Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 9 februari 2017 om 10:41
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 10:38:
[...]
Er wordt niet geband op de aard van het vergrijp maar op het aantal vergrijpen. In theorie kun je een perma oplopen voor vijf verkeerd geplaatste schatersmilies.
Wat een gedoe.
Ik had er een smiley bij willen plaatsen, maar ik durf niet.
[...]
Er wordt niet geband op de aard van het vergrijp maar op het aantal vergrijpen. In theorie kun je een perma oplopen voor vijf verkeerd geplaatste schatersmilies.
Wat een gedoe.
Ik had er een smiley bij willen plaatsen, maar ik durf niet.
donderdag 9 februari 2017 om 10:48
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 10:37:
Nou nog even huishoudelijk: wie neemt Nouschi de komende 48 uur over, taalsgewijs? We kunnen toch ook niet hebben dat ze overmorgen terugkomt en een morfologisch/grammaticaal sodom en gomorra aantreft.Ik ken wel keiken en de honnurs waarnemen.
Nou nog even huishoudelijk: wie neemt Nouschi de komende 48 uur over, taalsgewijs? We kunnen toch ook niet hebben dat ze overmorgen terugkomt en een morfologisch/grammaticaal sodom en gomorra aantreft.Ik ken wel keiken en de honnurs waarnemen.
donderdag 9 februari 2017 om 12:25
quote:Lady_Voldemort schreef op 09 februari 2017 @ 10:30:
Volgens mij gaat dat over dat topic over thuisonderwijs.
Ik vind het een interessant onderwerp, maar die OP is inderdaad op zijn minst raar te noemen. Phae en Noes zijn ook niet de enigen die daar hun twijfels uit hebben gesproken.
Nee, er werd wat heen en weer gebald over het onderwerp inderdaad.
En niet alleen door hun.
Volgens mij gaat dat over dat topic over thuisonderwijs.
Ik vind het een interessant onderwerp, maar die OP is inderdaad op zijn minst raar te noemen. Phae en Noes zijn ook niet de enigen die daar hun twijfels uit hebben gesproken.
Nee, er werd wat heen en weer gebald over het onderwerp inderdaad.
En niet alleen door hun.
donderdag 9 februari 2017 om 13:20
donderdag 9 februari 2017 om 13:22
quote:Maccaron schreef op 09 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Ik denk dat ze bedoeld dat Noushi dan ook eerst 24 uur zou moeten krijgen. Maar het ligt, zoals ik eerder begrepen heb, aan het aantal bannen/ waarschuwingen wat je eerder hebt gekregen , waardoor het oploopt.Nouschi heeft geen enkele ban gehad. Dus ik vind dit heel raar meteen een 48 uur ban.
[...]
Ik denk dat ze bedoeld dat Noushi dan ook eerst 24 uur zou moeten krijgen. Maar het ligt, zoals ik eerder begrepen heb, aan het aantal bannen/ waarschuwingen wat je eerder hebt gekregen , waardoor het oploopt.Nouschi heeft geen enkele ban gehad. Dus ik vind dit heel raar meteen een 48 uur ban.
donderdag 9 februari 2017 om 13:58
quote:Fee-de-Goede schreef op 09 februari 2017 @ 13:48:
Ach, er klopt sowieso zo nooit wat van. Permabannelingen die binnen een paar maanden gewoon weer posten met bijna dezelfde nicks en teruggedraaide ban's die nergens vermeld staan of onterechte ban's die niet worden terug gedraaid. Kan allemaal.Idd klopt voor geen reet. Zo creëren ze zelf onrust.
Ach, er klopt sowieso zo nooit wat van. Permabannelingen die binnen een paar maanden gewoon weer posten met bijna dezelfde nicks en teruggedraaide ban's die nergens vermeld staan of onterechte ban's die niet worden terug gedraaid. Kan allemaal.Idd klopt voor geen reet. Zo creëren ze zelf onrust.