Zo ja, welk merk? En valt Dr Martens groot, klein of normaal? Zo, nu heb ik geloof ik alles gevraagd wat ik daarover wilde vragen

Ik onderste sneakers zijn te lelijk om te dragen, die andere twee zijn leuk van lelijkheid. Oh, ik zeg dus hetzelfde als Eow
Peas on earth!
Jon is de Mol, weet het zeker. Hij is nachtblind een mol ook en lelijk .

De bovenste sneakers zijn gaaf Vish. Volgens mij heb jij altijd supercoole sneakers, ik jaloers.

Wat een lekker eten allemaal hierrrrr....ik wil slank zijn en Dennis alias jong ding versieren, hij is lekkerrrrrrrrrrrrrr (jong) .

Nu weer weg! Ciao bella's
Deze smilie lijkt ook op Jon: Net zo lelijk en net zo'n rare grijns.

Mijn creatie was echt vurrukkullijk!!!

Ik vind dat ik geen keukenprinses-in-opleiding meer ben, maar co-assistent keukenprinses ofzo. Weet er de benaming niet voor te verzinnen, maar ik vind dat ik naar het volgende level mag. Vond Don ook, das mooi meegenomen.

Ik zou met al die sneakerTz niet dood gevonden willen worden, maar ben er dan ook gewoon het type neit voor, ofzo. Mij staat zoiets dan heel kinderachtig, vind ik. De roze zijn het mooist, als je al in een term van mooi kunt spreken, natuurlijk.

Welke worden het nou, Vish? Misschien moet je een topic met polletje openen!
Loretta is De Mol. Punt.
Haha grappig die verschillen van smaak.

Klinkt ook erg goed Kess, wanneer kook je voor ons ? Vind leuk als mensen gaan koken. Iedereen genoten of vooral jij, keukenprinses in spe!
Daarom vroeg ik ook welke jullie het lelijkst vinden
Wat goed dat je een trapje op het kruidenrekje gestegen bent Kess!!! Heb je nog wensen om te (kunnen) koken? Heb nog wel wat lekkere niet hele moeilijke recepten op de comp staan.
Jij kent ze gewoon Vish . Het worden dus de onderste
Dat is dan duidelijk. Kess gaat voor de hapjes zorgen bij de TheehuisMeet

Maar het was dus lekker! Goed gedaan hoor. Ik zal 'm ook eens proberen
Peas on earth!
quote:Dierewier schreef op 16 januari 2009 @ 19:38:

Jij kent ze gewoon Vish . Het worden dus de onderste Hahahaha nee! De bovenste wil ik wel heul graag hebben, de onderste zijn inderdaad oerlelijk. Maar ik had gedacht dat iedereen hier (behalve Star en Eow) het precies andersom zouden vinden.
Leuke site zeg. Bestel je daar meestal je sneakers? Staan ook nog hele leuke adidas op met roze en groen....je maak me blut, wil ook nieuwe sneakers . Als zwangere moet je goede schoenen hebben toch . Maar de bovenste zijn erg leuk!

Geregeld met Kess, ben gek op groenteoventaartenschotels.
Mmm ja ik kom daar "weleens".
Ooooohh het is met Wendy van Dijk :puke:
Ben nog aan t bijlezen, maar Dr. Carter is een baby, Eow
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zit door jou nu met laptop bij tv, Vish. Toch X-factor maar aangezet!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven