Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ja genoeg leuke mannen maar ik durf daar echt niet op af te stappen. Ik ben daar echt een muts in!
ook niet met wat extra borrels ?
Ja precies ....leuke dates maar waarom wordt dat geen relatie zoals je dat wel bij anderen hoort? Het lijkt wel of het altijd bij een ander gebeurd? Heb jij dat ook?

Ik denk dat iedereen dat gevoel wel herkent, dat dingen anders zijn gelopen in je leven dan dat je bedacht had of verwacht had. En je kan het niet terugdraaien....het is zo gegaan of gelopen. Het was even zo;n moment...dat ik daarover nadenk en emotioneel word, maar probeer er niet in te blijven hangen hoor. Ik blijf wel vooruit kijken
quote:Miranda01 schreef op 18 januari 2009 @ 01:05:

ook niet met wat extra borrels ? Hahahahaha ja dan wel
dit oude wijf valt om..........ik ga slapen ..........
Dit oude wijf ook.....slaap lekker!!!

Sweet Dreams Lady E !
quote:Erykah schreef op 18 januari 2009 @ 01:07:

Ja precies ....leuke dates maar waarom wordt dat geen relatie zoals je dat wel bij anderen hoort? Het lijkt wel of het altijd bij een ander gebeurd? Heb jij dat ook?

PS

zeker!

en daar had ik het vanavond met die vriendin ook over. Hoe kan dat? En dan houd ik me maar vast aan de gedachte dat die relaties ook niet altijd zo leuk zijn. Maar toch......ze komen nooit alleen thuis.....
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Goedemorgen dames....

Erykah...ik ben best wel toe aan een relatie. Dat ik me zo voel heeft niet echt wat met VM te maken. Dat is iets dat in mijzelf zit. Ik werk er aan, maar dat gaat stapje voor stapje. Er is al veel veranderd als je het bekijkt met vroeger. Maar het is ook iets dat in mij zit, iets wat er nooit helemaal uitgaat. Ik zal er ook deels mee om moeten leren gaan.
Goeiemorgen ý'all !

Goeie dag opener Very Chery !... om 7.17h.....

Xen gaat zingen! Goed zo meis. Als je ooit naar het zuiden verhuisd; hier is ook nog een erg leuk koor (al zeg ik het zelf).

TP; wat vervelend zeg dat V cancalde gister. Goed dat je de negeer-modus aan hebt gezet.

WM: wow! Alleen op reis; vet man! Stoer van je; ik ben jaloers.

Hopelijk ben je de tranen van gister te boven.

MP; een seksloos jaar..... je schijnt nogal veel te verbranden door seks. Kun je dat dan ook niet als sport zien als je graag af wil vallen ?

Miran; so; je behoeftes gaan weer vervuld worden deze week volgens mij. You naughty girl.

En iedereen zich weer lekker ge-ergerd aan 'het moment van de waarheid gister' zo te zien.

Gister vroeg in de avond nog 'Hider in the house' van Z@pp gekeken; ik lag echt dubbel. Vond het echt een leuk, grappig en spannend kinderprogramma (ook met Robbert ten Brink, vandaar de link).
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hey Ingel! Hoe is het met jou? Vandaag nog leuke plannen?

Ik ben de tranen wel aardig te boven hoor. Gaat nu wel weer beter.... Maar ga zeker wel even praten met VM morgen. Dat kan geen kwaad. Even inzicht geven hoe ik mij heb gevoeld dat afgelopen dagen. Dat ik het soms heel goed trek en de andere momenten niet. Kijken wat hij daarop zegt....

Ja alleen op reis. Idee bestond al langer, wilde vorig jaar alleen naar India. Maar dat werd afgeraden. Dus nu wil ik deze landen aan gaan doen! Ben heel benieuwd. Ga de komende tijd maar goed van alles plannen en bedenken hoe ik het wil gaan doen!
Gister nog het stoere wijf uitgehangen; de auto van mn broer opgesleept.... Doodeng, maar wel goed dat het gelukt is zonder dat er doden zijn gevallen :-)

Gister ook weer erg goed geamuseerd bij het concert. Balen dat ik al twee nachten zo hyper ben van het stappen dat ik slecht slaap. plan; betere afterparty's regelen.

VDL toch nog maar even bellen vandaag om wellicht wat af te spreken. Merk wel dat ik gewoon echt geen zin heb in een relatie (met hem). Ten eerste; niet verliefd. Ten tweede; heb gewoon ook echt een leuk leven als single.

Wil ik vandaag eigenlijk ook nog wel een beetje benadrukken ofzo. Voordat er mensen worden gekwetst.

Aan de andere kant; die muziekman die gister weer opt podium stond vind ik stiekem ook wel weer erg interesant.....
quote:winkelmandje schreef op 18 januari 2009 @ 10:57:

Hey Ingel! Hoe is het met jou? Vandaag nog leuke plannen?

Liedje opnemen voor een vriendin; heb er de hele nacht van gedroomt.... haha.
Haha, vriendin gaat weg? Of is jarig?
gaat weg, curacoa stage lopen.

Ik ga me even douchen.
Dan moet je haar echt gaan opzoeken Ingel!!

Curacao is echt zo mooi! en leuk....
Goeiemorgen allemaal!

Dat was nog een interessant gesprek Erykah en Miranda! Volgens mij waren jullie avondjes uit erg gezellig!

@Ingel: Hider in the house heb ik ook gezien..vond het erg leuk!

@WM: Leuk hoor al die reisplannen! Ik wil ook nog wel een keer naar Curacao..

Ik heb al allerlei klusjes gedaan..en ondertussen ben ik Polleke aan het kijken op ned 3..echt een leuke kinderserie!
Goeiemiddag (alweer)!

Allemaal weer fris en fruitig opgestaan? Ik lig nog in bed met koffie (vind ik nog steeds zon luxe).

Erykah en Miran: jullie ouwewijven-stapavondjes waren erg gezellig dus! Grappig zon nachtelijke conversatie.

Maarre...Miran, je laat je toch geen kleine zeemeermin of nimf noemen? Aarrrrgghhhh, wat klinkt dat erg zeg, of is dat TM-humor? :-) En ga hem nu niet weer zien, je weet nog je goede voornemen toch? Sex heb je met je V+, je flirt in de kroeg, je wacht op GL en TM laat je mooi in zn hokje met grote letters BINDINGSANGST zitten.

Ingel: alweer een leuke avond gehad dus en een oogje op muziekman? Vind je houding t.o.v. VDL echt top. Ik heb hetzelfde met R een beetje, je wilt iemand niet kwetsen, dus dan kun je het beste heel eerlijk zijn.

Trouwens, moet R bellen want hij had me vorige week al gesmst dat hij een monoxidealarm bij mij wil ophangen (omdat ik een kachel heb..). Ik had echt over die sms heengelezen en vond dat best wel lullig, dus heb ik hem do. gesmst dat ik t weekend wel even bel....maar nog geen zin gehad. En eigenlijk wil ik ook helemaal niet zon alarm, want R kennende zal het wel een groot bruin ding met een gouden randje zijn..maar ok...is ook weer zo lullig he...
En Erykah en Miran, die gedachten spelen bij mij ook vaak hoor, waarom lukt t anderen wel en mij niet? Net wat Erykah zegt, was ik ook niet goed bezig op datinggebied en probeer daar door deze pauze goed over na te denken en om volgende x niet weer in diezelfde valkuilen te stappen.

Denken jullie niet dat wij te zelfstandig, onafhankelijk zijn? Dat we onbewust toch uitstralen dat we niemand nodig hebben?
Mannen zijn wel snel geïntimideerd door dames die alles al op het droge hebben, die hun eigen ding doen, verantwoordelijk zijn voor hun eigen leven. Tenminste, dat heb ik altijd zo gehoord van single mannen die me dat toevertrouwden (ik ben zo'n buurtmoeder vaak, ken je dat?). Plus dat je heel goed weet wat je wil en dat je niet gaat voor MrGoodEnough maar echt een man wil die beantwoordt aan wat jij voor jezelf nodig en leuk en fijn vindt. Tenminste, dat laatste merk ik aan mezelf heel sterk! Er zijn heus mannen in mijn omgeving die laten merken dat ze me wel zouden zien zitten maar ik vind mezelf te goed voor hen, nouja, dat klinkt stom, ze zijn niet genoeg leuk om meweer voor open te stellen. En zolang je jezelf niet openstelt kan er ook niemand binnen, simpel maar waar...
Goedemorgen !

hahaha, Xen, moet echt hardop lachen om jouw post aan mij.

Nou, ik zal de rest van de opwindende tekst maar niet noemen, maar ik vond het wel leuk (en zijn taalgebruik is idd soms wel apart, niet voor niets tevens filosoof....).

Maarja.......ik was in staat van alles leuk vinden......je kent het wel.....aandachtvragende dronkemans-smsjes he.....heb hem ook wat dingen ge-smst die ik zelf nooit zou zeggen zonder borrel te veel....ja ik weet het, heb er niks aan en bij hem moet ik het eigenlijk maar niet doen, .........zal ik maar afbellen dan?

Ga hem in principe nu zien op dinsdag.....dan rijd ik bijna langs zijn huis. Alleen, moet hem even waarschuwen, want denk dat dan mijn period is aangebroken, dus kan dan toch niet echt presteren haha

En dat terwijl de dames hier druk zijn met kinderprogramma's??

Xen, hoe vond je overigens mijn plaatje-geplak van gisteren?

Ik heb trouwens ook een jaren 30-app met kachel.

Best goed idee zo'n alarm toch?

Ik ga nog even reageren op de rest:

WM; tja, ik heb eigenlijk expres nog niet gereageerd, wil nl. niet weer hard overkomen. Ik zou VM maar eens wat harder aanpakken. Ik hoop dat je dat kan, maaar als je het niet doet, gaat dit nog wel een tijdje zo door ben ik bang. En hoeveel tranen komen er dan nog? Veel ben ik bang.....sorry !

TP, heel goed! Negeermodus......groot applaus als je het gaat volhouden ! Het is 1 van de moeilijkste dingen.......

Ingel, goed als je eerlijk gaat zijn tegen hem over je gevoel. Niet leuk en ook lastig. Gevoelszaken. Succes met je lied !

Ja ik naughty girl sometimes

Indi is alweer lekker actief. Gaat goed met je he?

MP ook actief, half 10 sporten op zondagochtend, petje af!

Prikvlieg weer gesignaleerd leuk! BE is zeker weer aan het daten en badmeester aan het zwemmen?

Hoe gaat het met LM?

Ja mannen willen zich echt man voelen, willen iemand waar ze voor kunnen zorgen. Aan de andere kant, ik zie genoeg vrouwen van "ons" kaliber die wel aan de man zijn. Mannen die wel zo'n vrouw zoeken. Die een mening heeft en een leven.

Tja, hoe kom ik erachter waar het dan fout gaat bij mij?
Ps ik heb zelfs nog nooit samengewoond.

Begin echt aan mezelf te twijfelen momenteel...heb wel vaker van die periodes, maar ja die klok, tiktak.....gaat wel steeds harder tikken. Balen is dat, en ik word er ook weel onzeker van dat het mij niet lukt om iemand bij mij te houden.....
Helemaal waar MP! Maar ik vind eigenlijk dat ik mezelf wel openstel, ben nl. van nature eeen heel open persoon, maar een paar mannen hebben me toch al verteld dat ze die indruk niet hadden. Dus onbewust straal je toch iets uit van: kom niet te dichtbij...

En over die mrGoodEnough..dat vind ik een lastige. Hoef ook weer niet een mrBig die verpletterend mijn leventje komt binnenwandelen...dus kan best wel een mrGoodEnough kans geven om een mrBig te worden

Maar heb jij dat nu wel in je omgeving dat je merkt dat gescheiden moeders weer zo snel aan de man zijn?
Nouja ik weet van mezelf dat ik na een half jaar alweer samenwoonde, als ik nu terugkijk was hij de rebound, alleenhij duurde nogal lang; hij is zelfs eigenlijk nooit mrGoodEnough geweest. Maar goed, ik was gescheiden, onzeker, doodmoe (was nogal een toestand geweest allemaal) en wilde zo graag iemand om op te leunen. Denk dat dat met veel gescheiden moeders wel zo is, dat ze graag worden opgevangen...

Nu sta ik er heel anders in. MrGoodEnough is echt niet genoeg voor mij, ik heb het heerlijk zo met mijn jongens, we krijgen ons leventje steeds beter onder controle met zijn drietjes en het is erg relaxed. Een man moet wel héél bijzonder zijn wil ie nog kans maken om in dat leventje een plekje te verdienen...

Maar goed, dat is mijn ding, natuurlijk kun je ook denken zoals jij Xenia, dat een MrGoodEnough nog kan groeien naar een MrBig! Ik denk alleen wel dat je niet moet gaan voor MrGoodEnough om niet meer alleen te zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven