Valentijnsdag
dinsdag 14 februari 2017 om 13:02
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 februari 2017 @ 12:50:
[...]
Ja precies
Vrouw vroeg nog of het voor valentijn was, en voor jongen of meisje.
Zit dus nu een roze strik om, mmm denk dak het nog ff ingepakt laat
Leuk hoor, lief zijn voor jezelf Ja idd leuk om lief voor jezelf te zijn, geniet maar lekker van je mooie ingepakte cadeautje
[...]
Ja precies
Vrouw vroeg nog of het voor valentijn was, en voor jongen of meisje.
Zit dus nu een roze strik om, mmm denk dak het nog ff ingepakt laat
Leuk hoor, lief zijn voor jezelf Ja idd leuk om lief voor jezelf te zijn, geniet maar lekker van je mooie ingepakte cadeautje
dinsdag 14 februari 2017 om 13:04
Nu we toch dit topic geopend hebben, wil ik graag wat kwijt aan nederland.
Voor de meelezers dus..
.
Kijk...die zon is er ook voor jou.
Ook voor mijn buurvrouw trouwens, ..ik vind er niks an, maar afijn..ze bakt altijd loempias, en die stank komt altijd mijn kant uit..maar goed...ook voor haar schijnt de zon.
En voor alle nderlanders dus, ja dus ook voor onze mark....rutte.
Ik zou dat niet willen, maar ook hier...ja, ook voor jou beste mark.
Ik denk dat hij harder gaat schijnen, als die beste man eens een keer zijn mond houd, maar nee...de zon schijnt, maar net niet genoeg.
Net als onze mark.
Dus in die zin klopt het dan wel.
.
En voor lubach!...ken je hem?...das lachen.
Die kent de zon.
Die heeft hem waqrschijnlijk ook besteld,..en ja hoor, hij schijnt.
.
Amerika first, nederland second!
Dhr thrump...de zon schijnt.
Die bouwt een muur, om nog een beetje schaduw te krijgen...
Das nog zo dom nie.
.
De zon schijnt.
Hopelijk heel lang...heel erg lang.
Zo lang, dat de winter weg blijft.
Voer ik de ijsberen wel.
.
De zon schijnt.....
En die is er niet voor niks.
Voor de meelezers dus..
.
Kijk...die zon is er ook voor jou.
Ook voor mijn buurvrouw trouwens, ..ik vind er niks an, maar afijn..ze bakt altijd loempias, en die stank komt altijd mijn kant uit..maar goed...ook voor haar schijnt de zon.
En voor alle nderlanders dus, ja dus ook voor onze mark....rutte.
Ik zou dat niet willen, maar ook hier...ja, ook voor jou beste mark.
Ik denk dat hij harder gaat schijnen, als die beste man eens een keer zijn mond houd, maar nee...de zon schijnt, maar net niet genoeg.
Net als onze mark.
Dus in die zin klopt het dan wel.
.
En voor lubach!...ken je hem?...das lachen.
Die kent de zon.
Die heeft hem waqrschijnlijk ook besteld,..en ja hoor, hij schijnt.
.
Amerika first, nederland second!
Dhr thrump...de zon schijnt.
Die bouwt een muur, om nog een beetje schaduw te krijgen...
Das nog zo dom nie.
.
De zon schijnt.
Hopelijk heel lang...heel erg lang.
Zo lang, dat de winter weg blijft.
Voer ik de ijsberen wel.
.
De zon schijnt.....
En die is er niet voor niks.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
dinsdag 14 februari 2017 om 13:18
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:15:
Zelf heb ik nooit iets met valentijn gedaan of ooit gekregen. "haar" is volgens mij daar wel helemaal mee bezig.
Euhh.....ja.....welkom op de viva!...nooit iets gekregen?...nooit?
Dat is erg..dat kan niet.
Nou voorruit, een bloem van elle ....beetje blij ermee?..hoeft niet veel hoor, als u het maar een beetje is..
Is het goed.
.
Thx girls!!
.
En net nog even, zei mijn oudste..mam, ook een hartje voor onze hond.
Kijk...
En dan krijgt hij zijn tientje.
Opvoeden moet je ze!..de jongens.!
Zelf heb ik nooit iets met valentijn gedaan of ooit gekregen. "haar" is volgens mij daar wel helemaal mee bezig.
Nou voorruit, een bloem van elle ....beetje blij ermee?..hoeft niet veel hoor, als u het maar een beetje is..
Is het goed.
.
Thx girls!!
.
En net nog even, zei mijn oudste..mam, ook een hartje voor onze hond.
Kijk...
En dan krijgt hij zijn tientje.
Opvoeden moet je ze!..de jongens.!
dinsdag 14 februari 2017 om 13:21
quote:elle5460 schreef op 14 februari 2017 @ 13:18:
[...]
...!
Ik vind het niet erg, ik heb zelf een aantal bezwaren tegen die dag en dat heeft met de oorsprong ervan te maken. Zag zelfs een christelijke datingssite doet mee met die commercie.
Maar als ik die niet had en ik had een partner dan zou ik denk ik wel allerlei dingen willen doen die zij ook leuk zou vinden.
[...]
...!
Ik vind het niet erg, ik heb zelf een aantal bezwaren tegen die dag en dat heeft met de oorsprong ervan te maken. Zag zelfs een christelijke datingssite doet mee met die commercie.
Maar als ik die niet had en ik had een partner dan zou ik denk ik wel allerlei dingen willen doen die zij ook leuk zou vinden.
dinsdag 14 februari 2017 om 13:22
dinsdag 14 februari 2017 om 13:23
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:21:
[...]
Ik vind het niet erg, ik heb zelf een aantal bezwaren tegen die dag en dat heeft met de oorsprong ervan te maken. Maar als ik die niet had en ik had een partner dan zou ik denk ik wel allerlei dingen willen doen die zij ook leuk zou vinden.Welke oorsprong bedoel jij? Oorspronkelijk was het een vruchtbaarheidsfeest, wat is jou probleem hiermee? Ben ik benieuwd naar
[...]
Ik vind het niet erg, ik heb zelf een aantal bezwaren tegen die dag en dat heeft met de oorsprong ervan te maken. Maar als ik die niet had en ik had een partner dan zou ik denk ik wel allerlei dingen willen doen die zij ook leuk zou vinden.Welke oorsprong bedoel jij? Oorspronkelijk was het een vruchtbaarheidsfeest, wat is jou probleem hiermee? Ben ik benieuwd naar
dinsdag 14 februari 2017 om 13:26
quote:nuendaar schreef op 14 februari 2017 @ 13:22:
[...]
Dankje wel maar is dat niet als je iemand echt leuk vind dat je zoiets doet?
Nee hoor, valentijn is de dag voor iedereen, die te veel aan liefde heeft..en daar iets mee moet.
Ik dus.
Dus tja...ik ben immmers ook niet verliefd op mijn jongens, niks hoor, maar ieder jaar krijgen ze wat van me...gewoon omdat ik van ze houd.
Mijn hond ook trouwens.
En ik hou van zoveel dingen....!..kan niet op hoor, bij me.
Dus vandaar mijn bloem, voor jou.
.
En ach....als ik iemand een lach kan toveren...
Dan ben ik blij.
Valentijn mag het iedere dag zijn!...irdere dag.
Betere wereld he?!.
.
Ik doe graag..aan een betere wereld.
[...]
Dankje wel maar is dat niet als je iemand echt leuk vind dat je zoiets doet?
Nee hoor, valentijn is de dag voor iedereen, die te veel aan liefde heeft..en daar iets mee moet.
Ik dus.
Dus tja...ik ben immmers ook niet verliefd op mijn jongens, niks hoor, maar ieder jaar krijgen ze wat van me...gewoon omdat ik van ze houd.
Mijn hond ook trouwens.
.
Dan ben ik blij.
Betere wereld he?!.
.
Ik doe graag..aan een betere wereld.
dinsdag 14 februari 2017 om 13:27
Ik ga vanavond uitgebreid (drie gangen) koken en romantisch dineren met mijn vriend. Dus kaarsen op tafel, leuk jurkje aan en aandacht voor elkaar Hij kookt eigenlijk altijd, dus dat zal wel een verrassing voor hem zijn Valentijnsdag, misschien commercieel maar ik vind het best leuk om op sommige dagen iets extra's te doen.
Heb zelf nog niets ontvangen maar hoeft van mij ook niet, vind het al leuk genoeg dat we samen de avond romantisch doorbrengen. Maar wellicht dat vriend nog iets kleins meeneemt vanavond.
Heb zelf nog niets ontvangen maar hoeft van mij ook niet, vind het al leuk genoeg dat we samen de avond romantisch doorbrengen. Maar wellicht dat vriend nog iets kleins meeneemt vanavond.
dinsdag 14 februari 2017 om 13:27
quote:elle5460 schreef op 14 februari 2017 @ 13:26:
[...]
Ik dus.
Mijn hond ook trouwens.
.
Dan ben ik blij.
Betere wereld he?!.
.
Ik doe graag..aan een betere wereld.Ik ook
[...]
Ik dus.
Mijn hond ook trouwens.
.
Dan ben ik blij.
Betere wereld he?!.
.
Ik doe graag..aan een betere wereld.Ik ook
dinsdag 14 februari 2017 om 13:28
quote:Downton schreef op 14 februari 2017 @ 13:27:
Ik ga vanavond uitgebreid (drie gangen) koken en romantisch dineren met mijn vriend. Dus kaarsen op tafel, leuk jurkje aan en aandacht voor elkaar Hij kookt eigenlijk altijd, dus dat zal wel een verrassing voor hem zijn Valentijnsdag, misschien commercieel maar ik vind het best leuk om op sommige dagen iets extra's te doen.
Heb zelf nog niets ontvangen maar hoeft van mij ook niet, vind het al leuk genoeg dat we samen de avond romantisch doorbrengen. Maar wellicht dat vriend nog iets kleins meeneemt vanavond.Veel plezier vanavond
Heb zelf nog niets ontvangen maar hoeft van mij ook niet, vind het al leuk genoeg dat we samen de avond romantisch doorbrengen. Maar wellicht dat vriend nog iets kleins meeneemt vanavond.Veel plezier vanavond
dinsdag 14 februari 2017 om 13:29
dinsdag 14 februari 2017 om 13:29
dinsdag 14 februari 2017 om 13:30
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 13:02:
[...]
Ja idd leuk om lief voor jezelf te zijn, geniet maar lekker van je mooie ingepakte cadeautje
Bloemetje gaat trouwens weer van mn lijstje, mn moeder komt zo en ik had me voorgenomen dat mocht ze komen ik die aan haar geef.
(Heeft ze ook een neus voor he...)
[...]
Ja idd leuk om lief voor jezelf te zijn, geniet maar lekker van je mooie ingepakte cadeautje
Bloemetje gaat trouwens weer van mn lijstje, mn moeder komt zo en ik had me voorgenomen dat mocht ze komen ik die aan haar geef.
(Heeft ze ook een neus voor he...)
dinsdag 14 februari 2017 om 13:32
dinsdag 14 februari 2017 om 13:33
quote:Alicemorgan82 schreef op 14 februari 2017 @ 13:30:
[...]
(Heeft ze ook een neus voor he...)Ik zag het, lief dat je moeder komt. Veel plezier en je moeder zal de bloemen wel kunnen waarderen denk ik
[...]
(Heeft ze ook een neus voor he...)Ik zag het, lief dat je moeder komt. Veel plezier en je moeder zal de bloemen wel kunnen waarderen denk ik
dinsdag 14 februari 2017 om 13:33
quote:elle5460 schreef op 14 februari 2017 @ 13:18:
[...]
...
Er schiet me nu iets te binnen volgens mij klopt niet helemaal wat ik hier zeg. Een keer heb ik van een vriendin
zonder verdere bedoeling een kaart gehad.
[...]
...
Er schiet me nu iets te binnen volgens mij klopt niet helemaal wat ik hier zeg. Een keer heb ik van een vriendin
zonder verdere bedoeling een kaart gehad.
dinsdag 14 februari 2017 om 13:34
dinsdag 14 februari 2017 om 13:35
quote:Zinerva schreef op 14 februari 2017 @ 13:32:
[...]
Ik heb daar een andere mening over. Vruchtbaarheid is ook liefde
Maar stel dat jij onvruchtbaar bent, ja dan snap ik dat je er moeite mee hebt.Huh onvruchtbaar? Nee het gaat erom voor zover ik weet dat die feesten vanuit het heidendom seksuele uitspattingen waren enzo.
[...]
Ik heb daar een andere mening over. Vruchtbaarheid is ook liefde
Maar stel dat jij onvruchtbaar bent, ja dan snap ik dat je er moeite mee hebt.Huh onvruchtbaar? Nee het gaat erom voor zover ik weet dat die feesten vanuit het heidendom seksuele uitspattingen waren enzo.
dinsdag 14 februari 2017 om 13:38
quote:YellowDiamond schreef op 14 februari 2017 @ 13:34:
[...]
Nou hier dan alsjeblieft krijg jij een bossie tulpen van mij:
[img]https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... d40848.jpg[/img]
dank je!!
Jee ik word weliswaar vrolijk van dit topic!
[...]
Nou hier dan alsjeblieft krijg jij een bossie tulpen van mij:
[img]https://static.mijnwebwinkel.nl/winkel/ ... d40848.jpg[/img]
dank je!!
Jee ik word weliswaar vrolijk van dit topic!