Lijf & Lijn alle pijlers

Afval Challenge 2017

01-01-2017 15:13 1869 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer door!

(vanuit: "Afval Challenge")

1 plek open - Als de tabel vol is, kun je wel gewoon meeschrijven.

Graag iedere maandag je gewicht doorgeven zodat ik het kan verwerken in de lijst.

Je gewicht graag dikgedrukt maken zodat het goed opvalt.

NaamLengteStartStreefWanneerFebHuidigWeek +/-TotaalBMIJudith1,69m81631-5-'1765,163,7-0,3-17,322,3Woeffie1,70m91,780x89,3880-2,830,4Bloempie1,75m96761-8-'1788,186,7???-0,3-9,328,3Hamaika1,65m86701-7-'177877,8-0,2-8,228,6Twilight1,75m85,775x84,584-0,2-1,727,4Jua1,80m86,675?78,877,2-0,4-9,223,8Femme1,79m83,5751-6-'1779,879-0,8-4,524,7Tailor1,64m67,957,51-5-'1760,559,5??+0,2-8,422,4Suikerbroodje1,72m81,5701-6-'1774,172,9+0,7-8,624,6Nikki1,68m86661-6-'1771,870,9??0-15,125,1Desje1,69m81651-7-'1770,571,3???-0,2-9,725Zwaantje1,73m83751-6-'1782,282,1-0,6-0,927,4Lady1,74m68,662??68,667,6-2,1+1,122,1Karen1,67m71,5601-7-'1764,665,3??+1-6,223,415.lengtestartstreefdatumN/Ahuidigweektotaalbmi

Na 1 week wordt gekeken wie er nog actief is (dus ook met posten) –> niet actief = ? , week later nog niet actief = uit de tabel – dit zodat het hier gewoon goed actief blijft en er ruimte wordt geboden voor nieuwe mensen.

Uiteraard geldt dit niet als je je (tijdelijke) afwezigheid doorgeeft! Je kan er ook altijd weer terug in ;)
It's not always easy, but it's worth it.
Ik woog in de 88 vandaag, hopelijk maandag ook nog! Komt nu wel weekend aan, dus moet opletten..

Lekkere eetlijstjes. Koolraapfriet, dat heb ik echt nog nooit gegeten :o

Als ik een reep chocolade heb moet hij ook op, dus probeer het maar gewoon niet in huis te halen. Dan is er ook geen verleiding haha
Hier gelukkig een keer bijna niets op de planning.

Ik houd echt van de kroeg, feestjes en gezelligheid, maar nu een keer niets vind ik ook wel heerlijk.

Uiteindelijk niet meer naar de sportschool gegaan, ik heb de hele middag al gigantisch zeer buik/kramp/steken/weet ik veel. Doet zeer! Niet fijn, dus nu lekker languit op de bank. Misschien zo nog wel even een tukkie doen.

Als avondeten ultra makkelijke kant en klare lasagne.

Ik lees altijd wel al jullie verhalen hoor, maar ik kan/wil niet altijd helemaal uitgebreid reageren.
Hier ook geen chocola in huis. En ook geen andere zoetigheden zoals koekjes en snoep. Ik ben hier al maanden geleden mee gestopt en mis het nu echt niet meer.

Femme bedankt voorzet recept.

Goed bezig suikerbroodje. Dat je ook probeert te joggen. Ik wandel ook veel en heel af en toe wil ik wel eens gaan rennen als ik in de mood ben. Wel altijd de berg af. Maar wat een spierpijn krijg je daarvan.

Volgende week ga ik voor 2 maanden terug naar Nederland. Hopelijk lukt het afvallen dan beter. Het is hier gewoon niet te doen omdat we zo vaak uit eten gaan.

Mijn eetlijstje van gisteren:

O griekse yoghurt met gemend rood fruit en cruesli

L omelet met broccoli en uien.

T 2 crackers met pindakaas

D broodje aoili, 2 garnalen in filodeeg en kabeljauwfilet met een beetje rijst en 3 glazen wijn.
Oefff dat lijkt me ook echt lastig als je zo vaak uit eten gaat!

En die wijntjes werken denk ik ook niet mee.....

Ik heb klachtenformulier van campina ingevuld: Ik wil bolletjes vla terug!!
Wat een heerlijkheid zo zonder chocolade en snoep! Ik zou het niet aandurven haha. Ik kan echt niet langer dan een maand zonder tenminste een blokje chocolade te hebben gegeten. Cravings haha! Bolletjes vla? Hebben ze die niet meer?

Gezien ik nu wat vastigheid wil hebben, hier een lijstje:

O: magere kwark met banaan, een bruine boterham met huttekase en 500ml water

T: /

L: 2 bruine boterhammen met kabeljauwfilet (geen idee hoeveel gram) + 500ml water

T: appel (wie raadt het), kopje herfststorm thee, soya vanille melk en ik vergeet hier iets

A: spaghetti met kleine hoeveelheid kaas (in de saus paprika, kleingesneden ui e.d.) + +/- 250ml crystal clear

T: kopje witte thee

Fijne avond dames!
We do not remember days, we remember moments ?
Hihi Nikki, jouw eetlijstje had zo van mij kunnen zijn!

