Napraattopic 77
dinsdag 7 februari 2017 om 18:08
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 14 februari 2017 om 19:55
quote:GenieInABottle schreef op 14 februari 2017 @ 19:47:
[...]
Er is vast astronautenvoeding met chocoladesmaak
Laat die tuin maar, roep maar als de bezorger komt, je weet wat ik met de bloemen van Kia heb gedaan Wil je dit niet steeds naar boven brengen. Ik heb nog steeds herbelevingen hierdoor. Ben zwaar getraumatiseerd hoor .
[...]
Er is vast astronautenvoeding met chocoladesmaak
Laat die tuin maar, roep maar als de bezorger komt, je weet wat ik met de bloemen van Kia heb gedaan Wil je dit niet steeds naar boven brengen. Ik heb nog steeds herbelevingen hierdoor. Ben zwaar getraumatiseerd hoor .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
dinsdag 14 februari 2017 om 20:03
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 19:49:
[...]
Ja.
Maar nee niks met een B of een H. Uberhaupt niks belangrijks qua oude nick. Ben geen permabanneling of stalker of troll ofzo. Ah jammer.
[...]
Ja.
Maar nee niks met een B of een H. Uberhaupt niks belangrijks qua oude nick. Ben geen permabanneling of stalker of troll ofzo. Ah jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
dinsdag 14 februari 2017 om 20:16
dinsdag 14 februari 2017 om 20:42
dinsdag 14 februari 2017 om 20:49
dinsdag 14 februari 2017 om 21:15
Ik maak me zorgen ..
uren gelden iets gepost in het een zeker politiek getint topic en geen enkele bijzondere reactie gehad. Daarna blijft het stil ...
Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..
uren gelden iets gepost in het een zeker politiek getint topic en geen enkele bijzondere reactie gehad. Daarna blijft het stil ...
Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..
dinsdag 14 februari 2017 om 21:17
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ j21:15:
Ik maak me zorgen ..
Dat laatste is wel eng...
Er kan ook een PVV bijeenkomst zijn waar je met Geert en Marjolein op de foto mag.
Ik maak me zorgen ..
Dat laatste is wel eng...
Er kan ook een PVV bijeenkomst zijn waar je met Geert en Marjolein op de foto mag.
dinsdag 14 februari 2017 om 21:17
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ 21:15:
Ik maak me zorgen ..
Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..linkje?
Ik maak me zorgen ..
Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..linkje?