Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Eleonora-1 schreef op 09 februari 2017 @ 13:39:

[...]

Sterkte Yet.

Ik heb afgebeld inderdaad.

De leraar biologie ga ik apart spreken.

Een slip meet lijkt me hoe dan ook enig!Ech nie dat ik in mijn slip naar een meet kom
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2017 @ 13:46:

[...]

Ech nie dat ik in mijn slip naar een meet kom zonder slip? Lijkt me ook niks met dit weer
The owls are not what they seem
Bleeeh ik moet nog even een paar uurtjes vol maken op het werk. Ik heb iets ingewikkelds waar ik niet uit kom en ik heb te weinig geslapen. Maar ja, om nou om twee uur al naar huis te gaan...

Is er nog ergens een reltopic of een leuk onderzoekje om te verpesten hier?
Haha, arme Lady.

Volgens mij zijn er geen lekkere reltopics of je zou de napraat een beetje kunnen gaan opjutten door het moderatorbeleid te steunen en consistent te noemen en te opperen dat deze of gene inmiddels echt wel een perma had moeten krijgen.
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 13:58:

Haha, arme Lady.

Volgens mij zijn er geen lekkere reltopics of je zou de napraat een beetje kunnen gaan opjutten door het moderatorbeleid te steunen en consistent te noemen en te opperen dat deze of gene inmiddels echt wel een perma had moeten krijgen. haha daar waag ik me niet aan (ik lees wel stiekem mee )
quote:LadyL0101 schreef op 09 februari 2017 @ 14:01:

[...]

haha daar waag ik me niet aan (ik lees wel stiekem mee )Nee, ik ook niet. Tenzij ik een ongelooflijk k*thumeur heb en zin in een fittie.
Kunnen wij je op weg helpen met je werkding?
Werkding-op-weg-voor-Lady-paraat!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 13:24:

[...]

Wassup?Het systeem waarmee wij werken op de administratie loopt de hele tijd vast terwijl het hartstikke druk is. En als het al werkt is het zo traag als dikke stront door een trechter . En dan zijn er ook nog ouders die hun kind ziek melden zonder hun naam te zeggen: En vervolgens neerleggen en later gepikeerd zijn dat hun kind niet in ziek gemeld in het systeem want ze HADDEN toch gebeld. Het stomme kopieerapparaat is al 4 keer vast gelopen terwijl er spoedopdrachten moeten worden geprint en dan bel je met de ICT en dan zegt zo'n knul heeft u het kopieerapparaat wel aangezet En als je voor de derde keer belt dat het systeem vastloopt of de kopieermachine zegt zo'n knul: U bent de eerste die hierover belt. Nou nee dus want ik en mijn collega's hebben dit al tig keer gemeld en dan zegt zo'n knul heeft het haast.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:02:

Kunnen wij je op weg helpen met je werkding?

Neuh. Een computerprogramma reageert in de testomgeving anders dan in de productieomgeving. En daardoor kan ik een probleem dat gebruikers ervaren niet oplossen. Maar dit is zo specifiek dat ik beter de helpdesk van het programma kan bellen denk ik, maar daar heb ik geen zin in. Maandag heb ik vast meer zin, toch?

Maar dank voor het aanbod!

Ik ga nog wel even een ander klusje oppakken. En dan op tijd naar huis.
quote:charlottew88 schreef op 09 februari 2017 @ 14:05:

[...]

Het systeem waarmee wij werken op de administratie loopt de hele tijd vast terwijl het hartstikke druk is. En als het al werkt is het zo traag als dikke stront door een trechter . En dan zijn er ook nog ouders die hun kind ziek melden zonder hun naam te zeggen: En vervolgens neerleggen en later gepikeerd zijn dat hun kind niet in ziek gemeld in het systeem want ze HADDEN toch gebeld. Het stomme kopieerapparaat is al 4 keer vast gelopen terwijl er spoedopdrachten moeten worden geprint en dan bel je met de ICT en dan zegt zo'n knul heeft u het kopieerapparaat wel aangezet En als je voor de derde keer belt dat het systeem vastloopt of de kopieermachine zegt zo'n knul: U bent de eerste die hierover belt. Nou nee dus want ik en mijn collega's hebben dit al tig keer gemeld en dan zegt zo'n knul heeft het haast. Oja, zo'n dag. En zulke knullen, ik kan erover meepraten. Dus.....even een paar keer heel diep in- en uitademen Charlie, bedenken dat je doet wat je kan, niet meer kunt doen dan dat en besluiten je niet te laten opfokken hierdoor (hoe moeilijk ook). En dan vanavond een dik kruis door deze werkdag zetten. Morgen (of volgende week als je morgen vrij bent) gaat het vast allemaal weer veel beter.
quote:charlottew88 schreef op 09 februari 2017 @ 14:05:

[...]

Het systeem waarmee wij werken op de administratie loopt de hele tijd vast terwijl het hartstikke druk is. En als het al werkt is het zo traag als dikke stront door een trechter . En dan zijn er ook nog ouders die hun kind ziek melden zonder hun naam te zeggen: En vervolgens neerleggen en later gepikeerd zijn dat hun kind niet in ziek gemeld in het systeem want ze HADDEN toch gebeld. Het stomme kopieerapparaat is al 4 keer vast gelopen terwijl er spoedopdrachten moeten worden geprint en dan bel je met de ICT en dan zegt zo'n knul heeft u het kopieerapparaat wel aangezet En als je voor de derde keer belt dat het systeem vastloopt of de kopieermachine zegt zo'n knul: U bent de eerste die hierover belt. Nou nee dus want ik en mijn collega's hebben dit al tig keer gemeld en dan zegt zo'n knul heeft het haast.

Oei...

