Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Hey.. mn reactie is weg!

Nou ja, Xen, thnx voor je shop onder mijn kont! Ik weet ook wel dat ik me aanstel! Ik had het even nodig!

Ik ga zo even een kopje thee zetten en ANTM kijken, helpt vast wel!

TP, aha, nou snap ik de situatie! Was inderdaad wel erg last-minute dat hij af heeft gezegd. Wat wil je nou precies? Even rustig nadenktijd, of wil je hem even laten voelen dat er niet zo met je gesolt kan worden?

Ik zou er wel met hem het gesprek over aangaan, dat jij je niet zo wilt laten behandelen en dat als hij je wil, hij dat ook mag laten merken!

Ingel, "zylom", lekker spelletjes doen, verder i-net ik ook niet veel!
Oww... zylom. Verschrikkelijk (verslavend) !

En camseks......hmmm kweet ut niet
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
je geloofde het toch niet echt he?
Wat dacht je, xen ...

Alhoewel, aangezien er bij jou niet gevaren werd; niets menselijks is mij vreemd (denk ik)
quote:ingelke_kepringelke schreef op 19 januari 2009 @ 21:41:

Wat dacht je, xen ...

Alhoewel, aangezien er bij jou niet gevaren werd; niets menselijks is mij vreemd (denk ik) ingelke, je bent zooooo grappig!
Hahaha, dat hoor ik graag

(ik hou ook van jou hoor )
was ik weer...

Zei op Msn dat ik net thuis was, toen vroeg ie, zal ik effe bellen?..heeft dus net gebeld, heb het wel aangekaart, dat ik zaterdag "not amused" was, begreep hij heel goed, hij vond het ook vervelend, maar die vriend, waar hij weleens mee gaat stappen, zou het eerst niet vieren, en had 'm pas 'smiddags gebeld, of hij nog op z'n verjaardag kwam, hij was ook paar dagen ziek geweest, en voelde zich zaterdag nog niet zo fit, dus wou wel even gaan, maar was niet van plan om het laat te maken, wat het uiteindelijk toch nog geworden was, waardoor hij zondag heel de dag brak en niet fit was, en weer op tijd naar bed is gegaan, omdat ie vandaag weer moest werken.

Op de één of andere manier kan ik nooit lang boos blijven, en nadat ik had gezegd, dat ik er niet zo blij mee was, wat hij heel goed begreep, is het dat dan ofzo...Misschien wel omdat het ook gewoon geen "botte" lul is, en ik dat ook wel weet..

Vroeg nog of hij nog mee wou naar Javier Guzman as zaterdag ( hij zou al meegaan) maar leek hem heel erg leuk..nog ff ingepeperd, dat hij het uit z'n hoofd moest laten om dan af te zeggen, pas als ie half dood zou zijn, had ie een goeie reden!!..moest ie dan weer beetje om lachen..
De kogel is door de kerk. Het zal nooit wat worden tussen ons. Hij is niet verliefd!

We gaan vrijdag nog wel even gezellig uiteten. Gewoon om het leuk af te sluiten.

Hij vond zichzelf ook zwak dat hij er niet over begonnen was en had het er zichtbaar moeilijk mee! Tranen in zijn ogen. Ik denk dat het allemaal ook wat te snel is geweest op zijn oude relatie.....
Ach nee toch WM! Dat vind ik echt rot voor je zeg!

Jij had duidelijk wel gevoelens voor hem. Hoe voel je je nu? Verdrietig, of enigszins opgelucht, dat je nu niet meer teleurgesteld kan worden, als hij moest werken, en geen tijd had om met je af te spreken?

Vind het echt klote voor je, heb je nog wel beetje geslapen vannacht, na jullie gesprek?

Kop op meis!...
Hé WM, dat is klote om te horen zeg!

Om een stukje van Xenia te quoten (die moet toch eens denken aan het schrijven van een boek ofzo )

quote:Ik weet dat je bang bent hem te verliezen, maar je hebt nu ook niets...behalve paar avonden per maand wat gezelligheid en sex. Weegt niet open tegen al dat verdriet en al dat wachten....De man die volledig voor jou gaat komt nog wel!
Ik hoop het Prikvlieg....maar op één of andere manier vinden mannen mij altijd knap, leuk, gezellig, lief.....maar er verliefd op worden doen ze niet!
Dank je TP....Ik voel me echt wel verdrietig. Zie er niet uit en ga zo gelijk naar huis als de kids weg zijn! Blegh....
Wat hebben jullie veel geschreven!!! Heb alleen deze pagina gelezen en meteen val ik midden in dit verdrietige nieuws van WM!

WM:

Wat een domper zeg... had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Blijkbaar was je onzekerheid toch geen onzin en voelde je wel degelijk dat er iets niet helemaal goed zat. Wat jammer!!!!

*aai WM*
Goede plaatjes Mozz....

Tsja diep van binnen voelde ik het wel. Net zoals Xenia schreef. Ik wilde het alleen niet onder ogen komen. Want als we samen waren voelde het zo fijn! Ik heb nog nooit zo heerlijk geslapen...en dan bedoel ik echt slapen!!

Ik heb een lieve mail gehad van hem...met een kleine uitleg. Was wel even fijn om te lezen....en nu....tsja....me maar aansluiten bij de sekte?
WM, wel fijn dat hij de moeite neemt, om het één en ander wat beter uit te leggen in een lieve mail, vind ik netjes van 'm, wat ik alleen niet zo netjes vind, is dat hij na 4 maanden pas tegen je zegt, dat hij niet verliefd is, zoiets weet je écht wel eerder! Waarschijnlijk vond hij het wel heel leuk en gezellig met je, en de sex niet te vergeten, maar ik had het eerlijker van 'm gevonden, als hij er uit zichzelf mee was gekomen, nu komt het op mij over, dat hij je beetje aan het lijntje heeft gehouden, omdat hij idd te zwak was om het je eerder te vertellen. Je onzekerheid was dus wel terecht, want je onderbuikgevoel had het bij het juiste eind, je voelde nl. al dat er iets niet goed zat..

En WM, wat ik me echt serieus afvraag, zou je vrijdag nou echt wel "gezellig" met 'm gaan eten om het af te sluiten? Maak je het dan niet alleen maar moeilijker voor jezelf? Je geeft zelf al aan dat je niet snel verliefd wordt, en dit was na 2,5 jaar de eerste man waar je weer écht verliefd op bent geworden, die gevoelens zullen niet zo snel verdwijnen, en om dan tegenover hem te zitten, wetende dat daarna jullie wegen scheiden, en je hem niet meer zal zien, dat hij af en toe niet meer gezellig langs komt, niet meer samen slapen enz. Ik zou dat iig heel moeilijk vinden, zeker als ik nog zoveel gevoelens voor iemand zou hebben...
Zeker heel fijn dat hij de moeite heeft genomen.....

Ik ga vrijdag met hem uiteten. Om het goed af te sluiten. Misschien word ik er wel mega verdrietig van. Maar dat ben ik nu ook. Ik moet het gewoon doen.....

Het voelt allemaal zo onwerkelijk
Ach meisje......

Wat onzettend K*T voor je!
quote:winkelmandje schreef op 20 januari 2009 @ 15:17:

....en nu....tsja....me maar aansluiten bij de sekte? Nee, een rebounder nemen
Jeetje WM, zo'm klap is niet leuk!!! En waarschijnlijk heb je het al die tijd wel geweten, diep van binnen!

Ik begrijp best dat je hte nog even met hem wil afsluiten, want om het nu ineens zomaar af te kappen is ook niks. Maar weet je zeker dat je dat vrijdag al wilt? Denk er maar lekker rustig over na! En als je er vrijdag tegenop ziet, dan kan je het altijd nog uitstellen.

Sterkte meis!
Lieve WM:

Vind het echt heel erg voor je! Maar hoe kwam het nou dat ie zei dat ie niet verliefd was? Op jouw vragen?

Ik vind je nu nog wel heel vergevingsgezind en je ziet alleen het goede van hem, maar ja je zit nu nog in de 1e fase van verdriet...zometeen komt de woede en ik hoop dan ook echt dat je dat laat komen, want hij is echt niet eerlijk tegen je geweest!

Ik zou ook niet met hem gaan eten deze week, je kunt dit toch niet binnen een paar dagen 'leuk' afsluiten? Laat t nou gewooon even bezinken, laat je verdriet toe en hou t bij jezelf..want zo zielig is hij niet hoor!
kijk nu naar Obamas ing..dinges...jullie ook?
Ja diep van binnen wist ik het misschien wel

Ik wil het zeker vrijdag doen....even gezellig. Dat wordt het ook vast.... misschien met een verdrietig randje.....
Tsja ben miss erg vergevingsgezind...........maar ik vind hem gewoon nog leuk.....zucht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven