Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 09 februari 2017 @ 13:46:

[...]

Ech nie dat ik in mijn slip naar een meet kom Krijg je zonder korting?
quote:yette schreef op 09 februari 2017 @ 19:17:

[...]

Krijg je zonder korting?Geen idee, Ik heb het reglement nog niet ontvangen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Gefeliciteerd Hayek en LV-man
Hoe was je dag Yette? Is 't een beetje rustiger?
Mijn hoofd was rustiger - gelukkig maar, want puintechnisch was het een hele inhaalslag.

Zometeen zelfgemaakte minestrone met slices opgeleukte diepvriespizza's.
Het is blijkbaar weer van dat weer dat men zelfs de bus pakt voor 1 halte.

Nou ja, omvallen was vrij lastig, maar de chauffeur ging de uitdaging aan...

*brengt me (bijna) terug naar mijn voornemen om minder te 'bussen'*
Puintechnisch verlang ik naar kaboutertjes. We zijn allebei zo krakkemikkig dat we met vereende krachten de kattenbak schoongemaakt hebben. Duurde maar ongeveer een kwartier voor de klus geklaard was
Wij hadden vandaag spinazie pasta pesto. Man blieft nog steeds geen vegetarisch dus die kreeg er wederom een gehaktbal bij (ik had gisteren een vooruitziende blik). Helaas zat er dit keer geen feta door, want die is zoek. God mag weten waar ik het gelaten heb, vanmiddag was ie er nog. Deze post dus maar even bookmarken, voor als het binnenkort vreselijk gaat stinken in huis.
Waar is iedereen?

Ik zit in de wachtkamer en het loopt al een half uur uit..
Thuis op de bank Dolfje, met mezelf in conclaaf of ik wel of niet ga wandelen.

Ben je nerveus voor je gesprek?
Nee. Niet nerveus. Geïrriteerd dat het uitloopt.
Succes Dolfje!

Takk, hup, in de benen! Ik ga ook iets doen wat ik van mezelf moet en dat ik toch vaak niet doe: mediteren. Dus heb ik besloten dat ik ik dat zometeen toch maar ga doen!

En vanmiddag wandelen, maar daar heb ik wel zin in.
Wandelen? Weet je hoe koud het is?
Feta al gevonden LV?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2017 @ 10:52:

Wandelen? Weet je hoe koud het is? lekker juist!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wij hebben al lopend boodschappen gedaan om 9 uur vanmorgen en het was me koud zeg, wat een nare wind.
De oostenwind is zo gemeen. Ik heb vandaag vrij genomen en ga echt de deur niet uit.

Was gisteravond in de stad eten met zoon en zijn vriendin. Echt te koud toen ik naar huis ging. De gevoelstemperatuur was -15 ofzo met die gemene wind
Hmmmm, die wind klinkt niet fijn. Maar toch maar gaan lopen, ik heb immers afgesproken.

Wilde eigenlijk ook bepaalde foto's gaan maken, omdat zon voorspeld was. Maar het is grijs en grauw, dus dat gaat niet door helaas. En dan vanavond een lekker bord zelfgemaakte pasta bolognese, heerlijk "na een winterwandeling" eten.
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2017 @ 11:41:

De oostenwind is zo gemeen. Ik heb vandaag vrij genomen en ga echt de deur niet uit.

Was gisteravond in de stad eten met zoon en zijn vriendin. Echt te koud toen ik naar huis ging. De gevoelstemperatuur was -15 ofzo met die gemene wind Je moet ook op een terras gaan waar de heaters aan zijn......
quote:broekrok schreef op 10 februari 2017 @ 11:50:

[...]

Je moet ook op een terras gaan waar de heaters aan zijn...... Niet erg milieubewust hoor al die verwarmde terrassen
quote:broekrok schreef op 10 februari 2017 @ 11:50:

[...]

Je moet ook op een terras gaan waar de heaters aan zijn...... Daar was ik
quote:yasmijn schreef op 10 februari 2017 @ 11:54:

[...]

Daar was ik
Hier begint het een ietsiepietsie te sneeuwen.

Moet bloed laten prikken, maandagmorgen even doen dan kan het in de praktijk anders moet ik een 20 minuten fietsen naar ziekenhuis en daar heb ik nu geen zin in met die kou en geen energie voor.
Lekker gelopen, ondanks de kou. Na jaren van klachten kan ik nu eindelijk weer gewoon lopen, zo fijn is dat. Nu zit ik onder een dekbed te wachten tot mijn woonkamer warm is. Lekker relaxen de rest van de dag.
quote:Renaissance schreef op 10 februari 2017 @ 16:40:

Nu zit ik onder een dekbed te wachten tot mijn woonkamer warm is. ik ben in bed gaan liggen gewoon!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven