Ineens ander uiterlijk..
maandag 6 februari 2017 om 22:32
Oké dit gaat heel raar klinken, maar ik vraag mij af of iemand dit herkent? Ik zie er van de 1 op andere dag ineens anders uit.. het viel mij al op toen ik s'ochtends in de spiegel keek, maar ik dacht dat het misschien door stress/moeheid kwam. Toen ik vandaag thuis kwam keek mijn vriend mij heel wonderlijk aan en riep uit : je ziet er anders uit! Ik kan mijn vinger er niet op leggen. Toen ik vroeg wat dan anders is zei hij: meer volwassen misschien? Gewoon anders.. ik weet niet wat ik hiermee moet. Ik voel mij nu een beetje vreemd haha ik weet ook niet of ik vrolijker moet worden van een volwassener uiterlijk overnight????
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
dinsdag 7 februari 2017 om 15:45
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 15:40:
ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werkenOei, vlak voor sluitingstijd? Dat mag niet volgens sommige forummers in een ander topic
ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werkenOei, vlak voor sluitingstijd? Dat mag niet volgens sommige forummers in een ander topic
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.

dinsdag 7 februari 2017 om 17:31
quote:lautje87 schreef op 07 februari 2017 @ 15:40:
ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werken
ok ok beste ramptoeristen:P Ik ga net voordat de winkel sluit halen. en JA ik weet dat dat frustrerend is voor jullie eventueel zwangeren moeten ook werken
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

dinsdag 7 februari 2017 om 17:31
quote:lautje87 schreef op 06 februari 2017 @ 22:45:
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?Er zijn er genoeg zwanger geworden door de pil heen.
Ik slik de pil overigens.. ben wel ziek geweest en erg misselijk en ook elke avond doodmoe. Maar pil vergeet ik vrijwel nooit dus zwangerschap lijkt mij een kleine kans. Wel raar dat je precies dit had haha na hoeveel weken was dat?Er zijn er genoeg zwanger geworden door de pil heen.

dinsdag 7 februari 2017 om 17:55
dinsdag 7 februari 2017 om 18:00

dinsdag 7 februari 2017 om 18:05