Napraattopic 76
zaterdag 28 januari 2017 om 12:10
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 29 januari 2017 om 22:31
quote:friezinnetje2014 schreef op 29 januari 2017 @ 22:29:
een leuk lijstje met allemaal rare plaatsnamen in Nederland
http://www.ernieramaker.nl/raar.php?t=plaatsnamenOhhhh Lutterhartje
een leuk lijstje met allemaal rare plaatsnamen in Nederland
http://www.ernieramaker.nl/raar.php?t=plaatsnamenOhhhh Lutterhartje
zondag 29 januari 2017 om 22:31
zondag 29 januari 2017 om 22:33
quote:fashionvictim schreef op 29 januari 2017 @ 21:50:
[...]
Ik ervaar het niet als op de man, hoor. Ik voelde me niet zo geroepen om er op in te gaan omdat ik het, het spijt me, gewoon niet zo'n interessant discussieonderwerp vind omdat ik er ten eerste nauwelijks iets vanaf weet en ten tweede wat ik wel weet heel treurig en onrechtvaardig vind maar dan wel uitgeluld ben. Bovendien was ik blij dat het na al dat moeizame gedoe gewoon weer even luchtig grappen en grollen was.
Als je er een topic over geopend zou hebben, zou ik bijvoorbeeld ook niet gereageerd hebben. Je kan niet op elk onderwerp reageren of overal een mening over hebben.
Dat snap ik. Maar wat ik dan weer niet snap, is dat je er je ogen voor lijkt te sluiten dat wanneer Amsterdammers grappen maken in de trant van 'Zuidoost-Brabant, hebben ze daar bedrijven dan?' dat net zo beladen is als wanneer bewoners van de Amsterdamse grachtengordel in een deuk liggen om: 'De Bijlmer, wonen daar mensen die wérken dan?'
En Tas, dat geldt ook voor jou. 'Is er al een Tesla gesignaleerd in de Bijlmer eigenlijk?' Zeg eens eerlijk: is het dan nog steeds zo grappig?
[...]
Ik ervaar het niet als op de man, hoor. Ik voelde me niet zo geroepen om er op in te gaan omdat ik het, het spijt me, gewoon niet zo'n interessant discussieonderwerp vind omdat ik er ten eerste nauwelijks iets vanaf weet en ten tweede wat ik wel weet heel treurig en onrechtvaardig vind maar dan wel uitgeluld ben. Bovendien was ik blij dat het na al dat moeizame gedoe gewoon weer even luchtig grappen en grollen was.
Als je er een topic over geopend zou hebben, zou ik bijvoorbeeld ook niet gereageerd hebben. Je kan niet op elk onderwerp reageren of overal een mening over hebben.
Dat snap ik. Maar wat ik dan weer niet snap, is dat je er je ogen voor lijkt te sluiten dat wanneer Amsterdammers grappen maken in de trant van 'Zuidoost-Brabant, hebben ze daar bedrijven dan?' dat net zo beladen is als wanneer bewoners van de Amsterdamse grachtengordel in een deuk liggen om: 'De Bijlmer, wonen daar mensen die wérken dan?'
En Tas, dat geldt ook voor jou. 'Is er al een Tesla gesignaleerd in de Bijlmer eigenlijk?' Zeg eens eerlijk: is het dan nog steeds zo grappig?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 29 januari 2017 om 22:34
zondag 29 januari 2017 om 22:36
zondag 29 januari 2017 om 22:39
quote:tbl1966 schreef op 29 januari 2017 @ 22:26:
[...]
Wales is mooi hè, ben er al meerdere keren geweest. Snowdonia is ook zo mooi.Wij ook, dit jaar richting The Lake District of The Yorkshire Dales
[...]
Wales is mooi hè, ben er al meerdere keren geweest. Snowdonia is ook zo mooi.Wij ook, dit jaar richting The Lake District of The Yorkshire Dales
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zondag 29 januari 2017 om 22:39
zondag 29 januari 2017 om 22:41
quote:feow schreef op 29 januari 2017 @ 22:39:
[...]
Drentse A is er ook
Of Drentse Aa.klopt deels: https://nl.wikipedia.org/wiki/Drentsche_Aa
[...]
Drentse A is er ook
Of Drentse Aa.klopt deels: https://nl.wikipedia.org/wiki/Drentsche_Aa
zondag 29 januari 2017 om 22:52
zondag 29 januari 2017 om 22:55
quote:Dana schreef op 29 januari 2017 @ 22:33:
[...]
En Tas, dat geldt ook voor jou. 'Is er al een Tesla gesignaleerd in de Bijlmer eigenlijk?' Zeg eens eerlijk: is het dan nog steeds zo grappig?Nee hoor, daar sluit ik mijn ogen niet voor, maar dan komen we weer terug op de oorsprong van deze discussie: deze kritiek zou terecht zijn als de kern van mijn grap gelegen was in het belachelijk maken van ZO Brabant. Maar dat was niet zo. Dat is er door anderen van gemaakt.
[...]
En Tas, dat geldt ook voor jou. 'Is er al een Tesla gesignaleerd in de Bijlmer eigenlijk?' Zeg eens eerlijk: is het dan nog steeds zo grappig?Nee hoor, daar sluit ik mijn ogen niet voor, maar dan komen we weer terug op de oorsprong van deze discussie: deze kritiek zou terecht zijn als de kern van mijn grap gelegen was in het belachelijk maken van ZO Brabant. Maar dat was niet zo. Dat is er door anderen van gemaakt.
Am Yisrael Chai!