Friends with Benefits

04-02-2017 19:10 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond

Als er sprake is van vriendschap tussen man vrouw. Geloven jullie dat er alleen seks kan zijn zonder meer voor elkaar te gaan voelen?

Ik weet dat mannen hierin vaak meer oppervlakkig zijn en het relatief goed kunnen scheiden. Maar hoe zijn vrouwen hierin tegen?
Ze. Speelt. Met. Jouw. Gevoelens.

2 opties:

-blokkeren en verder gaan met je leven.

-je laten gebruiken en hopen dat ze ooit verliefd op je wordt, wat niet gebeurt omdat jij je als een deurmat gedraagt.
quote:retrostar schreef op 04 februari 2017 @ 20:43:

Vrouwen die zeggen seks en liefde te kunnen scheiden zijn daar wel vaak erg trots op, totdat ze op het forum komen uithuilen omdat ze verliefd zijn geworden op hun Friend with Benefits maar hij toch geen relatie wil.

Ach, ze zullen bestaan, die vrouwen die alleen seks willen, laten we het daarop houden.

Er zullen wel getallen van bestaan, gedestilleerd uit enquetes, maar ik heb op het moment geen zin om daarnaar te googelen omdat ik naar een tekenfilm kijk.

Maar succes TO, met je zoektocht naar De Ware! HAHA je ben de eerste vandaag die me aan het lachen heeft gemaakt weer. Thanks en veel plezier met de film het is gewoon zo klote situatie.
Ik herken dit wel.

Ik heb in mijn dating tijd ook te maken gehad met zulke vrouwen. Wel zoenen (en soms sex) en dan ineens geen relatie willen of aantrek / afstoot spelletje, heb ik meerdere keren meegemaakt. wat TO vertelt, lijkt op een aantrek en afstoot spelletje.

Ik zou zeggen, dumpen die meid en voor haar 10 anderen !
dat hart to get vind ik altijd zo stom he. een vriendin zei me een keer dat ik dat moest doen om iemand te winnen, ga maar met een ander spelletjes spelen
niet waar
dat hard to get vind ik altijd zo stom he. een vriendin zei me een keer dat ik dat moest doen om iemand te winnen, ga maar met een ander spelletjes spelen[/quote]

en nieuwe hint
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:01:

dat hart to get vind ik altijd zo stom he. een vriendin zei me een keer dat ik dat moest doen om iemand te winnen, ga maar met een ander spelletjes spelenHey ik wil niet lullig zijn maar ik denk niet dat jij diegene bent om wie het gaat helaas. Hoe jammer het ook zou zijn en hoe toevallig hoe lang ken jij diegene al. En ben je net zo oud als jou profiel zegt dat je bent?
"Iemand te winnen", wat een rare woordkeuze.

Ik wil iemand die zijn leven met mij wil delen, die elke dag bewust voor me kiest. Niet iemand die ik moet "winnen".

Je kunt niet je hele leven spelletjes blijven spelen of jezelf anders voordoen. Het is veel simpeler om in het begin gewoon jezelf te zijn.
quote:creativeguy schreef op 04 februari 2017 @ 20:58:

Ik herken dit wel.

Ik heb in mijn dating tijd ook te maken gehad met zulke vrouwen. Wel zoenen (en soms sex) en dan ineens geen relatie willen of aantrek / afstoot spelletje, heb ik meerdere keren meegemaakt. wat TO vertelt, lijkt op een aantrek en afstoot spelletje.

Ik zou zeggen, dumpen die meid en voor haar 10 anderen !Ja tuurlijk voor haar 10 anderen maar kan jij mij enigszins begrijpen. Als ik een vervelende relatie achter de rug heb en met meerdere vrouwen in contact ben geweest. En alleen bij haar het gevoel had van ja dit is haar en natuurlijk niet na de eerste afspraak. Maar na verloop van tijd ik kan je 1 ding zeggen dat ze dingen met me doet die niet vaak gelukt zijn vrouwen en zo makkelijk ben ik ook weer niet. Ik ben relatief zeker van me zaken en hoe ik alles aanpak maar met dit soort dingen ben ik echt een ramp soms. En ik zou het echt zonde vinden als ik het zou moeten opgeven. Terwijl ik niet eens zeker weet of ze wel de waarheid spreekt. Denk jij daadwerkelijk dat het gewoon een spelletje is en ik er verder niets achter moet zoeken.
je moet niet naar mn profiel kijken. maar ik denk dat jij het helaas ook niet bent anders was er nu wel een belletje gaan rinkelen.

toch denk ik dat jou date wel iets meer voor je voelt al kan ik dat niet rijmen met dat kussen in de stad met een ander. als je er iets van zegt ben je vast ineens een bemoeilal en als jij iemand anders gaat kussen is ze ineens wel jaloers.
niet waar
quote:GeorgeSand schreef op 04 februari 2017 @ 21:09:

"Iemand te winnen", wat een rare woordkeuze.

Ik wil iemand die zijn leven met mij wil delen, die elke dag bewust voor me kiest. Niet iemand die ik moet "winnen".

Je kunt niet je hele leven spelletjes blijven spelen of jezelf anders voordoen. Het is veel simpeler om in het begin gewoon jezelf te zijn.Uhm ik meng me in deze discussie. Ik vind dat een man in de startfase wel meer moeite mag doen dan een vrouw. En wat jij zegt jezelf blijven dat is inderdaad het belangrijkst want vroeg of laat ga je op je bek. Maar wat ik wel weet is dat liefde bij vrouwen groeit hun kunnen niet zo ineens pats verliefd raken. Tuurlijk is het mogelijk maar ik hoor van verschillende vriendinnen dat hun ook kampen met dat hun gevoelens naar een man toe niet gelijk er al is misschien wel een goed gevoel. Maar het liefdes gevoel dat groeit naar mate ze diegene kennen.
wel jammer anders hadden we vanavond leuke zaterdagavond kunnen maken
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:12:

je moet niet naar mn profiel kijken. maar ik denk dat jij het helaas ook niet bent anders was er nu wel een belletje gaan rinkelen.

toch denk ik dat jou date wel iets meer voor je voelt al kan ik dat niet rijmen met dat kussen in de stad met een ander. als je er iets van zegt ben je vast ineens een bemoeilal en als jij iemand anders gaat kussen is ze ineens wel jaloers.

Nee ze zegt ook we hebben geen relatie dus ik mag doen wat ik wil. En jij mag dat ook hoezo zouden wij uberhaupt jaloers moeten zijn op elkaar er is nog helemaal niets en dat gaat er waarschijnlijk ook niet meer van komen. Althans niet meer van mijn kant ene kan is het jammer andere kant denk ik als ze echt iets voor me zou hebben gevoeld dan had ze vast wel iets meer gezegd erover. Dus ik heb er vrede mee

En ja dat scheermesje zegt mij ook wel iets maar als je verliefd bent dan gaat er zoveel door je hoofd. Had je geen bijnaam? En hou je van sport? Hockey of Volleybal of Voetbal.
quote:meneeruil schreef op 04 februari 2017 @ 21:16:

[...]

Uhm ik meng me in deze discussie. Ik vind dat een man in de startfase wel meer moeite mag doen dan een vrouw. En wat jij zegt jezelf blijven dat is inderdaad het belangrijkst want vroeg of laat ga je op je bek. Maar wat ik wel weet is dat liefde bij vrouwen groeit hun kunnen niet zo ineens pats verliefd raken. Tuurlijk is het mogelijk maar ik hoor van verschillende vriendinnen dat hun ook kampen met dat hun gevoelens naar een man toe niet gelijk er al is misschien wel een goed gevoel. Maar het liefdes gevoel dat groeit naar mate ze diegene kennen.

Wat een bullshit.

Ten eerste leven we in 2017 en ik dacht dat mannen eindelijk eens doorhadden dat vrouwen net zo mens zijn als zij, blijkbaar niet.

En hoezo zou ik als vrouw niet meteen verliefd kunnen zijn? Ik zag mijn ex, boem patat, smoorverliefd! Ik zag mijn huidige partner, boem patat, smoorverliefd! Dat jij een rare vriendenkring hebt, zegt niets over de helft van de wereldbevolking.

Sorry, maar het irriteert me wanneer mensen zo'n idiote uitspraken maken omdat ze 1 of 2 mensen kennen waar het anders was.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:21:

wel jammer anders hadden we vanavond leuke zaterdagavond kunnen maken

Kun je eens stoppen met van plaatje te veranderen, ik raak in de war

Waarom zijn jij en jouw aanbidder geen koppel? Misschien heeft TO iets aan jouw antwoord.
nee ik sport niet ik rook
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:21:

wel jammer anders hadden we vanavond leuke zaterdagavond kunnen makenje had toch bezoek zei je
ja dit is de laatste keer george, ik probeerde te hinten. i k ben geen koppel omdat ik niet weet of dat ik wel leuk genoeg ben na een tijdje. ik heb soms een kutkarakter zeg maar
niet waar
nee ik heb geen bezoek meneer de uil, ik zit alleen voor de tv met jullie hier
niet waar
quote:GeorgeSand schreef op 04 februari 2017 @ 21:23:

[...]

Wat een bullshit.

Ten eerste leven we in 2017 en ik dacht dat mannen eindelijk eens doorhadden dat vrouwen net zo mens zijn als zij, blijkbaar niet.

En hoezo zou ik als vrouw niet meteen verliefd kunnen zijn? Ik zag mijn ex, boem patat, smoorverliefd! Ik zag mijn huidige partner, boem patat, smoorverliefd! Dat jij een rare vriendenkring hebt, zegt niets over de helft van de wereldbevolking.

Sorry, maar het irriteert me wanneer mensen zo'n idiote uitspraken maken omdat ze 1 of 2 mensen kennen waar het anders was.okee mee eens en aangezien jij een vrouw bent. Zou jij dit zoals hierboven vermeld staat gewoon opvatten dat ik eigenlijk een soort speelbal ben. En alleen maar goed ben voor aandacht en eventueel een zoen.
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:28:

nee ik heb geen bezoek meneer de uil, ik zit alleen voor de tv met jullie hierEn dat je een kut karakter hebt dat maakt mij niet uit daar deal ik wel mee. Enige wat ik nu zou willen is die persoon ophalen. We kunnen testen of jij diegene bent waar ik over schrijf. Heb jij wel is met jou huidige date afgesproken bij een paadje bij jou in de buurt. Dat hij daar stond te wachten op jou in zijn auto.
ik vind dit zo raare Nee ze zegt ook we hebben geen relatie dus ik mag doen wat ik wil. En jij mag dat ook

dan zegt ze dus dat ze toch met anderen wil zienen enzo. ik snap haar niet
niet waar
quote:Rakinova schreef op 04 februari 2017 @ 21:28:

ja dit is de laatste keer george, ik probeerde te hinten. i k ben geen koppel omdat ik niet weet of dat ik wel leuk genoeg ben na een tijdje. ik heb soms een kutkarakter zeg maarWie niet? Niemand is 24 uur per dag leuk.
neee je kwam me gewoon voor de deur ophalen hahah
niet waar
ik ben wel heel lief ytijdens het slapen hhihi
niet waar
wanneer heb je haar voor het laatst gesproken meneer de uil?
niet waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven