Goedkope make up
donderdag 2 februari 2017 om 19:24
TO, weet niet wat je onder goedkoop verstaat. Maar als je Essence en Catrice etc. niet goed genoeg vindt moet je toch echt een segment hoger zoeken. Sowieso niet te veel willen besparen op je huid en de duurzaamheid van zo'n product.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
donderdag 2 februari 2017 om 19:29
Wat is voor jou goedkoop?
Essence en Cartrice zijn heel goedkoop en de kwaliteit is soms heel erg goed en soms niet. Kijk eens bij Boozyshop, concealer van LA girl is geweldig. Highlighter van Milani.
Of de andere drogistmerken zoals Rimmel of Maybelline.
De sponsjes van Real Techniques zijn ook erg goed. Te koop bij Etos.
Ik heb zelf make up van Tanya Burr, echt heel goed. Via Feelunique.
Essence en Cartrice zijn heel goedkoop en de kwaliteit is soms heel erg goed en soms niet. Kijk eens bij Boozyshop, concealer van LA girl is geweldig. Highlighter van Milani.
Of de andere drogistmerken zoals Rimmel of Maybelline.
De sponsjes van Real Techniques zijn ook erg goed. Te koop bij Etos.
Ik heb zelf make up van Tanya Burr, echt heel goed. Via Feelunique.
donderdag 2 februari 2017 om 20:51
donderdag 2 februari 2017 om 22:11
Ik doe al een jaar met mijn Beauty Blender en Naked2 Basics doosje. De aanschaf kost wel wat, maar ik heb dan wel een spons die lang mee gaat als je er goed voor zorgt en een doos neutrale tinten die overal bij passen.
Met dat sponsje heb ik minder foundation nodig, dus ik doe ook langer met een tube van dat spul.
Mijn ervaring is dus dat het loont om iets meer te besteden aan items die lang mee gaan en aan kleuren die je altijd kan gebruiken, en niet telkens allerlei trendgevoelige kleurtjes te kopen die na 1 seizoen ergens achterin een la verdwijnen.
Met dat sponsje heb ik minder foundation nodig, dus ik doe ook langer met een tube van dat spul.
Mijn ervaring is dus dat het loont om iets meer te besteden aan items die lang mee gaan en aan kleuren die je altijd kan gebruiken, en niet telkens allerlei trendgevoelige kleurtjes te kopen die na 1 seizoen ergens achterin een la verdwijnen.