Hamaika: Komt vast goed!!! Je hebt in ieder geval een goed plan in je hoofd

Suikerbroodje: Zolang je het onder controle houdt... moet je ook van een snoepje kunnen genieten haha. Bij mij is het enige snoep dat ik in huis haal slimpie lolly's, of salmiak kogels. De lolly's hou ik eigenlijk niet zo van, maar is een goede verveel-snack voor in het weekend, en de salmiak kogels wil ik er nooit meer dan 2 van, ze zijn lekker, maar niet als je er meer eet (vind ik dan haha)

Bloempie: Haha ik ook niet, zag het toevallig liggen. Ik vond het niet zo... Haha.

Iew Twilight, echt? Zo'n kant & klare?? Waarom niet lekker vers en zelfgemaakt? Ja... dan is het natuurlijk ook niet meer ultra makkelijk hihi - maar wel als je hem voorbereid en invriest ofzo?

Yum Evien en Incroyable, lekkere lijstjes!

Mijn buikje rommelt, nog steeds, heel irritant :(

Stond vandaag in de super, maar netjes de chocolade croissants laten liggen, en wortels meegenomen. Haha.

Ook nu het laatste glaasje wijn - en dan op naar no more alcohol.
Salmiak. Dat vind ik zoooo lekker! Kogels, lollies, snoepjes, dropjes of gewoon zo een potje salmiak. Dat blijft nooit bij een beetje, dus beter koop ik het maar niet.

Gaat het al wat beter met je buik, Twilight?
Ooooh chocolade is hier ook niet veilig dus haal het ook echt niet in huis.

Morgen m'n "cheatdag" nu al zin in haha

Maar morgenochtend eerst met m'n dochter naar de voetbal, daarna met m'n "bonusdochter" mee paardrijden. Ze gaat op buitenrit en ik ga mee hardlopen! Savonds gaan we lekker uit eten.

Voor zondag staat een healty vispannetje in de planning m'n man kwam thuis met een lading vis van boord! Vanmiddag een grote pan vissoep gemaakt. Dat doe ik altijd in de vriezer ideaal als ik alleen ben en geen zin of tijd heb om te koken.

Fijne avond/ weekend allemaal
HAPPY BIRTHDAY TO EVDAAAAAAAAAA

Waar is dat feestje meid!!

Fijne verjaardag!!

Prrrr, mauw miawwwww.
Whahaaaaa lieve lieve ouwetje Jane!

Dankjewel!!!!!!

Hoe kom je aan mijn foto? (Voor de anderen, ik ben links met dat gele shirt, samen met mijn vriendinnen)
Evda Gefeliciteerd en een fijne verjaardag!!!
Gefeliciteerd Evda! Fijne dag vandaag!
Haha sta je goed op! Gefeliciteerd!
quote:Evda2016 schreef op 04 februari 2017 @ 07:01:

Whahaaaaa lieve lieve ouwetje Jane!

Dankjewel!!!!!!

Hoe kom je aan mijn foto? (Voor de anderen, ik ben links met dat gele shirt, samen met mijn vriendinnen)

Heb ik stiekem van je FB

Kleur staat je geweldig meid!

Proost op je gezondheid!!

***Fijn weekend allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
Evda je ziet er nog goed uit op je ouwe dag!!

Gefeliciteerd!

(Ik zag een getal in de 83!!!! )
Gefeliciteerd evda!!!

Wat zie je er toch goed uit nog
Gefeliciteerd Evda!

Hihi Twilight, ik dacht even dat je met 83 haar leeftijd bedoelde Weekend-stand hè.

Ik ben geloof ik nu wel goed ziek aan het worden :( Echt super misselijk - wat wel scheelt bij vreetbuien haha - dat is altijd in het weekend een zwakheid, eten uit verveling.

Nu dus niet, ha, zal ik nu maandag wel minder wegen? (bad joke, bad joke)

Ironisch; zou dit weekend naar de gezondheidsbeurs gaan, maar nu staat m'n gezondheid in de weg!
Wat vervelend Judit, beterschap!
Prrrr, mauw miawwwww.
Bloempie wat goed meis in de 88!

Ik kan nog niks over deze week zeggen omdat ik een slechte start had, dus ga vooral hopen dat er niks bij is maandag haha.

Twilight lekker he een keer een weekendje niks. Heb ik dit weekend ook, kom eindelijk eens aan dingen toe. En geen verleidingen is ook wel fijn ja.

Evien 2 maanden terug naar Nederland? Zal wel even wennen zijn. Familiebezoek of werk? Dan missen we elkaar dus net! Ik ga de 16e naar Bilbao.

Evda van harte meis!!!!!!!!

Judith thats me hahaha, Ik heb altijd wel een soort plan nodig voor dit soort grote dingen. Bij gewone dagelijkse dingen laat ik me ook wel graag verrassen maar dit heeft teveel impact. Dan heb ik dat echt nodig ja, een plan. Duidelijkheid in elk geval in mijn kop. Netjes dat je de chcolade croiossants hebt laten liggen!

Balen dat je ziek bent geworden wijffie, beterschap. En oh ja hahaha, de geozndheidsbeurs..... het kan niet ironischer!

Hier een rustig weekendje dus, ben wel bang voor de weegschaal maandag maar zo lang er maar niks bij is ben ik tevreden deze week.
Evda gefeliciteerd!

Judith. Beterschap

Hamaika. Het zal best wel even vreemd zijn om je ex weer te zien maar ook fijn om met elkaar te praten en wie weet wat de toekomst brengt...

Wij gaan even terug om familie en vrienden te zien.

Ook hier een rustig weekend. Een beetje te rustig eigenlijk. Ik zit lui op de bank en heb vandaag sinds weken niet gewandeld. Maar ja moet kunnen een keertje.

Qua eten is het tot nu toe goed.

O smoothie met arbeiden en amandelmelk en 3 beschuitjes met jam

L kippensoep met een paar stukjes stokbrood met boter

Vanavond weer uit eten. Ik denk dat ik coquilles met groene asperges neem met een paar frietjes en uiteraard weer een paar wijntjes
Hihi Jane, Judit+h ;)

Hamaika: Ja, goede keuze geweest. Ik had vandaag boodschappen moeten doen ook, maar daar is niets van terecht gekomen :( Nog nooit zo'n lege koelkast gehad - en geen fruit meer in huis (althans, niet vers) dus ga morgen denk ik de vriezer maar weer is doorspitten op zoek naar fruit (heb volgens mij nog in m'n 2e vriezer veel fruit liggen, ananas, mango, bosbessen.... Zo'n behoefte aan vitamientjes haha.

Of ik moet morgenochtend heel enthousiast even langs de jumbo... maar dat wil ik helemaal niet op zondag :(

Wilt iemand mijn nakijkwerk komen doen? Heb 7 toetsen liggen maar de energie niet om ze na te kijken :( bah bah.

Hihi Evien; jouw autocorrect vind ik zo grappig. Wel lekker lijstje overigens, hihi alweer wijntjes?

Ik ga zo maar weer wat thee drinken.
Beterschap Judith!

Haha zou best hip zijn Evda 83 en dan nog hier op het forum rondhangen. Nee ging dus over mijn gewicht.

Evien ahhh weer lekker uit eten! Heerlijk hoor!

Hamaika ja dat is soms best lekker he een weekendje niets.

Ik kwam vanmiddag iemand tegen die ik in juni voor het laatst heb gezien:

"Ohhh wat zie jij er goed uit ! Wat bij jij ongelooflijk veel kilo afgevallen! Wat knap!!"

Sinds juni denk ik max 3 kilo afgevallen, maar zie er blijkbaar heel goed uit nu haha wel leuk zon compliment!
Beterschap judith!!!

Wil best wat nakijken hoor...lijkt mij best leuk...haha maar of je iets daar aan hebt

@ twilight heerlijk zon compliment !! Kan je mooi in je zak steken

@evien ff lekker niks mag ook best eens

Hier ongesteld maar vanochtend maar 4 ons meer dus valt nog mee.

Hoop maandag niet meer. Kids zijn logeren en vanmiddag heerlijk gelunchd met ml.

Niet heel ongezond verder ( bol met hummus, gegrilde courgette, zongedroogde tomaat en ruccola.....super lekker)

Vanavond ook nog pizza.....

Nou ja....doen we volgende week weer extra ons best.
@Evda gefeliciteerd!

@Judith ah no! Beterschap. Ah dat is heel rot. Zul je altijd zien!

@Evien heerlijk! Ik houd heel erg van vis (en wijn ) Eet smakelijk!

@Jua ik zou jezelf niet teveel wegen wanneer je ongesteld bent. Je houdt meer vocht vast en je lichaam is dan sowieso wat van 'slag'. Alleen maar zonde voor je eigen gedachten!
We do not remember days, we remember moments ?
Twilight, wat een tof compliment! Die kan je mooi in je zak steken.

Judith, beterschap!

Vandaag een drukke dag, ik was de hele dag bezig met van alles in huis. Met eten ging het goed en ik ben gewoon twee keer wezen lopen. Daarom mocht ik net wat lekkers van mezelf, een cappuccino en daarbij een mars (iets kleinere, twee in 1 verpakking). Het smaakte echt heel lekker, maar 1 was genoeg. De andere heb ik aan mijn zoon gegeven. Nu lekker lui op de bank csi kijken. Fijne avond allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven