Napraattopic 76

28-01-2017 12:10 3339 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 14:01:

[...]

Ik word ongemakkelijk van openbaar getoonde affectie. Maar jij bent ook goed volk, hoor. En je hebt verstand van woninginrichting, dat moet gezegd.O darn, staan mijn foto's weer eens ergens?
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 14:10:

[...]

O darn, staan mijn foto's weer eens ergens?Ik heb gewoon een homo voor de styling. Inrichting is zoo 2015.
quote:vrouwjagersma schreef op 03 februari 2017 @ 13:58:

[...]

Hier reageren heel bijzondere mensen. Heel Nederland zit vol met Actions en Xenossen, maar niemand hier komt daar. De TO van gisteren, die iets aan de muur zocht, heeft een stijl waar zij gelukkig van wordt. Voorstellen haar huis te veranderen in een soort van toonzaal voor Goede Smaak vind ik een beetje vreemd.Jawel, ze komen er wel. Maar alleen om te kijken wat ze snel weg moeten gooien, omdat ze het vorig jaar nog het toppunt van smaakvol vonden, maar ja, nu hangt het bij de Action dus nu is het natuurlijk heul erg fout.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Toch is het wel weer bizar dat dit forum ineens vol biologen zit, tussen al het geouwehoer door.
Ik slaag echt nooit bij de Action. Dan hoor ik van een vriendin dat ze er dit en dat en zus en zo heeft gekocht. En als ik dan ga, kan ik het nooit vinden. Dus ik ben er maar gewoon mee gestopt .
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 14:14:

Ik slaag echt nooit bij de Action. Dan hoor ik van een vriendin dat ze er dit en dat en zus en zo heeft gekocht. En als ik dan ga, kan ik het nooit vinden. Dus ik ben er maar gewoon mee gestopt .

Idem. Raar hè? En dan zeggen ze dat je niet goed genoeg zoekt. Ik weet al niet naar wat ik moet zoeken.

Bij de Xenos haal ik kaarsen.
Bioloog is gewoon het nieuwe smaakvol.

Totdat je de opleiding bij de Libelle Zomerschool kunt volgen, dan is het natuurlijk weer uit.

Dan worden we weer massaal medicus, fotomodel of jurist.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 14:15:

Totdat je de opleiding bij de Libelle Zomerschool kunt volgen, dan is het natuurlijk weer uit.

Dan worden we weer massaal medicus, fotomodel of jurist.En terecht. Ik pleit voor meer vrouwen richting de bètakant.
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 14:15:

Dan worden we weer massaal medicus, fotomodel of jurist.Ik ben de laatste 3 al. Wat nu?
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 14:15:

[...]

Bij de Xenos haal ik kaarsen.

Ik ook.

En ik heb echt een hekel aan de Action. Voorheen kon ik er nog doelgericht doorheen, nu hebben ze alles verplaatst en kan ik niets meer vinden. Dus ik ga niet meer.
Ik ben weer een ander soort snob. Ik ga niet naar de Action omdat ik dat soort prijsdumpers nare uitbuiters vind. Alles steeds goedkoper, tot we allemaal goedkope wegwerpwerknemers zijn geworden.
quote:Dana schreef op 03 februari 2017 @ 14:18:

Ik ben weer een ander soort snob. Ik ga niet naar de Action omdat ik dat soort prijsdumpers nare uitbuiters vind. Alles steeds goedkoper, tot we allemaal goedkope wegwerpwerknemers zijn geworden.Ook dat. Geldt ook voor Primark.
Ik ben te lui om naar die winkels te gaan. Echt mij te ver weg, en te druk. Moet ik aan de andere kant van de stad parkeren en er helemaal heen lopen voor spullen die ik niet nodig heb. Ik hou ook niet van frutsels en decoratieprullen.

Kaarsen steek ik nooit aan dus die kunnen 20 jaar mee. Lijm haal ik bij de Hema. Geen idee wat ik er verder moet halen.
Lijm heb ik ook niet nodig.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 14:24:

Lijm heb ik ook niet nodig.Ik wel. Daar plak ik de kinderen mee achter het behang. Al zou ik dan ook gewoon naar de Gamma ipv Hema..kunnen gaan voor die lijm.
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 14:20:

[...]

Ook dat. Geldt ook voor Primark.

Mijd ik ook.

Hadden we hier niet ooit een topic over een uitje op zaterdag en naar welke primark je dan het beste kon?
quote:yasmijn schreef op 03 februari 2017 @ 14:13:

Toch is het wel weer bizar dat dit forum ineens vol biologen zit, tussen al het geouwehoer door.Sorry. Ik ben wel een mislukte.
Emperor ook al...
quote:Star schreef op 03 februari 2017 @ 14:17:

[...]

En terecht. Ik pleit voor meer vrouwen richting de bètakant.

Hier een opperbèta
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 14:37:

Emperor ook al...
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 03 februari 2017 @ 14:34:

[...]

Sorry. Ik ben wel een mislukte.Een mislukte bioloog of ouwehoer?
Ik heb dit van de Action

Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat blijft het stil, Nous
Oh ik durf wel hoor, de onderste 2 vind ik heel leuk Nous.

En ik ben net bij Ikea geweest voor een RÅSKOG en een OLLSTA. Lekker boeien of dat dat niet door de vintage-ballotagecomissie komt.
Hoop biologen hier, maar waar waren ze toen ik een ernstig ornithologisch noodgeval had? Toen moest Nouschi me komen redden. Ben jij toevallig ook bioloog, Nouschi?

Ik wil niet naar de action (helemaal niet sinds die prijsvechter-docuserie), maar ik kom er wel eens. Ik koop er vuilniszakken voor mijn bio-emmer, vouwblaadjes, lijm, kleurpotloden en schoenpoets.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven