Van nuvaring naar pil

31-01-2017 14:02 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik zat 1,5 jaar aan de pil en vergat hem nog weleens. Nu ben ik gisteren naar de huisarts geweest en heb ik besloten over te stappen op de Nuvaring. Om half 11 sochtends heb ik hem ingebracht (midden in mijn stopweek van de pil) en kreeg 3 uur later knallende hoofdpijn (waar ik nooit last van heb) ik kon geen licht meer zien en werd zo duizelig dat ik de ring er maar uit heb gehaald rond 11 uur savonds. Nu wil ik graag door met mijn vertrouwde pil waar ik nooit bijwerkingen van heb gehad. Deze zou ik donderdag weer moeten slikken (einde van de stopweek). Mijn vraag is kan ik dit doen nu ik die Nuvaring 12 uur heb gebruikt?

Groetjes!!
Wat zegt de huisarts?
Oh dear, how sad, never mind.
Wat zegt de huisarts?
Of de apotheek?
Nou ik zou toch eerder gaan voor een spiraal oid, als je niet consequent bent met het slikken van de pil. En idd even naar de huisarts.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Ik zou idd naar de ha gaan. En misschien is de prikpil of een implanon een optie, als je de pil vaak vergeet
Idd even met de huisarts praten, heb zelf nooit hoofdpijn gehad van de nuvaring, ik dacht zelfs dat er relatief weinig hormoon inzat omdat het redelijk Locaal moet werken. Zeker dat het van de ring was?

Ik vond het een super iets, maar als je er echt last van hebt heel jammer natuurlijk.

Ik zou ook eerder opteren dan voor inplanon of een spiraaltje hoor.
Heb de huisarts gebeld, kreeg ook koorts en slapheid, dus de hoofdpijn kan ook van een griepje komen. Ga in overleg de pil weer 3 weken slikken en dan nog een keer de ring proberen. Hoop dat ik dan geen hoofdpijn krijg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven