Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Alle reacties Link kopieren
Iedereen succes en sterkte en beterschap inclusief mezelf, vannacht toch weer wakker gelegen helaas. Ik heb vandaag gebroken dienst en ga straks iets eerder weg want vanmiddag komen mijn nieuwe meubels.

Vanmiddag dan even plat.
Wanneer krijg je de uitslag van het bloedonderzoek Dolfje? En wat zei de dokter verder nog?
Donderdag en dan ook gesprek. Heb ik meteen aangevraagd want komt er niks uit dan moet ik weten wat ik dan kan doen om meer energie te krijgen en me beter te gaan voelen.

Hoofdpijn is gelukkig zo goed als weg nu.. Dus laten we hopen dat dat zo blijft dat scheelt al heel veel in mijn gemoedstoestand.
Dat is verstandig Dolfje, want het zou wel fijn zijn als je op korte termijn beter ging voelen. Die vervloekte hoofdpijn ken ik heel goed, bij mij altijd een teken dat ik teveel hooi op mijn vork neem.

Fijne dag, ik ga weer aan het werk (fijn thuiswerkdagje vandaag, scheelt me 2 uur reistijd)
Dolfje, voor jou ook een

Ik ga zo sporten en daarna weer heerlijk naar de kapper. Verheug me er al op,
Mogge lieve Stammies

Veel kleurig plezier bij de kapper Elfje.

Haha, Kittens, dat is de tweede keer in mijn leven dat ik een valentijnskaart krijg. En de eerste keer was een grapje van mijn vader.

Hoe is het met je? Lukt het een beetje om je op je opleiding te concentreren?
Mwa. Ik heb erg veel moeite om in de studeermodus te komen zo tussen het werken door. Morgen ben ik vrij, dan wil ik er weer even echt voor gaan zitten.

Ik volg tussendoor nog een andere 'opleiding' die me inzicht en energie geeft. Het is veel, maar fijn.

Het gaat verder best ok. Ik merk wel dat ik wat minder plezier in mijn werk aan het krijgen ben (heb vooral vaak weinig zin in de diensten tussen de middag), dus ik wil kijken hoe ik er mijn eigen uitdagingen in kan blijven vinden.

Ik hoop dat je weer terug het gevoel krijgt dat alles weer goed komt Ren. Xx
quote:-Kittens- schreef op 14 februari 2017 @ 10:26:

Mwa. Ik heb erg veel moeite om in de studeermodus te komen zo tussen het werken door. Morgen ben ik vrij, dan wil ik er weer even echt voor gaan zitten.

Ik volg tussendoor nog een andere 'opleiding' die me inzicht en energie geeft. Het is veel, maar fijn.

Het gaat verder best ok. Ik merk wel dat ik wat minder plezier in mijn werk aan het krijgen ben (heb vooral vaak weinig zin in de diensten tussen de middag), dus ik wil kijken hoe ik er mijn eigen uitdagingen in kan blijven vinden.

Ik hoop dat je weer terug het gevoel krijgt dat alles weer goed komt Ren. Xx

Ik kan met dat heel goed voorstellen Kittens, zeker omdat je zoveel verschillende diensten hebt, verschillende plekken en dan ook nog studeren. Dat is wel heel veel schakelen met je aandacht.

Wat fijn dat je energie en inzicht krijgt van je andere opleiding, dat doet dan weer goed.

Vandaag heb ik wel wat actie ondernomen, soms raak ik in paniek als ik het gevoel heb vast te zitten en als ik geen oplossing zie. Daar kan ik niet goed tegen. Maar er komt vast een goede oplossing en daar ben ik zelf ook wel weer wat positiever over. Gelukkig maar!

En dat heerlijke zonnetje helpt natuurlijk ook, dat maakt me altijd blij. Vanmiddag heb ik hopelijk nog even tijd om met mijn camera op pad te gaan.
Ja zon! Dat helpt mij ook!

Ik ga vanavond mijn Avatar maar weer aanpassen. Ik herken mezelf niet eens...
Ik herkende je ook niet. Maar je ava is wel allerschattigst en zo lekker lente-achtig.
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 10:39:

Ik herkende je ook niet. Maar je ava is wel allerschattigst en zo lekker lente-achtig.Niet op napraat kijken hoor wat ze daar gepost heeft dat lieve poesje
quote:_Inkie_ schreef op 14 februari 2017 @ 10:43:

[...]

Niet op napraat kijken hoor wat ze daar gepost heeft dat lieve poesje Haha poesje jekyl en kat hyde, dat is onze kittens
quote:Renaissance schreef op 14 februari 2017 @ 10:44:

[...]

Haha poesje jekyl en kat hyde, dat is onze kittens Nou zeg dat.
quote:-Kittens- schreef op 14 februari 2017 @ 11:31:

[afbeelding]hmmmmm... ik dacht meer dit

The owls are not what they seem
quote:-Kittens- schreef op 14 februari 2017 @ 10:37:

Ja zon! Dat helpt mij ook!

..Ja mij ook. Als het al niet zo grijs is ben ik al blij. Nu nog 20 graden erbij
En wie is er weer eens snotverkouden......

Het is letterlijk niezen met de kraan open
Zo de kasten zijn er, gelukkig zat man in de buurt zodat hij die kerel ff kon komen helpen. Wij hadden niet in de gaten dat de kasten zo zwaar waren nl. Eentje staat er al, man heeft daar meteen de poten onder geschroefd . Moeten hem alleen nog even stabiel zetten en dan de handgrepen erop,

Dan het dressoir nog dat wordt ook een probleem want is onhandelbaar groot

Nou ja eerst nog even relaxen en dan ga ik koken en weer werken.
quote:Filee schreef op 14 februari 2017 @ 15:30:

En wie is er weer eens snotverkouden......

Het is letterlijk niezen met de kraan open Beterschap!
Ik zit warm ingeduffeld op de bank op het balkon. Snoet in de zon. Zo heerlijk!

Beterschap Filee!

Rustig aan Dolfje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lekker he Blond, het weer vandaag. Morgen wordt het nog zo'n dag.
Zo fijn dit weer. Koud maar droge winterlucht en een felle zon. Ik heb zowaar het idee dat mijn lijf dat ook vindt! Vandaag voor het eerst fysio gehad zonder dat ik me moest inprenten dat ik die meneer niet mag slaan
Fijn, voorzichtig optimistisch dus Blond. Elk klein stapje is er weer een, al duurt het wel heel lang! Hopelijk blijft het steeds beter gaan, dan kun je binnenkort weer gaan werken. Dat zou fijn zijn.
Ja, ik zoek elke dag braaf mijn geduld. Man waakt als een havik over me en zorgt dat er altijd verse maaltijden in de koelkast staan, dat mijn bed comfortabel ligt en dat ik elke dag uitgebreid in bad kan gaan terwijl er iemand in huis is voor het geval dat het niet goed gaat. Hij heeft er meer werk mee dan ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven