Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!

In Denemarken dit keer.

Gezellig.

Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo

Dat was een knorwilg, dat kan niet missen .
Hier zojuist een etensdrama achter de rug: ik had de linzen per ongeluk meteen door de curry geflikkerd en man Eet Geen Linzen. Dus nu zit man boos droge rijst te eten, met kipfilet. Ik heb mijn kip ook maar aan hem overgedaan, anders verhongert ie nog
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 februari 2017 @ 19:29:

Hier zojuist een etensdrama achter de rug: ik had de linzen per ongeluk meteen door de curry geflikkerd en man Eet Geen Linzen. Dus nu zit man boos droge rijst te eten, met kipfilet. Ik heb mijn kip ook maar aan hem overgedaan, anders verhongert ie nog

Linzen er zelf uit vissen is zeker teveel werk?
Alle reacties Link kopieren

Hier zojuist een etensdrama achter de rug: ik had de linzen per ongeluk meteen door de curry geflikkerd en man Eet Geen Linzen. Dus nu zit man boos droge rijst te eten, met kipfilet. Ik heb mijn kip ook maar aan hem overgedaan, anders verhongert ie nog Je bent te goed!
quote:dolfje schreef op 15 februari 2017 @ 19:37:

[...]

Je bent te goed!Ach, voor de rest is ie heel lief
Leuke varkensboom, Kittens.

LV, klinkt lekker! Van het op de stoep zitten.

Ik had vanmiddag Carnavalsmiddag op mijn werk. Was leuk, ben alleen doodmoe nu.
quote:Lady_Voldemort schreef op 15 februari 2017 @ 19:42:

[...]

Ach, voor de rest is ie heel lief Gelukkig maar!

Hier zojuist een etensdrama achter de rug: ik had de linzen per ongeluk meteen door de curry geflikkerd en man Eet Geen Linzen. Dus nu zit man boos droge rijst te eten, met kipfilet. Ik heb mijn kip ook maar aan hem overgedaan, anders verhongert ie nog Mannen
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ren, ik heb mn PB nu open gezet geloof ik. Had helemaal geen erg in dat ie dicht stond.

Elfje beterschap met je buik!!

Heb er een werkdag van 12 uur opzitten, ben kapot. Ook nog op mn 'vaste' werk geweest. Ongemakkelijke sfeer in het bedrijf, veel mensen zagen de rigoreuze ontwikkelingen en ontslagen echt niet aankomen. Vind het voor hen veel erger dan voor mezelf allemaal. Van de zon weinig gezien helaas
Goedemorgen allemaal.

Ik was al om 2.15 helemaal klaarwakker, het wordt elke ochtend vroeger Maar rustig aan doen vandaag en vanmiddag een flinke wandeling. Daarna slaap ik meestal wel beter.

Iedereen een fijne dag gewenst.
Pinda, ik stuur je een dezer dagen even een pb.
Goedemorgen allemaal
Mogguh.
Mogge!

Fris en fruiting aan het woggen. Nou ja, de laptop staat (al) aan....

quote:Renaissance schreef op 16 februari 2017 @ 06:45:

Goedemorgen allemaal.

Ik was al om 2.15 helemaal klaarwakker, het wordt elke ochtend vroeger Maar rustig aan doen vandaag en vanmiddag een flinke wandeling. Daarna slaap ik meestal wel beter.

Iedereen een fijne dag gewenst.
Hello girls!

Vanavond heb ik een date!

Met mijn dochter!

We gaan samen uit eten.

Dat wordt dus haar krullen en make uppen straks.

We hebben ontbeten en verder eten we niksssss.
Wat leuk, Leo! Geniet ervan!
Fijne date, Leo!
Life is short. Eat dessert first.
Gezellig Leo!
Hebben jullie De Maatschap gezien?

Echt goed zeg.

Poeh.....
Ik heb een klein stukje gekeken van de eerste aflevering. Vond het een beetje vaag in het begin. Komt er nog wel meer verhaal in?
O ja, zeker.

Het hele Bram Moszkowicz verhaal komt voorbij. Ik vond de eerste aflevering ook niet echt spectaculair maar daarna was het prachtig.
Leuk Leo! Geniet ervan

ik keer terug naar de ziekenboeg, loop alleen maar over te geven
quote:Pinda-Kaas schreef op 16 februari 2017 @ 14:11:

Leuk Leo! Geniet ervan

ik keer terug naar de ziekenboeg, loop alleen maar over te gevenBeterschap! Wat naar zeg
Hoe gaat het met je buik Elfje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven