Napraattopic 77

07-02-2017 18:08 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
BH? Ehh nee.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2017 @ 19:48:

[...]

Echt? Of vind je bh grappig?

Ja.

Maar nee niks met een B of een H. Uberhaupt niks belangrijks qua oude nick. Ben geen permabanneling of stalker of troll ofzo.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2017 @ 19:48:

[...]

Echt? Of vind je bh grappig?Het begint met een h. Flauw grapje.
quote:GenieInABottle schreef op 14 februari 2017 @ 19:47:

[...]

Er is vast astronautenvoeding met chocoladesmaak

Laat die tuin maar, roep maar als de bezorger komt, je weet wat ik met de bloemen van Kia heb gedaan Wil je dit niet steeds naar boven brengen. Ik heb nog steeds herbelevingen hierdoor. Ben zwaar getraumatiseerd hoor .
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 19:55:

[...]

Wil je dit niet steeds naar boven brengen. Ik heb nog steeds herbelevingen hierdoor. Ben zwaar getraumatiseerd hoor .Bel Slachtofferhulp, zij kunnen je vast helpen!
Oh en
quote:Fee-de-Goede schreef op 14 februari 2017 @ 19:49:

[...]

Ja.

Maar nee niks met een B of een H. Uberhaupt niks belangrijks qua oude nick. Ben geen permabanneling of stalker of troll ofzo. Ah jammer.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fee is goed volk.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 14 februari 2017 @ 20:07:

Fee is goed volk.

Dat is lief.

Meestal wel.
quote:GenieInABottle schreef op 14 februari 2017 @ 20:03:

Oh en * Rent snel naar binnen met de armen vol bloemen.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Meheheh, mijn zus heeft een naar huwelijk, drie moeilijklerende kinderen en een hoop sores, maar waarom besteedt ze geen aandacht aan mijhijhij? Waarom vinden jullie me nu onaardig?
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 20:09:

[...]

* Rent snel naar binnen met de armen vol bloemen.

Deze zijn ook voor jou
quote:vrouwjagersma schreef op 14 februari 2017 @ 20:13:

Meheheh, mijn zus heeft een naar huwelijk, drie moeilijklerende kinderen en een hoop sores, maar waarom besteedt ze geen aandacht aan mijhijhij? Waarom vinden jullie me nu onaardig?Ja, die zat ik net te lezen. Bijzonder.
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 14 februari 2017 @ 20:07:

Fee is goed volk. Doe even een pb dan.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:-Kia-Ora- schreef op 14 februari 2017 @ 19:55:

[...]

Wil je dit niet steeds naar boven brengen. Ik heb nog steeds herbelevingen hierdoor. Ben zwaar getraumatiseerd hoor .

O. Wilde net vragen. Vanmiddag gepoept, nu in bad (dus niet douchen) mag ik dan weer gebeft worden?

Kom er niet uit.
quote:JoostIsAndersGeaard schreef op 14 februari 2017 @ 20:42:

[...]

O. Wilde net vragen. Vanmiddag gepoept, nu in bad (dus niet douchen) mag ik dan weer gebeft worden?

Kom er niet uit.Eerst in bad, dan poepen, dan (laten) beffen. Het is Valentijsdag hé, dan krijgt hij wat extra's.
quote:Nouschi schreef op 14 februari 2017 @ 20:19:

[...]

Doe even een pb dan.Ach je weet toch, ze was hier al jaren met een cactus ava.
Ik maak me zorgen ..

uren gelden iets gepost in het een zeker politiek getint topic en geen enkele bijzondere reactie gehad. Daarna blijft het stil ...

Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ j21:15:

Ik maak me zorgen ..

uren gelden iets gepost in het een zeker politiek getint topic en geen enkele bijzondere reactie gehad. Daarna blijft het stil ...

Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..

Dat laatste is wel eng...

Er kan ook een PVV bijeenkomst zijn waar je met Geert en Marjolein op de foto mag.
quote:shifty schreef op 14 februari 2017 @ 21:15:

Ik maak me zorgen ..

Is het topic doodgevallen net nu de verkiezingen er aan komen? Zou mijn post gecensureerd zijn? Of .. erger nog .. ik zou toch per ongeluk niet iets gepost hebben waar 'ze' het mee eens zijn ..linkje?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 14 februari 2017 @ 20:49:

[...]

Eerst in bad, dan poepen, dan (laten) beffen. Het is Valentijsdag hé, dan krijgt hij wat extra's.Daar heb je een punt. Dinsdag rimdag.
Hier durf ik niet meer te poepen zonder dat de douche mij schreef aankijkt.
Ik moet zo op mijn handen zitten
quote:yasmijn schreef op 14 februari 2017 @ 21:20:

Ik moet zo op mijn handen zitten Moet je poepen?
Heb je de video van patries?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven