Het stamcafé XVII
zaterdag 4 februari 2017 om 10:03
Goedemorgen Stammies, daar ben ik ook weer eens.
Wat een week, wat een week was het.
Gelukkig gaat het beter en ik ben net zelfs even naar de bakker geweest.
Even naar buiten en andere mensen zien, ik knapte er helemaal van op.
Dat tegenhoudertje van mijn gordel in de auto is ineens weg, geen idee waar het gebleven is.
Nu valt dat insteekding steeds zo ver naar beneden dat ik 'm maar met moeite tussen stoel en deur vandaan kan frommelen.
Ik heb het al met een haarspeldje proberen op te lossen maar dat werkt niet.
Iemand een five minute craft idee hoe ik dit oplos?
Dat tegenhoudertje van mijn gordel in de auto is ineens weg, geen idee waar het gebleven is.
Nu valt dat insteekding steeds zo ver naar beneden dat ik 'm maar met moeite tussen stoel en deur vandaan kan frommelen.
Iemand een five minute craft idee hoe ik dit oplos?
zaterdag 4 februari 2017 om 10:13
quote:Eleonora-1 schreef op 04 februari 2017 @ 10:10:
Nee, eh hoe leg ik dat uit....
Dat insteekding schiet dan mee terug maar dan is er een soort tegenhoudertje wat er voor zorgt dat de insteker niet helemaal naar beneden aan de gordel zakt, zodat ie tussen deur en stoel zakt.
Althans, dat is in mijn auto zo.Helder
Nee, eh hoe leg ik dat uit....
Dat insteekding schiet dan mee terug maar dan is er een soort tegenhoudertje wat er voor zorgt dat de insteker niet helemaal naar beneden aan de gordel zakt, zodat ie tussen deur en stoel zakt.
Althans, dat is in mijn auto zo.Helder
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 4 februari 2017 om 11:02
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2017 @ 09:32:
Man is door zijn rug gegaan. Dat dagje stadten en het uit eten voor zijn verjaardag gaat het niet worden. Zo even lekkers en een weegschaal halen.Gefeliciteerd en veel sterkte voor Blondman, gewoon thuis gezellig maken kan ook leuk zijn. (en het etentje tegoed houden dan.)
Man is door zijn rug gegaan. Dat dagje stadten en het uit eten voor zijn verjaardag gaat het niet worden. Zo even lekkers en een weegschaal halen.Gefeliciteerd en veel sterkte voor Blondman, gewoon thuis gezellig maken kan ook leuk zijn. (en het etentje tegoed houden dan.)
zaterdag 4 februari 2017 om 12:34
quote:Eleonora-1 schreef op 04 februari 2017 @ 10:03:
Iemand een five minute craft idee hoe ik dit oplos?Een elastiekje om de gordel die voorkomt dat het insteekding te ver zakt.
Iemand een five minute craft idee hoe ik dit oplos?Een elastiekje om de gordel die voorkomt dat het insteekding te ver zakt.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 4 februari 2017 om 13:05
quote:Oudblond schreef op 04 februari 2017 @ 09:32:
Man is door zijn rug gegaan. Dat dagje stadten en het uit eten voor zijn verjaardag gaat het niet worden. Zo even lekkers en een weegschaal halen.Beterschap en gefeliciteerd voor Blondman! En veel plezier met de weegschaal
Man is door zijn rug gegaan. Dat dagje stadten en het uit eten voor zijn verjaardag gaat het niet worden. Zo even lekkers en een weegschaal halen.Beterschap en gefeliciteerd voor Blondman! En veel plezier met de weegschaal
The owls are not what they seem
zaterdag 4 februari 2017 om 13:13