Het Stamcafé XVIII
woensdag 15 februari 2017 om 13:27
woensdag 15 februari 2017 om 14:13
quote:LadyL0101 schreef op 15 februari 2017 @ 14:11:
PDS sucks Elfje. Voorzichtige voor jou.
Blond hoe gaat het met jou?Hi Lady! Ik ga met kleine stapjes vooruit. Het weer helpt Nog heel rustig aan doen en de pijn is met momenten nog heftig. Maar ik zie het weer wat beter zitten en dat is het belangrijkste!
PDS sucks Elfje. Voorzichtige voor jou.
Blond hoe gaat het met jou?Hi Lady! Ik ga met kleine stapjes vooruit. Het weer helpt Nog heel rustig aan doen en de pijn is met momenten nog heftig. Maar ik zie het weer wat beter zitten en dat is het belangrijkste!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 15 februari 2017 om 14:19
quote:Oudblond schreef op 15 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Hi Lady! Ik ga met kleine stapjes vooruit. Het weer helpt Nog heel rustig aan doen en de pijn is met momenten nog heftig. Maar ik zie het weer wat beter zitten en dat is het belangrijkste!
De helpt voor heel veel! Zo blij dat het al licht is voordat ik het kantoorgebouw induik en nog licht als ik er weer uitkom.
Sterkte met de pijn en niet teveel willen...
[...]
Hi Lady! Ik ga met kleine stapjes vooruit. Het weer helpt Nog heel rustig aan doen en de pijn is met momenten nog heftig. Maar ik zie het weer wat beter zitten en dat is het belangrijkste!
De helpt voor heel veel! Zo blij dat het al licht is voordat ik het kantoorgebouw induik en nog licht als ik er weer uitkom.
Sterkte met de pijn en niet teveel willen...
The owls are not what they seem
woensdag 15 februari 2017 om 18:41
quote:rosanna08 schreef op 15 februari 2017 @ 16:40:
het is echt zalig weer buiten! Heb een heerlijke wandeling gemaakt
Ik heb buiten koffie gedronken en gerookt, in de zon! Zonder jas!
Okee, ik moest ervoor naar de overkant van de straat want ons stulpje staat pal op het noorden en daar komt dat februarizonnetje echt niet overheen, maar ik zat er toch maar mooi. En ik woon toch al in een rare buurt, dus daar kijken ze echt niet verbaasd op van iemand die op de stoep zit te roken en koffie te drinken .
het is echt zalig weer buiten! Heb een heerlijke wandeling gemaakt
Ik heb buiten koffie gedronken en gerookt, in de zon! Zonder jas!
Okee, ik moest ervoor naar de overkant van de straat want ons stulpje staat pal op het noorden en daar komt dat februarizonnetje echt niet overheen, maar ik zat er toch maar mooi. En ik woon toch al in een rare buurt, dus daar kijken ze echt niet verbaasd op van iemand die op de stoep zit te roken en koffie te drinken .
woensdag 15 februari 2017 om 18:46
Beelddenker als ik ben zie ik je nu zitten LV: op het trottoir, benen naar voren over elkaar geslagen, in 1 hand een peuk, met de andere steunend en je koffiemok 2 stoeptegels verder en je kon nog net je favo Doe Maar song 'binnen houden' *de peuk en koffie hielpen daarbij*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 15 februari 2017 om 19:07
Ik zag na het lopen een grappige boom:
Ik was een stukje verkeerd gelopen en het was er prachtig. Maar ik moest me van mezelf aan mijn hardloopschema houden en mocht niet fotograferen. Ik had ook geen tijd om terug te gaan, dus daar fotograferen staat nu op mijn to do lijst voor als ik vrij ben en de zon schijnt.
Ik was een stukje verkeerd gelopen en het was er prachtig. Maar ik moest me van mezelf aan mijn hardloopschema houden en mocht niet fotograferen. Ik had ook geen tijd om terug te gaan, dus daar fotograferen staat nu op mijn to do lijst voor als ik vrij ben en de zon schijnt.