Moderator.

26-05-2008 23:06 1498 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Net zoals in de pijler Viva staat binnen deze pijler nu ook een Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie.Gebruik dit topic dan ook niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen worden verwijderd. Wil je iets liever niet hier op het forum vragen/regelen, dan kun je dit mailen naar VivaAngel2@gmail.com. Op deze pijler worden veel oproepen geplaatst, daarvoor is deze pijler niet bestemd. Voor oproepen en tips kunnen jullie het Prikbord of Tips gebruiken!

Vriendelijke groet,

Viva Angel 2
Yasmijn, ik ben wel geen Two, maareuh.....mail je klachten maar naar forum@viva.nl Misschien kunnen ze er iets mee
Viev, zou je het topic van Ernie12 (Meisje in grijze jurk en rode schoentjes ) willen verwijderen. Deze Ernie had al eerder een topic genaamd 'Viva lezeres gespot' geopend, dat hebben je collega's weggehaald wegens oa smakeloosheid.

Dit topic is net zo smakeloos, dus graag verwijderen.

(Staat op entertainment maar omdat ik niet weet hoe vaak jij Viev3 haar gezicht laat zien daar, knip en plak ik ff in een ander mod-topic)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
@HPL:

Er klonk een *poef* op Entertainment, toen hing er nog even een rookwolkje en toen dat opgetrokken was, mistte het betreffende topic.
Engel 2, weet jij iets over mijn gewonnen pizza's (avatarverkiezing) die ik maar niet krijg? Ik heb mailtjes gestuurd naar Viva,maar ik hoor maar niks. Hebnet een berichtje geplaatst bij het modtopic van Digi,maar ik dacht: hoe meer spammen, hoe sneller de pizza's
quote:tilalia2 schreef op 21 december 2008 @ 23:24:

Engel 2, weet jij iets over mijn gewonnen pizza's (avatarverkiezing) die ik maar niet krijg? Ik heb mailtjes gestuurd naar Viva,maar ik hoor maar niks. Hebnet een berichtje geplaatst bij het modtopic van Digi,maar ik dacht: hoe meer spammen, hoe sneller de pizza's Ik heb geen idee, ga er totaal niet over, maar zal het doorgeven aan Naomi, die heeft toegang tot bronnen waar ik slechts van kan dromen.
Pizzabronnen?
Kan "Hoe pak je zoiets aan" verwijderd worden?

Ben bang dat het meer schade aan kan richten dan dat ik (we) er wijzer van worden.
@Tila: vervelend dat je nog altijd op de pizza's wacht! Ik ga de juiste persoon inschakelen. Veel mensen zijn trouwens wel op vakantie nu, dus ik hoop dat 't nog dit jaar gaat lukken...

grtjs, Naomi
Djeez Naomi, al wakker?? Was je bed nat ?
quote:Vivamod schreef op 22 december 2008 @ 06:20:

@Tila: vervelend dat je nog altijd op de pizza's wacht! Ik ga de juiste persoon inschakelen. Veel mensen zijn trouwens wel op vakantie nu, dus ik hoop dat 't nog dit jaar gaat lukken...

grtjs, NaomiDank je wel!
Wat doen "we" met de vuurwerkhond? Zweepslagen?
@MM: ik ben een ochtendmens, da's nu wel duidelijk geloof ik

@Tila: er is inmiddels contact geweest met New York Pizza en het filiaal bij jou in de buurt neemt zo snel mogelijk contact met je op. Gebeurt dat niet, laat je dat dan weten zodat we nog een keer aan de bel kunnen trekken?

Grtjs,

Naomi
quote:lonki schreef op 22 december 2008 @ 02:30:

Kan "Hoe pak je zoiets aan" verwijderd worden?

Ben bang dat het meer schade aan kan richten dan dat ik (we) er wijzer van worden.Ik heb het gezien en denk dat je gelijk hebt. Het is verwijderd.
quote:geve schreef op 22 december 2008 @ 09:42:

Wat doen "we" met de vuurwerkhond? Zweepslagen? Ik heb hem verplaatst naar Wonen, dat lijkt me wat diervriendelijker
En het blijft maar doorgaan he... Krijgt (het topic van) newbornmama een spuitje, please?
Een zetje geven lijkt me voldoende. En bedankt voor het melden, je bent een trouwe diermelder!

Verplaatst naar Wonen:

- Wel of geen spuitje voor onze kat?

- Fleecedekens en kattenharen :-S
De Ikea-kapstok kan ook wel naar de vergeetput, toch?

En er is er weer eentje in trance, haar kat ook.
Geve.....wat ben jij agressief, zo tegen de kerstdagen

(zweepslagen, spuitje....tsssk *Angel 5 schudt haar hoofd* )
Misschien kunnen we een topic openen over blaffende hondjes en hoe zacht die kunnen bijten, maar ik weet zeker dat dit hier niet mag.
quote:geve schreef op 23 december 2008 @ 13:54:

De Ikea-kapstok kan ook wel naar de vergeetput, toch?

En er is er weer eentje in trance, haar kat ook. Thanks, Geve. De kat is nu in trance bij Wonen, de kapstok vond ik een twijfelgeval (gaat ook over ruilen bij Ikea) en heb ik laten staan.
Verplaatst naar Wonen: "werkweigerende katten"
Verplaatst naar Wonen: "Wel of geen kat?"

En voor de goede orde nogmaals: dierentopics horen tegenwoordig thuis op Wonen. Zeker topics over huisdieren.
"Mannen in badpak" is verwijderd.
[quote]Viva Angel5 schreef op 25 december 2008 @ 20:10:

"Mannen in badpak" is verwijderd.[/quote]

Waarom eigenlijk? Was het niet saai genoeg zoals al die eindeloze lul-groepjes-zeik topics?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven