Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 10 februari 2017 @ 19:27:

[...]

Wees blij dat je een eigen huis om te vluchten hebt zou ik zeggen. Of je moet van dispuutgebral houden Jij hebt ook de cursus omdenken van Solo gevolgd!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:takkentrol schreef op 10 februari 2017 @ 19:28:

Tuurlijk! Er is alle hoop!! En ik blijf mezelf gewoon voorhouden dat het groeipijn is! Ik hoop het ook voor je. En ook dat er snel een leuke baan voorbij komt voor je.
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2017 @ 19:28:

Ik ben weer terug bij af.
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2017 @ 19:30:

[...]

Jij hebt ook de cursus omdenken van Solo gevolgd!
Ik bralde altijd vrolijk mee. En meestal won ik
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2017 @ 19:28:

Ik ben weer terug bij af.

Ai, dat is mooi balen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 19:33:

Ik bralde altijd vrolijk mee. En meestal won ik Jaaaa herkenbaar! Werd het toch nog een leuke avond voor iedereen
*googelt omdenken*

Hahaha, die Garfield
Ik heb gewoon nog niet gezocht op de laatste plek.

*Als je het vermiste gevonden hebt zoek je niet verder.*
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 19:36:

[...]

Ai, dat is mooi balen.Dit vooral en dat balen ligt bij mezelf. Ik wil en ik zal en mijn lijf kan niet. En daar wen ik al mijn hele leven maar niet aan.
quote:Oudblond schreef op 10 februari 2017 @ 19:55:

[...]

Dit vooral en dat balen ligt bij mezelf. Ik wil en ik zal en mijn lijf kan niet. En daar wen ik al mijn hele leven maar niet aan. Vooral kijken naar wat je wel kan, en hebt. Meer kan ik er ook niet van maken. Maar frustrerend blijft het natuurlijk.

[...]

Dit vooral en dat balen ligt bij mezelf. Ik wil en ik zal en mijn lijf kan niet. En daar wen ik al mijn hele leven maar niet aan.

[...]

Dit vooral en dat balen ligt bij mezelf. Ik wil en ik zal en mijn lijf kan niet. En daar wen ik al mijn hele leven maar niet aan. Blondje toch
Weekend
Dochter is nog steeds enthousiast over haar stage, haar mond stond niet stil tijdens het eten. Ze heeft al een lievelingsoudje ook En ze is helemaal blij dat ze er als een volwaardig medewerker behandeld wordt, al is ze pas vijftien en werkt ze er pas twee dagen. Ze kreeg al een compliment ook: dat ze zo lekker veel initiatief neemt. En ze verheugt zich verschrikkelijk op de maandelijkse stagevergoeding
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 20:28:

Dochter is nog steeds enthousiast over haar stage, haar mond stond niet stil tijdens het eten. Ze heeft al een lievelingsoudje ook En ze is helemaal blij dat ze er als een volwaardig medewerker behandeld wordt, al is ze pas vijftien en werkt ze er pas twee dagen. Ze kreeg al een compliment ook: dat ze zo lekker veel initiatief neemt. En ze verheugt zich verschrikkelijk op de maandelijkse stagevergoeding

Hoe houd ze het vol.

Ik moest jaren geleden ook stage lopen in een bejaardentehuis met dementerenden. Na de eerste dag wilde ik al niet meer terug
klinkt alsof dochter haar roeping gevonden heeft LV
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 20:28:

Dochter is nog steeds enthousiast over haar stage, haar mond stond niet stil tijdens het eten. Ze heeft al een lievelingsoudje ook En ze is helemaal blij dat ze er als een volwaardig medewerker behandeld wordt, al is ze pas vijftien en werkt ze er pas twee dagen. Ze kreeg al een compliment ook: dat ze zo lekker veel initiatief neemt. En ze verheugt zich verschrikkelijk op de maandelijkse stagevergoeding Oh ik was altijd zo blij met zulke stagiaires, sommigen moet je na 2 weken nog vertellen wat ze moeten gaan doen en anderen snappen het na 2 keer al. Nou is dat werk ook niet voor iedereen geschikt natuurlijk maar toch
quote:Filee schreef op 10 februari 2017 @ 20:30:

[...]

Hoe houd ze het vol.

Ik moest jaren geleden ook stage lopen in een bejaardentehuis met dementerenden. Na de eerste dag wilde ik al niet meer terug Nah, zoals dochter het vertelt klinkt het best leuk hoor . Beetje knutselen, pimpampetten, bingo'en, liedjes zingen, Sound of Music kijken, precies waar dochter in het dagelijks leven ook van houdt eigenlijk . En ze zijn nog best goed, die oudjes. Flink vergeetachtig natuurlijk maar ze zitten niet kwijlend in een hoek. En op vrijdag om vijf uur gaan ze gezellig borrelen, met een advocaatje of een Jonge Bols.

[...]

Dit vooral en dat balen ligt bij mezelf. Ik wil en ik zal en mijn lijf kan niet. En daar wen ik al mijn hele leven maar niet aan. Dat blijft gewoon frustrerend.
Ik in in bed. Dadelijk the voice kijken ( neem het op en kan dan mooi de reclame door spoelen).
quote:_Inkie_ schreef op 10 februari 2017 @ 20:37:

[...]

Oh ik was altijd zo blij met zulke stagiaires, sommigen moet je na 2 weken nog vertellen wat ze moeten gaan doen en anderen snappen het na 2 keer al. Nou is dat werk ook niet voor iedereen geschikt natuurlijk maar toch Ja met uitzendkrachten ook. Sommigen kun je eigenlijk meteen 'alles' laten doen, die doe je het één keer voor en dan gaat het gewoon goed. En anderen loop je na drie weken nog in hun nek te hijgen en te begeleiden en voor de dertigste keer te vertellen hoe het wel moet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 17:46:

[...]

Nee.

Nou ben ik echt ontzettend goed in kwijtraken hoor: sleutels, id-bewijzen, portemonnees, aanstekers, een medicijnvoorraad voor drie maanden, je kunt het niet bedenken of ik raak het kwijt. Maar dat ik ooit feta kwijt zou raken had ik zelfs niet durven voorspellen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lady_Voldemort schreef op 10 februari 2017 @ 17:46:

[...]

Nee.

Nou ben ik echt ontzettend goed in kwijtraken hoor: sleutels, id-bewijzen, portemonnees, aanstekers, een medicijnvoorraad voor drie maanden, je kunt het niet bedenken of ik raak het kwijt. Maar dat ik ooit feta kwijt zou raken had ik zelfs niet durven voorspellen.

Ik ben ook al maanden een zak chips kwijt

Die heb ik zelf niet opgegeven, voor de duidelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven