Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 14 februari 2017 om 18:08
quote:Lady_Voldemort schreef op 14 februari 2017 @ 18:06:
[...]
Of de verse sperziebonen, waar iedereen met ongewassen handen in heeft zitten graaien om de mooiste uit te zoeken. Of de winkelwagentjes, waar kinderen met poepschoenen in hebben gezeten.
Of het wisselgeld. Pinnen? Enig idee hoe vies die knopjes zijn?
En vergeet vooral de deurgrepen van winkels niet. En, en, en........
[...]
Of de verse sperziebonen, waar iedereen met ongewassen handen in heeft zitten graaien om de mooiste uit te zoeken. Of de winkelwagentjes, waar kinderen met poepschoenen in hebben gezeten.
Of het wisselgeld. Pinnen? Enig idee hoe vies die knopjes zijn?
En vergeet vooral de deurgrepen van winkels niet. En, en, en........
Oh dear, how sad, never mind.
dinsdag 14 februari 2017 om 18:10
dinsdag 14 februari 2017 om 18:10
quote:Rhae schreef op 14 februari 2017 @ 18:09:
Bietsen is in mijn beleving wel een beetje 'lenen zonder de intentie om het terug te geven'. Dus met sigaretten idd bijvoorbeeld.
Schooien toch ook?
En bij bedelen heb je ook niet de intentie om het gebedelde terug te geven........
Bietsen is in mijn beleving wel een beetje 'lenen zonder de intentie om het terug te geven'. Dus met sigaretten idd bijvoorbeeld.
Schooien toch ook?
En bij bedelen heb je ook niet de intentie om het gebedelde terug te geven........
dinsdag 14 februari 2017 om 18:11
dinsdag 14 februari 2017 om 18:13
dinsdag 14 februari 2017 om 18:14
quote:Hayek schreef op 14 februari 2017 @ 18:11:
[...]
En dan? Je boodschappen laten bezorgen? Weet jij veel in welk decennium de bezorger voor het laatst onder de douche is geweest!Damn. Ik ga een tuin aanleggen. O wacht, milieuvervuiling en zure regen. Kan je overleven op astronautenvoeding? En is daar chocolade bij?
[...]
En dan? Je boodschappen laten bezorgen? Weet jij veel in welk decennium de bezorger voor het laatst onder de douche is geweest!Damn. Ik ga een tuin aanleggen. O wacht, milieuvervuiling en zure regen. Kan je overleven op astronautenvoeding? En is daar chocolade bij?
Life is short. Eat dessert first.
dinsdag 14 februari 2017 om 18:15
quote:doornroosje9 schreef op 14 februari 2017 @ 18:14:
[...]
Damn. Ik ga een tuin aanleggen. O wacht, milieuvervuiling en zure regen. Kan je overleven op astronautenvoeding? En is daar chocolade bij?
Voor een tuin moet je ook buiten komen.
En nee, astronauten krijgen geen chocolade. Die kruimels zouden tussen de apparaten kunnen komen.
[...]
Damn. Ik ga een tuin aanleggen. O wacht, milieuvervuiling en zure regen. Kan je overleven op astronautenvoeding? En is daar chocolade bij?
Voor een tuin moet je ook buiten komen.
En nee, astronauten krijgen geen chocolade. Die kruimels zouden tussen de apparaten kunnen komen.
dinsdag 14 februari 2017 om 18:17
dinsdag 14 februari 2017 om 18:23
quote:Hayek schreef op 14 februari 2017 @ 18:11:
[...]
En dan? Je boodschappen laten bezorgen? Weet jij veel in welk decennium de bezorger voor het laatst onder de douche is geweest!
Dat helpt niet.
Als hij/zij fris gedouched (volgens autocorrect is getoucheerd gepaster) is kwam dat voor/voor het poepen.
En seks.
Bezorgers hebben seks.
Wantrouw élke bezorger, maar vooral degene die naar lavendelzeep ruikt!
[...]
En dan? Je boodschappen laten bezorgen? Weet jij veel in welk decennium de bezorger voor het laatst onder de douche is geweest!
Dat helpt niet.
Als hij/zij fris gedouched (volgens autocorrect is getoucheerd gepaster) is kwam dat voor/voor het poepen.
En seks.
Bezorgers hebben seks.
Wantrouw élke bezorger, maar vooral degene die naar lavendelzeep ruikt!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 14 februari 2017 om 18:25
quote:feow schreef op 14 februari 2017 @ 18:23:
[...]
Dat helpt niet.
En seks.
Bezorgers hebben seks.
Wantrouw élke bezorger, maar vooral degene die naar lavendelzeep ruikt!Komt vast omdat het 'gedoucht' is.
[...]
Dat helpt niet.
En seks.
Bezorgers hebben seks.
Wantrouw élke bezorger, maar vooral degene die naar lavendelzeep ruikt!Komt vast omdat het 'gedoucht' is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 14 februari 2017 om 18:25
quote:feow schreef op 14 februari 2017 @ 18:23:
[...]
Dat helpt niet.
En seks.
Bezorgers hebben seks.
Wantrouw élke bezorger, maar vooral degene die naar lavendelzeep ruikt!Ik wantrouw per definitie alles en iedereen. Klinkt misschien negatief, maar het werkt wel goed.
[...]
Dat helpt niet.
En seks.
Bezorgers hebben seks.
Wantrouw élke bezorger, maar vooral degene die naar lavendelzeep ruikt!Ik wantrouw per definitie alles en iedereen. Klinkt misschien negatief, maar het werkt wel goed.