zwanger vanaf 2017 deel 2
maandag 12 september 2016 om 11:36
Wij proberen vanaf eind 2016/begin 2017 zwanger te worden! We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
ZWANGER!!
Bevallen!! 
(Gebruikersnaam: accountaanpassen, wachtwoord: zwanger2017)
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | NOD | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| lalameme (23/25) |
Eerste | 19-12 | Ronde 12 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Uitgerekend | Bijzonderheden |
|---|---|---|---|
| Suus88 (29/31) |
Tweede | 22 oktober 2017 | |
| Koekiemonster (23/26) |
Eerste | 13 december 2017 | |
| Worteltaart (36/36) |
Tweede | 21 maart 2018 |
| Naam (leeftijd v/m) |
Kindje | Bijzonderheden |
|---|---|---|
| Ri88 (29/32) |
Tweede | |
| Kashri (27/33) |
Eerste | |
| Dookster (28/31) |
Eerste | |
| Kaartje (25/26) |
Eerste |
anoniem_308265 wijzigde dit bericht op 06-12-2017 15:28
69.79% gewijzigd
vrijdag 10 februari 2017 om 18:50
@Ashkyla, ben blij dat je je wat beter voelt en ik hoop dat je beter blijft slapen. Ja we zijn van plan om gebruik te maken van de vruchtbare dagen. Stiekem begin ik ook wel weer wat enthousiaster te worden om weer zwanger te raken hoor. Al maak ik me niet al te druk als het niet in een keer zal lukken.
In the end we only regret the chances we didn't take.
vrijdag 10 februari 2017 om 18:56
Spannend en miss ook wel heel dubbel lijkt me t voor jullie dookster ! Of valt t mee ? Oh k lees net dat je d'r zelfs een beetje zin in krijgt .. watgoed eg !
Hier qua symptomen egt geen idee .. t rommelt.. t voelt alsof ik of ieder moment ongesteld kan worden pf dat k zwanger ben... maja t is altijd 1 van die 1 he haha ... ik wacht nog ff af. Al neig ik soms naar testen wil ik eigenlijk toch echt wachten tot na t weekend , als t dan nog nodig is !
Hier qua symptomen egt geen idee .. t rommelt.. t voelt alsof ik of ieder moment ongesteld kan worden pf dat k zwanger ben... maja t is altijd 1 van die 1 he haha ... ik wacht nog ff af. Al neig ik soms naar testen wil ik eigenlijk toch echt wachten tot na t weekend , als t dan nog nodig is !
vrijdag 10 februari 2017 om 23:07
vrijdag 10 februari 2017 om 23:07
zaterdag 11 februari 2017 om 10:24
@Dookster wat fijn te horen! Geniet ervan en ik hoop dat het snel weer raak is voor je!
@suus al wat meer duidelijkheid?
Ik ben vanaf woensdag al continu misselijk zit er aan te denken om er maar weer een testje tegenaan te gooien, maar aan de andere kant wil ik toch ook graag wachten.. Maar even stug blijven wachten denk ik.. dag 47 nu dus het einde komt in zicht gelukkig!
@suus al wat meer duidelijkheid?
Ik ben vanaf woensdag al continu misselijk zit er aan te denken om er maar weer een testje tegenaan te gooien, maar aan de andere kant wil ik toch ook graag wachten.. Maar even stug blijven wachten denk ik.. dag 47 nu dus het einde komt in zicht gelukkig!
zaterdag 11 februari 2017 om 11:09
@suus, het voelt inderdaad heel dubbel maar ik ben blij dat ik weer perspectief zie ieder geval. Spannende dagen voor jou suus! Want je NOD is inmiddels al 3 dagen geleden toch? Of ben je niet heel regelmatig?
@JBL succes op dat verrekte wachtbankje...
@koekie, je houdt het wel spannend hoor! Echt zo knap dat je je inhoud om te testen! Ik blijf nog even voor je duimen hoor.
@hier net m'n vruchtbare slijm ontdekt dus zo te zien is mijn cyclus hetzelfde gebleven en zouden mijn vruchtbare dagen dus eigenlijk gisteren al begonnen zijn. Ik heb ook kramp dus ik gok dat ik vandaag m'n eisprong heb. Vanavond maar even gezellig maken en dan kom ik overmorgen naast je zitten JBL. Ik gok dat m'n NOD dan toch de 26ste moet zijn. Maar ik laat het zo, ik ga toch pas op dag 32 testen mocht dat nodig zijn.
@JBL succes op dat verrekte wachtbankje...
@koekie, je houdt het wel spannend hoor! Echt zo knap dat je je inhoud om te testen! Ik blijf nog even voor je duimen hoor.
@hier net m'n vruchtbare slijm ontdekt dus zo te zien is mijn cyclus hetzelfde gebleven en zouden mijn vruchtbare dagen dus eigenlijk gisteren al begonnen zijn. Ik heb ook kramp dus ik gok dat ik vandaag m'n eisprong heb. Vanavond maar even gezellig maken en dan kom ik overmorgen naast je zitten JBL. Ik gok dat m'n NOD dan toch de 26ste moet zijn. Maar ik laat het zo, ik ga toch pas op dag 32 testen mocht dat nodig zijn.
In the end we only regret the chances we didn't take.
zaterdag 11 februari 2017 om 13:09
@dookster fijn om te lezen dat het wat beter gaat. Veel plezier tijdens de vruchtbare dagen.
@bakela was het leuk in Zuid-Afrika?
@koekiemonster. Jij moet wel heel lang wachten zeg. Jou geduld wordt op de proef gesteld. Nog even volhouden.
@suus ik vind het ook knap dat je kunt wachten. Ik had al lang een test gedaan denk ik.
@hier zijn de vruchtbare dagen ook weer voorbij. Ik heb dit keer mijn eisprong niet gevoeld. Nu maar weer geduldig afwachten op het wachtbankje. Ik moet wel zeggen. Volgens de maya app zou mijn nod op 22-02 zijn. Dat is dan met een cyclus van 26 dagen. Ik zelf houd het gewoon maar op 24-02. Maya rekent volgens mij het gemiddelde uit. 1e cyclus was 25 dagen, 2e cyclus 27 dagen. Ik zelf denk dat 1e cyclus wat korter was door de pil. Hoe zit dat bij jullie?
@bakela was het leuk in Zuid-Afrika?
@koekiemonster. Jij moet wel heel lang wachten zeg. Jou geduld wordt op de proef gesteld. Nog even volhouden.
@suus ik vind het ook knap dat je kunt wachten. Ik had al lang een test gedaan denk ik.
@hier zijn de vruchtbare dagen ook weer voorbij. Ik heb dit keer mijn eisprong niet gevoeld. Nu maar weer geduldig afwachten op het wachtbankje. Ik moet wel zeggen. Volgens de maya app zou mijn nod op 22-02 zijn. Dat is dan met een cyclus van 26 dagen. Ik zelf houd het gewoon maar op 24-02. Maya rekent volgens mij het gemiddelde uit. 1e cyclus was 25 dagen, 2e cyclus 27 dagen. Ik zelf denk dat 1e cyclus wat korter was door de pil. Hoe zit dat bij jullie?
zaterdag 11 februari 2017 om 19:05
Maya neemt idd t gemiddelde , maarr je kunt evt wel een eerdere afwijkende cyclus verwijderen .. zo klopt t gemiddelde dan beter
M'n nod volgens de app is idd al par dagen voorbij dookster ,
Maar had zelf t idee m'n eisprong wat later te voelen en dan zou morgen m'n nod zijn.. vandaar datk nog niet getest heb. Mocht k nou morgen niet ongesteld worden test ik maandag...
M'n nod volgens de app is idd al par dagen voorbij dookster ,
Maar had zelf t idee m'n eisprong wat later te voelen en dan zou morgen m'n nod zijn.. vandaar datk nog niet getest heb. Mocht k nou morgen niet ongesteld worden test ik maandag...
zondag 12 februari 2017 om 01:31
quote:suuus88 schreef op 11 februari 2017 @ 19:06:
Oeh matroesjka jij bent ook al bijna bij je nod dus... spannend !!! Al een idee ? Gevoel ?Neejoh ik weet t echt niet. Ik let natuurlijk overal op dus het zou zomaar gewoon de aankomende menstruatie kunnen zijn. Ik probeer er dus niet meer van te maken dan het is.
Oeh matroesjka jij bent ook al bijna bij je nod dus... spannend !!! Al een idee ? Gevoel ?Neejoh ik weet t echt niet. Ik let natuurlijk overal op dus het zou zomaar gewoon de aankomende menstruatie kunnen zijn. Ik probeer er dus niet meer van te maken dan het is.
zondag 12 februari 2017 om 10:33
Spannend als die nod's! Steeds als ik viva open hoop ik op goed nieuws. Onwijs knap dat sommige wachten met testen! Ik doe het jullie niet na, ik zou het wel willen. Maar denk dat ik niet hoef te wachten met testen omdat ik vermoed dat ik gewoon op gesteld ga worden!
Ik duim voor jullie suus, koekiemonster, matroesjka! En ashyka.
Hoe gaat het nu met jou thistime !
Wauw bakela, wat fantastisch, ik hoop dat je ervan genoten hebt, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker, voor mij ook een grote wens om ooit een keer te doen!
Succes op het wachtbankje kaartje. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt, eerste week ging makkelijk voor mij dit keer, maar ben er nu wel klaar mee haha.. nog een paar dagen. Ik heb 4 cyclussen gehad nu, 22, 27, 28, 27. Mijn gemiddelde bleef laag door die 22 dagen, die heb ik vorige week verwijderd uit het geheugen omdat het de eerste pilloze cylus was en ik dus al 3 maanden rond de 27 dagen zit..
Fijn dat je er zin in hebt dookster, daar ben ik blij om. Veel plezier de komende dagen en succes op het wachtbankje!
Ook jij succes op het wachtbankje JBL.
Ik hoop dat voor vele dit de laatste keer op het wachtbankje zal zijn!
Ik heb eventjes terug gezocht tussen mijn notities in maya. Maar gisterenavond (5 avonden voor nod) begon zoals vorige maand bij mij weer heel licht roze bloed verlies. Ik denk dat ik dus gewoon weer ongesteld ga worden. Maar wie weet!
Ik duim voor jullie suus, koekiemonster, matroesjka! En ashyka.
Hoe gaat het nu met jou thistime !
Wauw bakela, wat fantastisch, ik hoop dat je ervan genoten hebt, maar dat weet ik eigenlijk wel zeker, voor mij ook een grote wens om ooit een keer te doen!
Succes op het wachtbankje kaartje. Ik hoop voor je dat de tijd vliegt, eerste week ging makkelijk voor mij dit keer, maar ben er nu wel klaar mee haha.. nog een paar dagen. Ik heb 4 cyclussen gehad nu, 22, 27, 28, 27. Mijn gemiddelde bleef laag door die 22 dagen, die heb ik vorige week verwijderd uit het geheugen omdat het de eerste pilloze cylus was en ik dus al 3 maanden rond de 27 dagen zit..
Fijn dat je er zin in hebt dookster, daar ben ik blij om. Veel plezier de komende dagen en succes op het wachtbankje!
Ook jij succes op het wachtbankje JBL.
Ik hoop dat voor vele dit de laatste keer op het wachtbankje zal zijn!
Ik heb eventjes terug gezocht tussen mijn notities in maya. Maar gisterenavond (5 avonden voor nod) begon zoals vorige maand bij mij weer heel licht roze bloed verlies. Ik denk dat ik dus gewoon weer ongesteld ga worden. Maar wie weet!
zondag 12 februari 2017 om 10:49
Bedankt voor de uitleg over de maya app dames. Ik kijk wel even hoe deze cyclus is. Ik kan er altijd nog 1 verwijderen. Ik ga nu eerst maar gewoon uit van een cyclus van 28 dagen.
@lalameme jammer dat je denkt ongesteld te moeten worden. Maar even afwachten dus?
Een aantal van jullie heeft deze week zijn NOD toch altijd weer spannend.
Ik heb aan mijn moeders kant nog een opa en een oma. Ze zijn beide op hoge leeftijd en gezondheid is niet zo goed. Wonen beide in een verpleeghuis. Maar ik ben blij dat ik nog een opa en oma heb Wat mij ontzettend leuk lijkt is een 4 generatie foto. Ik hoop dat mijn opa en oma de geboorte van hun 1e achterkleinkind mogen mee maken. Hoe zit dat bij jullie?
@lalameme jammer dat je denkt ongesteld te moeten worden. Maar even afwachten dus?
Een aantal van jullie heeft deze week zijn NOD toch altijd weer spannend.
Ik heb aan mijn moeders kant nog een opa en een oma. Ze zijn beide op hoge leeftijd en gezondheid is niet zo goed. Wonen beide in een verpleeghuis. Maar ik ben blij dat ik nog een opa en oma heb Wat mij ontzettend leuk lijkt is een 4 generatie foto. Ik hoop dat mijn opa en oma de geboorte van hun 1e achterkleinkind mogen mee maken. Hoe zit dat bij jullie?
zondag 12 februari 2017 om 13:56
Meiden excuses voor mijn late reactie, mijn man had als verrassing een paar dagen weg geregeld, nu net weer terug heerlijk bijgekomen.
Bedankt voor jullie lieve felicitaties! t voelt nog mega onwerkelijk k ben wel mega bli. soms nog beetje zeurderig gevoel maar nu wel wat zekerder dan eerst dat ik niet ongi word en dat t echt is k ga nu de rest lezen en zo reageren
Bedankt voor jullie lieve felicitaties! t voelt nog mega onwerkelijk k ben wel mega bli. soms nog beetje zeurderig gevoel maar nu wel wat zekerder dan eerst dat ik niet ongi word en dat t echt is k ga nu de rest lezen en zo reageren
zondag 12 februari 2017 om 14:02
Lalame spannend hopelijk zet je ongesteldheid niet door en kan je gaan testen! Duim voor je
Kaartje dat zou mega mooi zijn zulke foto's. we hebben ze ook en ze zijn me dierbaar <3
koekiemonster, matroesjka, ashyka, suus en als ik nog iemand vergeet ik duim ook voor jullie zo spannend!
Dookster veel plezier en goed dat je er zo in staat!
Kaartje dat zou mega mooi zijn zulke foto's. we hebben ze ook en ze zijn me dierbaar <3
koekiemonster, matroesjka, ashyka, suus en als ik nog iemand vergeet ik duim ook voor jullie zo spannend!
Dookster veel plezier en goed dat je er zo in staat!
zondag 12 februari 2017 om 15:01
Dat is inderdaad heel leuk kaartje, is voor mij ook een grote wens! Ik heb nog 1 opa en 2 oma's. Wonen allemaal gewoon nog thuis zonder verzorging. Gezondheid is niet optimaal en een paar maanden terug was het bijna klaar. Lijkt mij zo bijzonder als ze het allemaal nog mee mogen maken dat wij een kindje krijgen. Vriend heeft alleen nog 1 oma, de eerste keer dat ik haar zag liet ze al merken dat ze graag nog eens overgroot oma zou worden!
Wat leuk thistime en fijn dat het zo goed met je gaat, wat een lieve vriend. heb je al een echo of afspraak geplant staan ?
Wat leuk thistime en fijn dat het zo goed met je gaat, wat een lieve vriend. heb je al een echo of afspraak geplant staan ?
zondag 12 februari 2017 om 15:57
@Grootouders, ik heb nog 2 oma's, maar die wonen allebei in Curaçao. Daar ben ik ook geboren. Dus of zij mijn kindje in het echt zullen zien is de vraag. Mijn man heeft geen opa's of oma's meer.
@Hier, vandaag ben ik gaan babyknuffelen. Super schattig meisje van 4 dagen oud, ongelofelijk hoe klein dat ze dan nog zijn. De kriebels waren volop aanwezig!
@Hier, vandaag ben ik gaan babyknuffelen. Super schattig meisje van 4 dagen oud, ongelofelijk hoe klein dat ze dan nog zijn. De kriebels waren volop aanwezig!
zondag 12 februari 2017 om 16:16
@ashyla wat leuk op kraamvisite. Hopelijk ben jij ook snel zwanger.
@thisme lekker zeg er even tussen uit! Tijd voor elkaar:).
en die foto's met opa en oma mooi dat jullie die hebben. Dat is voor altijd een mooie herinnering.
@Matroeskja jammer dat jullie geen opa's en oma's meer hebben.
@lalameme mijn vriend heeft ook alleen nog 1 oma en die lijkt het ook leuk om overgroot oma te worden. Vriend is haar oudste kleinkind. Grappig.
@Ashlyka Bijzonder dat jij bent geboren op Curacao. Naja voor mij tenminste voor jou waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld. Kom je daar nog wel eens?
@thisme lekker zeg er even tussen uit! Tijd voor elkaar:).
en die foto's met opa en oma mooi dat jullie die hebben. Dat is voor altijd een mooie herinnering.
@Matroeskja jammer dat jullie geen opa's en oma's meer hebben.
@lalameme mijn vriend heeft ook alleen nog 1 oma en die lijkt het ook leuk om overgroot oma te worden. Vriend is haar oudste kleinkind. Grappig.
@Ashlyka Bijzonder dat jij bent geboren op Curacao. Naja voor mij tenminste voor jou waarschijnlijk de normaalste zaak van de wereld. Kom je daar nog wel eens?
zondag 12 februari 2017 om 16:45
@Kaartje, het is voor mij idd normaal. Ik ben er op mijn 17e voor de eerste keer geweest sinds mijn geboorte. Als het aan mij lag zou ik vaker terug gaan, maar het is nogal prijzig. Natuurlijk zou ik bij familie kunnen slapen, maar mijn man is er nog nooit geweest, dus dan is het niet echt een vakantie gevoel voor hem. Daarbij zouden 3 weken niet genoeg zijn aangezien bijna al mijn ooms en tantes nog daar wonen.
zondag 12 februari 2017 om 19:25
Wat een heerlijke verrassing Thistime! Hopelijk hebben jullie samen kunnen genieten van de dagen er tussenuit! Heb je de verloskundige al gebeld voor een eerste afspraak?
Opa's en oma's: Zelf heb ik geen opa's en oma's meer sinds ik een jaar of 12 was. Mijn vriend heeft nog wel 1 oma. Zij is dan ook trotse overgrootoma voor haar 10 (!) achterkleinkinderen. De 4 generaties foto is inderdaad al gemaakt met zoontje, erg bijzonder!! Hopelijk leert ze ons 2e kindje ook nog goed kennen.
Ashkyla, wat heerlijk dat knuffelen met zo'n kleintje he? Kan me voorstellen dat het dan nóg meer begint te kriebelen! Leuk dat je roots in Curacao liggen! Lijkt me een heerlijke plek! Jammer dat het zo duur is om daar naar toe te gaan inderdaad!
Dookster wat fijn dat je nu weer positief in deze nieuwe ronde kunt staan! Het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat de afgelopen periode een plekje heeft gekregen, daar was bij mij in ieder geval wel even voor nodig bij mijn miskraam. Maar in ieder geval fijn dat je weer richting toekomst kunt en durft te kijken! Ik duim echt heel erg met je mee dat je snel een goede zwangerschap hebt!
Suus, al ongesteld geworden ondertussen? Anders morgen testen toch? Spannend hoor!
Ik hoop dat alle naderende NODs mooie uitkomsten gaan hebben!!
Hier alles goed. Nog steeds echt heel erg moe. Morgen al weer 11 weken en vrijdag is onze termijnecho! Erg spannend of de kleine goed gegroeid is en het nog steeds naar z'n zin heeft!
Opa's en oma's: Zelf heb ik geen opa's en oma's meer sinds ik een jaar of 12 was. Mijn vriend heeft nog wel 1 oma. Zij is dan ook trotse overgrootoma voor haar 10 (!) achterkleinkinderen. De 4 generaties foto is inderdaad al gemaakt met zoontje, erg bijzonder!! Hopelijk leert ze ons 2e kindje ook nog goed kennen.
Ashkyla, wat heerlijk dat knuffelen met zo'n kleintje he? Kan me voorstellen dat het dan nóg meer begint te kriebelen! Leuk dat je roots in Curacao liggen! Lijkt me een heerlijke plek! Jammer dat het zo duur is om daar naar toe te gaan inderdaad!
Dookster wat fijn dat je nu weer positief in deze nieuwe ronde kunt staan! Het duurt waarschijnlijk nog wel even voordat de afgelopen periode een plekje heeft gekregen, daar was bij mij in ieder geval wel even voor nodig bij mijn miskraam. Maar in ieder geval fijn dat je weer richting toekomst kunt en durft te kijken! Ik duim echt heel erg met je mee dat je snel een goede zwangerschap hebt!
Suus, al ongesteld geworden ondertussen? Anders morgen testen toch? Spannend hoor!
Ik hoop dat alle naderende NODs mooie uitkomsten gaan hebben!!
Hier alles goed. Nog steeds echt heel erg moe. Morgen al weer 11 weken en vrijdag is onze termijnecho! Erg spannend of de kleine goed gegroeid is en het nog steeds naar z'n zin heeft!