Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker

maandag 6 februari 2017 om 22:45
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker

maandag 6 februari 2017 om 22:51
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:45:
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?
Vrijwel nooit of nooit?
Overigens kon niemand aan mij zien dat ik zwanger was (in het begin dan, zonder buik ).
Vrijwel nooit of nooit?
Overigens kon niemand aan mij zien dat ik zwanger was (in het begin dan, zonder buik ).
maandag 6 februari 2017 om 22:52

maandag 6 februari 2017 om 22:52
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:45:
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?Toen ik net overtijd was. Echt absurd, ik keek in de spiegel en herkende mezelf gewoon niet. Ik zag er voor mijn gevoel compleet anders uit. Twee dagen later had ik een postitieve test in mijn handen.
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?Toen ik net overtijd was. Echt absurd, ik keek in de spiegel en herkende mezelf gewoon niet. Ik zag er voor mijn gevoel compleet anders uit. Twee dagen later had ik een postitieve test in mijn handen.
maandag 6 februari 2017 om 22:54
quote:Geelheer schreef op 06 februari 2017 @ 22:52:
[...]
Toen ik net overtijd was. Echt absurd, ik keek in de spiegel en herkende mezelf gewoon niet. Ik zag er voor mijn gevoel compleet anders uit. Twee dagen later had ik een postitieve test in mijn handen.Dit was overigens alleen bij mijn oudste, bij mijn jongste nooit gehad.
[...]
Toen ik net overtijd was. Echt absurd, ik keek in de spiegel en herkende mezelf gewoon niet. Ik zag er voor mijn gevoel compleet anders uit. Twee dagen later had ik een postitieve test in mijn handen.Dit was overigens alleen bij mijn oudste, bij mijn jongste nooit gehad.