Ben jij een racist?

05-02-2017 15:45 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Doe de racismetest.

http://www.racismetest.nl/test/index.php
Vind je me niks? Bell 0800-kiss-my-ass
Ik heb geen test nodig om te bepalen of ik een racist ben of niet.

Wat 'n flauwekul zeg.
quote:ladygaga_xx schreef op 05 februari 2017 @ 15:56:

We discrimineren allemaal weleens groepen mensen, en nee, niet alleen degene met een ander kleurtje of geloof.Ja, op viva gaat het dan meestal over dom boers volk zonder opleiding en zo die PVV stemmen.
Overigens ben ik van mening dat hagelslag echt een van de beste uitvinden is aller tijden, ik neem dat dus ook standaard mee naar mijn familie in het buitenland (en een grote plak Old Amsterdam).

Ik denk dat iedereen in de kern enigszins racist is. Dat zit ingeprogrammeerd om voor je eigen omgeving te zorgen en 'anderen' niet. Vervolgens is het per mens verschillend hoe bewust je je hiervan bent en in hoeverre je vanuit dat instinct handelt. Maar ik merk ook weleens van mezelf dat ik zonder na te denken ideeein heb waarvan ik later me afvraag waar dat nou vandaan kwam en het er verstandelijk helemaal niet mee eens ben.
Waarschijnlijk niet, zegt de uitslag. Dat klopt wel.
Zeker in NL is het zo dat er grote druk is, die voel ik tenminste, om alles maar te accepteren.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Xervy schreef op 05 februari 2017 @ 15:52:

Wat een stupide vragen en test .Dit
quote:S-Meds schreef op 05 februari 2017 @ 15:54:

deze is veel interessanter, wordt wereldwijd toegepast https://www.onderhuids.nl/test-jezelf/Leuk. Ik blijk neutraal.

deze is veel interessanter, wordt wereldwijd toegepast https://www.onderhuids.nl/test-jezelf/Absurde test juist.

deze is veel interessanter, wordt wereldwijd toegepast https://www.onderhuids.nl/test-jezelf/

Die is mooi

Ik ben erg blij dat ik neutraal scoor
668, the neighbour of the Beast
quote:Haaz schreef op 05 februari 2017 @ 16:02:

[...]

Absurde test juist. Helemaal niet, deze wordt wereldwijd gebruikt om je onbewust voorkeur bloot te leggen. Die racismetest ken ik niet, lijkt me knutselwerkje van een student. Maar onderhuids is een test van Harvard en veelgebruikt in de psychologie
quote:Haaz schreef op 05 februari 2017 @ 16:02:

[...]

Absurde test juist. Juist niet, want het onderbewuste wordt getest en de ruimte voor het geven van politiek correcte antwoorden is er uit.
Hier een racist...wel grappig dat ik juist veel multi culti vrienden heb...en mijzelf totaal geen racist vind

Meest belachelijke test die ik in tijden gedaan heb
quote:S-Meds schreef op 05 februari 2017 @ 16:04:

[...]

Helemaal niet, deze wordt wereldwijd gebruikt om je onbewust voorkeur bloot te leggen. Die racismetest ken ik niet, lijkt me knutselwerkje van een student. Maar onderhuids is een test van Harvard en veelgebruikt in de psychologie
domme vragen

domme test
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
quote:Marels schreef op 05 februari 2017 @ 16:08:

[...]

er zijn trouwens niet veel mensen die neutraal scoren.

deze is veel interessanter, wordt wereldwijd toegepast https://www.onderhuids.nl/test-jezelf/Volgens deze test (heb beide gedaan) heb ik een matige voorkeur voor mensen met een donkere huidskleur, maar ben neutraal als het om nederlanders en marokkanen gaat.
Het slechtste aan de test is dat je alleen maar ja of nee kunt invullen. Er kwamen een paar websites langs die ik oprecht niet kende. Hoe kan ik daar dan een antwoord op geven?

Anyway, conclusie is dat ik waarschijnlijk geen racist ben maar mensen dat misschien wel van je kunnen denken. Ofzo. Whatever.
Helemaal geen racist en een wereldburger, volgens de test.

En dat weten ze doordat ik niet meer dan 3x per jaar naar het buitenland vlieg, hogeschool/universiteit gedaan heb en geen man ben. Klinkt logisch.
Life is short. Eat dessert first.
quote:ladygaga_xx schreef op 05 februari 2017 @ 15:54:

'vlieg je wel eens naar het buitenland' als ik nee invul ben ik dan een racist? of juist als ik ja invul?Ja, want 3x per jaar all-inclusive naar Spanje maakt je een wereldburger. Ofzo. Rare vraag inderdaad.
Racisme is discriminatie op basis van ras, niet van geloof en andere zaken waar de test op ingaat. En kom op zeg, als ik nooit bij een Surinaams, Marokkaans, etc gezin heb gegeten, ben ik dan een racist? Als ik een heteroseksuele man was, was de kans groter dat ik een racist was? Die test hangt van vooroordelen aan elkaar.

deze is veel interessanter, wordt wereldwijd toegepast https://www.onderhuids.nl/test-jezelf/

Leuke test!

Ik heb volgens deze test geen voorkeur voor een bepaalde huidskleur...
Wat een vreemde vragen. Je kunt nergens op een knopje met 'geen mening' drukken. Verder bij de vraag over islamistische scholen heb ik gezegd dat ik tegen was. Dat ben omdat ik vind dat geloof en levensovertuiging sowieso buiten het onderwijs zouden moeten worden gehouden. Dus ook geen RK, PC en Reformatorisch onderwijs meer.

De vragen over de websites kon ik ook niet beantwoorden want daar kom ik nooit.
En het is natuurlijk ook erg makkelijk om sociaal wenselijke antwoorden te geven op de overigens idiote vragen. Test van generlei waarde.
quote:sssssst schreef op 05 februari 2017 @ 16:18:

Wat een vreemde vragen. Je kunt nergens op een knopje met 'geen mening' drukken. Verder bij de vraag over islamistische scholen heb ik gezegd dat ik tegen was. Dat ben omdat ik vind dat geloof en levensovertuiging sowieso buiten het onderwijs zouden moeten worden gehouden. Dus ook geen RK, PC en Reformatorisch onderwijs meer.

De vragen over de websites kon ik ook niet beantwoorden want daar kom ik nooit.Maar je was dus zeker een racist volgens die test?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven