Het Stamcafé XVIII
woensdag 15 februari 2017 om 11:24
quote:doornroosje9 schreef op 15 februari 2017 @ 11:23:
[...]
Hoe forum je dan?
mijn laptop. Dan lijkt het net of ik heel ijverig bezig ben met werk.
Dat zou ik ook wel kunnen zijn, allerlei ontwikkelings/beleidsmatige stukken lezen. Maar dat is saai. Zo leuk, ze moeten met de hand schrijven. Zijn ze niet meer gewend en ik zie inmiddels overall wapperende handen.
[...]
Hoe forum je dan?
mijn laptop. Dan lijkt het net of ik heel ijverig bezig ben met werk.
Dat zou ik ook wel kunnen zijn, allerlei ontwikkelings/beleidsmatige stukken lezen. Maar dat is saai. Zo leuk, ze moeten met de hand schrijven. Zijn ze niet meer gewend en ik zie inmiddels overall wapperende handen.
woensdag 15 februari 2017 om 11:24
woensdag 15 februari 2017 om 11:29
quote:Renaissance schreef op 15 februari 2017 @ 11:26:
Maar Blondie, wat is de clou? Want ik gokte natuurlijk maar wat.Er is maar 1 Belgenmop want de anderen zijn allemaal waar Toen ik pas in NL woonde kwam werkelijk iedereen aan met een Belgenmop, waaronder deze...
Maar Blondie, wat is de clou? Want ik gokte natuurlijk maar wat.Er is maar 1 Belgenmop want de anderen zijn allemaal waar Toen ik pas in NL woonde kwam werkelijk iedereen aan met een Belgenmop, waaronder deze...
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 15 februari 2017 om 11:31
woensdag 15 februari 2017 om 11:38
Ik realiseer me nu dat we ook een hele tijd NL grappen te horen hebben gekregen als we in BE op bezoek waren. En ja die gingen altijd over gierigheid! Was ik helemaal vergeten!.
Tuurlijk houden we van elkaar.
Tijdverdrijftip: tel de aanwezige pukkels.
Tuurlijk houden we van elkaar.
Tijdverdrijftip: tel de aanwezige pukkels.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 15 februari 2017 om 11:50
quote:Renaissance schreef op 15 februari 2017 @ 11:45:
Zie je, dat dacht ik al.
Zo ken ik bijvoorbeeld een Belgische die een stuk chocola zonder problemen af zou geven aan een ander, maar ook een die dat absoluut nooit zou doen.Wacht even, Belgen delen NOOIT chocolade. Die Belg die jij kent, is vast een nepperT dan.
Zie je, dat dacht ik al.
Zo ken ik bijvoorbeeld een Belgische die een stuk chocola zonder problemen af zou geven aan een ander, maar ook een die dat absoluut nooit zou doen.Wacht even, Belgen delen NOOIT chocolade. Die Belg die jij kent, is vast een nepperT dan.
Life is short. Eat dessert first.