Ik ben dus van ICT maar gelukkig niet op jouw werkplek.

Sterkte!
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2017 @ 14:03:

Werkding-op-weg-voor-Lady-paraat!Dank je
quote:LadyL0101 schreef op 09 februari 2017 @ 14:08:

[...]

Neuh. Een computerprogramma reageert in de testomgeving anders dan in de productieomgeving. En daardoor kan ik een probleem dat gebruikers ervaren niet oplossen. Maar dit is zo specifiek dat ik beter de helpdesk van het programma kan bellen denk ik, maar daar heb ik geen zin in. Maandag heb ik vast meer zin, toch?

Maar dank voor het aanbod!

Ik ga nog wel even een ander klusje oppakken. En dan op tijd naar huis.Ja, maandag ik altijd een hele goede dag voor dat soort dingen, veeeeeeel beter dan donderdag, die dag is daar juist helemaal niet geschikt voor volgens de fengshui van de werkplek. En fengshui heeft altijd gelijk, dus uitstellen is de enige oplossing!
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:11:

[...]

Ja, maandag ik altijd een hele goede dag voor dat soort dingen, veeeeeeel beter dan donderdag, die dag is daar juist helemaal niet geschikt voor volgend de fengshui van de werkplek. En fengshui heeft altijd gelijk, dus uitstellen is de enige oplossing!

Lady, krijg je nou als ict-er heel vaak te maken met bozige, gefrustreerde mensen? Zelf ben ik altijd snel pissig als mijn laptop het niet doet of de printer ofzo. Te weinig geduld in mijn donder. Het lijkt me best lastig als iedereen verwacht dat je het probleem oplost en wel nu.
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:15:

Lady, krijg je nou als ict-er heel vaak te maken met bozige, gefrustreerde mensen? Zelf ben ik altijd snel pissig als mijn laptop het niet doet of de printer ofzo. Te weinig geduld in mijn donder. Het lijkt me best lastig als iedereen verwacht dat je het probleem oplost en wel nu.Ik ben ook niet jaloers op de gemiddelde eerstelijner, als ik soms de verhalen hoor.........
Oh dear, how sad, never mind.
Hayek, gefeliciteerd met je nieuwe baan.
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:15:

Lady, krijg je nou als ict-er heel vaak te maken met bozige, gefrustreerde mensen? Zelf ben ik altijd snel pissig als mijn laptop het niet doet of de printer ofzo. Te weinig geduld in mijn donder. Het lijkt me best lastig als iedereen verwacht dat je het probleem oplost en wel nu.

Niet zo heel vaak gelukkig, maar ik ben dan ook geen algemene helpsdesk-medewerker. Een paar van mijn collega's wel, en die krijgen inderdaad best regelmatig boze mensen. Maar zulke domme vragen als die bij Charlotte stellen ze niet hoor!

Ik ben verantwoordelijk voor 1 specifiek programma, en als mensen daar iets over te klagen hebben hoor ik ze altijd geduldig en vol begrip aan. Dat haalt meestal wel de angel eruit. Ook al denk ik soms ondertussen 'maar waarom doe je dan ook zo dom?' Maar dat zeg ik natuurlijk nooit
quote:LadyL0101 schreef op 09 februari 2017 @ 14:20:

[...]

Niet zo heel vaak gelukkig, maar ik ben dan ook geen algemene helpsdesk-medewerker. Een paar van mijn collega's wel, en die krijgen inderdaad best regelmatig boze mensen. Maar zulke domme vragen als die bij Charlotte stellen ze niet hoor!

Ik ben verantwoordelijk voor 1 specifiek programma, en als mensen daar iets over te klagen hebben hoor ik ze altijd geduldig en vol begrip aan. Dat haalt meestal wel de angel eruit. Ook al denk ik soms ondertussen 'maar waarom doe je dan ook zo dom?' Maar dat zeg ik natuurlijk nooit Nou, als je nou ooit nog een keer zin hebt in rellen.............
Heb je een nieuwe baan Hayek? Gefeliciteerd!
quote:Renaissance schreef op 09 februari 2017 @ 14:22:

[...]

Nou, als je nou ooit nog een keer zin hebt in rellen.............
Grrrr huisarts heeft afgezegd, nu morgen afspraak maar dan alsnog bij vervanger. Had ik net zo goed gisteren of eergisteren kunnen gaan.

Nou ja ik heb mijn vrije middag nu een beetje nuttig besteed door de robot stofzuiger in de slaapkamer te zetten ;-)en ik ga zo voor twee dagen koken. Eerst even een stukje in mijn boek lezen met een kop thee erbij.
quote:dolfje schreef op 09 februari 2017 @ 14:39:

Grrrr huisarts heeft afgezegd, nu morgen afspraak maar dan alsnog bij vervanger. Had ik net zo goed gisteren of eergisteren kunnen gaan.

Nou ja ik heb mijn vrije middag nu een beetje nuttig besteed door de robot stofzuiger in de slaapkamer te zetten ;-)en ik ga zo voor twee dagen koken. Eerst even een stukje in mijn boek lezen met een kop thee erbij.

Wat stom van die huisarts Dolfje. Ik hoop dat je een fijne vervanger treft morgen. De robot laten stofzuigen is supernuttig! Goed bezig jij!

Fijn dat je je sowieso al wat rustiger voelt. Maar nu wel voor een oplossing gaan, anders blijf je kwakkelen.
Ja ook huisartsen zijn mensen die ziek kunnen worden jammer genoeg.

Ik doe er wat aan, heb aangegeven dat ik voorlopig dus alleen mijn contract-uren wil werken en bij voorkeur dus even geen hele dag achterelkaar. Op de woensdag na dan. Net als vandaag een gebroken dienst vind ik nu wel relaxed aanvoelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven