Lijf & Lijn alle pijlers

Ineens ander uiterlijk..

06-02-2017 22:32 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
Succes TO!
Vivo per lei
ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werken
Haha tvp
Dat is andere thee!
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 15:40:

ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werken

ik kom net binnenvallen. Toch wel getriggerd door de titel. Dacht dat iemand plastische chirurgie overwoog. Dit is beter!

ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werkenOei, vlak voor sluitingstijd? Dat mag niet volgens sommige forummers in een ander topic
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
oh ik ga kapot van de spanning!!!!
quote:Emperor schreef op 07 februari 2017 @ 15:47:

oh ik ga kapot van de spanning!!!!
Ik hoop dat je niet woont waar ik woon, hier sluit de laatste winkel pas om 22 uur
.
quote:Emperor schreef op 07 februari 2017 @ 15:47:

oh ik ga kapot van de spanning!!!!Ik ook!!
quote:MrsNiceGuy schreef op 07 februari 2017 @ 15:45:

[...]

Oei, vlak voor sluitingstijd? Dat mag niet volgens sommige forummers in een ander topic

Alleen voor een vlugge boodschap toch?
Even een TVP, wat spannend!

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:45:

Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?Er zijn er genoeg zwanger geworden door de pil heen.
Tvp
We teach people how to treat us
Ik ben ook wel benieuwd nu! Ik zie er trouwens ook ineens heel anders uit maar dat komt door een hele heftige griep die al 4 dagen duurt. Schrik me dood wanneer ik in de spiegel kijk!

Ik heb laatst mijn eerste rimpel ontdekt. Dus misschien is dat het ipv zwanger?
Ik wil jullie het heugelijke nieuws brengen dat ik NIET zwanger ben! Dikke vette streep (een maar dus ;) dus blijkbaar heb ik gewoon een oude kop en moet ik snel op vakantie. Bedankt voor het meeleven ;)
.
Jammer dat je niet zwanger bent. Dan was tenminste duidelijk wat de oorzaak is. Nu blijf je in het ongewisse....
Ik heb een tijdje geleden Botox in voorhoofd laten spuiten en fillers langs mond. Dat zal wel uitgewerkt zijn haha is mijn enige verklaring verder
Lezen blijft lastig...
Ook mijn eerste gedachte... Zwanger !
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 18:00:

Ik wil jullie het heugelijke nieuws brengen dat ik NIET zwanger ben! Dikke vette streep (een maar dus ;) dus blijkbaar heb ik gewoon een oude kop en moet ik snel op vakantie. Bedankt voor het meeleven ;)

Bummer

Nee hoor, gefeliciteerd :-)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven