Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:42:

[...]

Ik krijg niet alles mee.O, is je mailbox dichtgeslibd ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:43:

[...]

O, is je mailbox dichtgeslibd ?Ja blijkbaar.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:19:

[...]

Was jij degene die dacht dat FV vond en geschreven had dat Brabo's racistisch waren ?Eh nee? Heeft iemand dat geschreven dan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:40:

[...]

Zo naief ben zelfs jij niet.Je gelooft het niet, maar ik ben dus wel zo naïef. Vlak voordat jij dit postte viel ineens het kwartje.
Am Yisrael Chai!
quote:Tulisa schreef op 29 januari 2017 @ 19:24:

[...]

Jij bent helemaal niet tegen racisme.Want?
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 19:47:

[...]

Je gelooft het niet, maar ik ben dus wel zo naïef. Vlak voordat jij dit postte viel ineens het kwartje.Ik heb nu even geen idee of we het over hetzelfde kwartje hebben.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 19:47:

[...]

Je gelooft het niet, maar ik ben dus wel zo naïef. Vlak voordat jij dit postte viel ineens het kwartje.Kwartje is bij mij niet gevallen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-01-2017 20:03
Reden: permabanneling
% gewijzigd
quote:lampentuinhuis schreef op 29 januari 2017 @ 19:55:

Hebben jullie een whatsapp groep? en hebben jullie het over mij?Ja en nee
quote:Marana_ schreef op 29 januari 2017 @ 12:48:

Ik ben geen Brabo, maar ik vind wel dat jij enorm denigrerend spreekt over Zuid-oost Brabant. Dit zeg jij erover, behoorlijk beledigend vind je niet? Als we zo over Suriname zouden spreken zou het hok te klein zijn.

[...]

[...]

Jij bent geen Brabo. En Fash is Nederlandse.

Mag ik als randstadse niets zeggen over Limburg maar wel over Amsterdam?

Hebben jullie een whatsapp groep? en hebben jullie het over mij?Nee en ja.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:18:

Ben ik de enige die fashionvictim haar post begrijpt? En de sarcasme proeft? Dit gaat werkelijk nergens over.Eh...ik neem mijn woorden terug... je hebt toch niet helemaal goed gelezen.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Hebben jullie een whatsapp groep? en hebben jullie het over mij?He ? Lama 's met darmproblemen op zondag ??????
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-01-2017 20:04
% gewijzigd
Het is vrij licht en nietszeggend want het wordt besproken in een niet bestaande app-groep.

Daar gelden speciale regels voor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ttass30 schreef op 29 januari 2017 @ 19:51:

[...]

Kwartje is bij mij niet gevallen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-01-2017 20:39
% gewijzigd
quote:lampentuinhuis schreef op 29 januari 2017 @ 20:00:

[...]

Waar wordt het dan wel besproken?Bilderberg, is naast de Bibelebontse.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 19:09:

[...]

Nee, dat rijtje namen zijn voorbeelden van mensen die in tegenstelling tot wat die nieuwe (mevrouwjagersma ofzo?) net beweerde helemaal niet tegen Pejeka in verweer zijn gekomen terwijl ze nu ook mij aanspreken. Een aantal van die mensen zegt helemaal nooit wat als Pejeka vrijelijk haar racistische geleuter neerpent, en een aantal valt haar zelfs weleens bij.

Dus het is zeker niet zo dat in ieder geval die mensen gewoon zonder aanziens des persoons altijd in verweer komen als er op afkomst danwel op geaardheid op de man gespeeld wordt. Waarbij ik nogmaals wil benadrukken dat die geaardheid van mij uit juist niet "op de man" bedoeld was, maar goed, ik zou de verontwaardiging inderdaad nog begrijpen als diezelfde mensen inderdaad ook verontwaardigd reageerden als er op afkomst op de man gespeeld werd. Maar dan hoor je ze niet of doen sommigen zelfs gezellig mee.Ik kom helemaal niet voor pejeka op, ik heb wat tegen je uitspreken over mensen buiten de randstad. Zucht.
quote:_Inkie_ schreef op 29 januari 2017 @ 20:02:

[...]

Ik kom helemaal niet voor pejeka op, ik heb wat tegen je uitspreken over mensen buiten de randstad. Zucht.Kan je nagaan, en dan had ik het nog niet eens over Groningen en Friesland gehad. Dan moet je helemaal aan de beademing, als ik daarover begin.
Am Yisrael Chai!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 januari 2017 @ 19:56:

[...]

Jij bent geen Brabo. En Fash is Nederlandse.

Mag ik als randstadse niets zeggen over Limburg maar wel over Amsterdam?

Ik kan je helemaal niet volgen BGB. Dit is de post waarin ik volgens jou FV beschuldig van racisme?

Iedereen mag over alles wat zeggen, zolang je maar niet denigrerend bent over hele bevolkingsgroepen. Vind ik.

Dat ik geen Brabander ben zeg ik omdat FV kort daarvoor iets schreef als 'oh god nou heb ik alle Brabanders tegen me in het harnas gejaagd'. Ik benadrukte dus daarmee dat ik ook als niet-Brabander vond dat zij denigrerend deed over Brabanders. FV is Nederlands, maar raakt nogal geagiteerd als iemand iets denigrerends post over een gekleurde bevolkingsgroep. En dat vergelijk trok ik even, dat ik het dus niet netjes vind dat zij nu met een groep mensen doet wat zij niet pikt ten opzichte van andere groepen.
quote:Tulisa schreef op 29 januari 2017 @ 19:24:

[...]

Jij bent helemaal niet tegen racisme.Ik denk zelf van wel, gebaseerd op mijn innige relatie met mijzelf. Waar baseer jij je op?
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 20:06:

[...]

Kan je nagaan, en dan had ik het nog niet eens over Groningen en Friesland gehad. Dan moet je helemaal aan de beademing, als ik daarover begin.Grapjes daarover kan ik ook best waarderen hoor maar het klonk zo gemeend en neerbuigend en dat stoorde raakte me echt.
quote:lampentuinhuis schreef op 29 januari 2017 @ 20:00:

[...]

Waar wordt het dan wel besproken?Eigenlijk niets.
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 20:06:

[...]

Kan je nagaan, en dan had ik het nog niet eens over Groningen en Friesland gehad. Dan moet je helemaal aan de beademing, als ik daarover begin.

Ik waarrrrrrrrrrrrrschuw je!

Koud eten is niet lekker hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven