Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Summer He bah dat je nu alleen thuis bent. Kun je iemand bellen om even te praten? Heel veel succes vanavond!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Summer, Niet teveel piekeren, is vast allemaal goed. En idd, even iemand bellen voor wat afleiding is een goed plan. Wij duimen voor je.
Summer, wat schrikken zeg!! Hopelijk is je vriend er snel en worden jullie gerustgesteld in het ziekenhuis. Neem het stapje voor stapje..er is nu nog niets aan de hand. Ik ben druk aan het duimen voor jullie
Summer: Ook van mij even een . Sterkte straks en laat snel wat van je horen!
Wat zijn jullie lief, dankjewel allemaal. Vriend is er met een kwartiertje gelukkig.
hier ringel met nog steeds baby in buik en een 2 jarige rijker!

@Summer........alles oke? man lijkt me schrikken zeg brrrrr en dan ook nog alleen thuis. Succes en toi toi toi.

Alles wel gelezen, maar hou het ff ego.

Gisteren de laatste les van pufclub gehad.......was erg leuk, ook daar waren ze al bang dat ik al aan het bevallen was, omdat ik ff wat later was. We begonnen gisteren om 17.45 al en om dan eten klaar te hebben, zelf te eten en nog een hoi en doei naar Lief te roepen is dan erg stressen.

Vandaag visite voor verjaardag Mayte.....(bedankt voor felicitaties) die kwam om 10.30 stipt......was zelf net koud aangekleed en beneden, Lief was met Mayte nog ff boodschapjes doen, komt de rest van de visite + Lief met boodschappen allemaal tegelijk! Ik werd gek en heeeeeel geirriteerd. hopelijk niks laten merken, maar merk wel dat ik het nu erg prettig vind om verder geen "vreemde" mensen in m'n huis te hebben zodat ik kan gaan cocoonen.

Vanmiddag Mayte naar de psz. daar mochten we om 15.00 ook naar toe om de traktatie te brengen en foto's te maken. Meisje was helemaal uitgeblust toen we daar kwamen. Was wel heel leuk om te zien. Daarna naar huis en nu een waanzinnig moe meisje en een waanzinnig auw auw auw buik. Heb de laatste dagen echt m'n best gedaan om de baby binnen te houden, want 2 verjaardagen op 1 dag vind ik voor de kids niet leuk. Volgende week vrijdag staat nog steeds in de planning.

Kom ws vanavond nog wel ff langs om te reageren, ben ook erg benieuwd naar summer.
Hey Ringel nog gefeliciteerd met je grote meid! Goed dat je de baby binnengehouden hebt. Lijkt me niet echt leuk voor de kinderen zelf ook > maar ja wat eruit wil, wil eruit he?

Ik ga zelf ng wel graag weg, maar ik heb ook niet meer graag andere mensen in mijn huis . Heb geen zin om etentjes te geven ofzo. Ik heb mezelf dus maar overal uitgenodigd deze week . Ik heb trouwens ook weinig zin om mensen te bellen, raar hoor.

B12, had er overheen gelezen, maar wat balen dat je gevallen was zeg. Hoe is het nu? En in je huis?

Origineel hier is de babykamer bijijijijijijna af. Man moet alleen nog een plank boven de commode ophangen. Ik vind het wel relaxt dat ie nu klaar is. Baby kan er zo in Ik heb zelfs het bedje al opgemaakt, want dat staat zo leuk.

Bv kan inderdaad niet in de magnetron, bij te oververhitting gaan bepaalde enzymen stuk (dacht ik). Omdat een magnetron niet gelijkmatig verwarmd mag het daarom niet.

Summer, is je man al thuis? Veel succes zometeen. Ik duim voor jullie dat alles goed is!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Summer dat is echt kl***.

Ik ken het gevoel helaas tegoed. Gewoon aan het apparaat gaan liggen. En naar je kleintje luisteren.

Soms geeft het je ook een energie-boost als je het hartje hoort.

In de buik slaapt je kindje ongeveer 40 minuten. Dan is het lijntje wat vlakker . Maar als de baby wakker is moet de lijn op het papier of laptop fluctueren. Tussen de 100-160 slagen per minuut.

Voel je wel nog genoeg leven?

Helaas ben ik een kenner ( laatste dag 5uur aan het apparaat gelegen)

Tessa mag als ze 2 dagen de minimale voeding naar binnen krijgt vrijdag naar huis. Anders 1 of 2 dagen later.

BV mag inderdaad niet in de magnetron.

FV mag je volgens de nieuwe richtlijnen gewoon heet water uit de kraan pakken als je de voeding meteen geeft. Anders gekookt of flessen water.

Als wij nu de voeding opwarmen zetten we het gewoon in een bakje heet water.
geniet nooit met mate
Kabouter, wat een goed nieuws van Tessa! Dat klinkt beter dan ze moet woensdag maar naar huis, want het wordt te vol hier. Naar huis is super, maar dan wel met een kind wat naar huis kan he? Maar het einde van het ziekenhuisgebeuren is in zicht he. Superfijn nieuws!!!

Geef jij bv trouwens?
Nee hij is er nog niet. Hij was een voorraad hout halen in Ede en wij wonen in A'dam. Normaal is hij altijd mee naar de verloskundige eigenlijk! Hij is al wel in Amsterdam. In de tussentijd maar even forummen voor afleiding..Pfff...

Kabouter je bent dus een kenner, jeetje Ik voel wel genoeg leven, maar ik twijfel nu aan alles eigenlijk. Gewoon beetje heel erg onzeker over alles zeg maar.

Wat zou het fijn zijn als Tessa naar huis mag.

Nou dit zal m'n laatste berichtje wel zijn voor nu. Ik laat het jullie z.s.m. weten. Bedankt voor het medeleven, erg fijn
Summer succes Het is vast niks en alleen voor de zekerheid!
Ik duim mee voor summer! Succes, het valt vast erg mee.

Ringel van harte gefeliciteerd met de kleine van alweer 2 jaar! Onvoorstelbaar maar over twee jaar is er bij ons allemaal weer een kindje van twee!

Bagheera: wanneer krijg je de ks? Weet je dat al?
Summer, wat naar dat je naar het ziekenhuis moet. Ik hoop dat alles voor je meevalt. Ik zal voor je duimen! Ik hoop dat je vanavond hier al weer kunt vertellen dat alles goed is.

Ringel, van harte gefeliciteerd met Mayte!
Summer, hier ook van mij een dikke knuf hoop dat alles goed is met je beeb en met jezelf natuurlijk, die zenuwen helpen ook niet mee, gelukkig voelde je de beeb nog goed.

Ringel: gefeliciteerd met je grote dochter! En gelukkig zit de beeb er nog in, lijkt me inderdaad niet zo handig twee verjaardagen op een dag.

Herken dat gevoel trouwens dat je liever gaat cocoonen. Heb ik ook helemaal, wil eigenlijk gewoon met rust gelaten worden. Ik sluit me aan bij volgende week vrijdag. Lijkt me ook een prima dag om moeder te worden.

Kabouter: Gelukkig gaat het goed met Tessa en heb je haar voor het eind van het weekend thuis.

Moet morgen weer op controle naar de VK.

Groetjes Engel
@ Summer, wat schrikken zeg!! Ik hoop dat het allemaal goed is.... Weet je al iets meer?
Oooh, ik dacht al dat het aan mij lag, dat ik ook wil cocoonen.. Vriend sprak van de week leuk af met een gezamenlijke vriendin, die komt nu morgenavond, maar ik heb er helemaal geen zin in. En afgelopen zondag stonden schoonouders ineens voor de deur, maar ik had alle enveloppen vd kaartjes net geschreven met roze pen en die lagen te drogen, dus die konden echt niet naar binnen, maar ik wilde het ook liever niet.

Geen gedoe. Vrijdag hebben we een verjaardag, daar wil ik dan wel weer heen, maar als ze idd maar niet bij mij thuis komen.. Hihi gek he, dat meerderen dat hebben! En bellen, Frans, hier ook geen zin in.. Handig joh, zo'n nummermelder, neem soms gewoon niet op.. (oooh of ben ik nu echt TE erg?)

B12, ik had er ook overheen gelezen dat je bent gevallen! Oei, ff shcrikken zeker?

Nou, nog geen nieuws van Summer.. Ik kijk strakjes nog ffies..
Wat een schrik zeg Summerbreeze. Hoe was het CTG?

Haha nog een moeder met nesteldrang Bluester. Hier komt mijn moeder ook maandag om door het huis te gaan.

Zo’n pakket klinkt als een goede voorbereiding Bluester. En ook goed dat ze persoonlijk langskomen.

Is het gelukt met de meubeltjes?

Goed dat je het rustig aan doet Floortje. Als het lichaam ho zegt moet je echt niet verder gaan.

Oh hier ook iemand die niet te genieten is en de tranen erg hoog zitten als ik niet goed slaap Frans. En vriend moet het maar ondergaan .

Ik ben zoon ook soms zat hoor Lein. En het nadeel van een 3 jarige is dat hij ’s middags ook niet meer naar bed wil, dus het is hier soms erg gezellig. En hij vindt me nog steeds lief.

Gelukkig nog een paar die soms niet vooruit te branden zijn. Sommige dagen gaat het wel, maar soms komt er niks uit mijn handen.

Ringel gefeliciteerd met Mayte. Gek idee dat je nu weer hoogzwanger bent in dezelfde periode.

Nog veel last van de val gehad B12.

Ik dacht ook dat borstvoeding in de magnetron mocht. Dan op laag vermogen en tussendoor goed zwenken. Wij hebben het nooit gedaan, in een pannetje water ging het ook prima.

Fijn dat jullie goed nieuws hebben gehad over je schoonvader Skoempie.

Wat een lieve verrassing Fesa van je vriendinnen. Lief hoor.

Ik heb nog helemaal niet over een traktatie voor zoon nagedacht. Ik denk dat ik lange vingers in de boter doop en daarna in de beschuit met muisjes.

Ik zit ook op de pufcursus, net als de vorige keer. Vond het wel fijn dat ik een beetje wist wat er kon gebeuren en ervaringen uit te wisselen. Maar op het moment zelf ging het toch helemaal anders. Vriend vond het ook wel fijn om het één en ander voor de tijd te weten (wist hij ook dat wat ik allemaal deed niet echt meende, was nl een sekreet).

Wat doet Tessa het super Kabouter.

Vannacht weer ruk geslapen en dan ook nog een zoon die om half 7 wakker werd. Dat kon ik dus even niet hebben. Heb het dekbed over mijn hoofd getrokken en toen vroeg zoon wat doe je mama. Nou mama slaapt. Oh dan ga ik wel naar mijn eigen bed. De schat. Heeft ie nog bijna een uurtje op zijn eigen bed gelegen. Maar daarna voelde ik me wel wat beter en zoon was de hele dag lief, dus vandaag overdag ging het redelijk.

Vandaag weer ieniminie rompertjes gehaald. Wat is alles dan weer klein als je nu 104-110 gewent bent. Zoon is ook steeds kleertjes aan het uitzoeken. Ook heeft hij een cadeautje voor de baby gekocht. Zo lief. Hij is er echt mee bezig. Soms denk ik wel eens hoe zal het straks komen en hoe zal zoon reageren. Hij is op zich gek op baby's, maar deze baby gaat niet meer weg. Maar het zal wel loslopen. Maar spannend vind ik het wel.
Summer wat vervelend hoop dat de ctg goed is en zal voor je duimen.

Ringel gefeliciteerd met je dochter.

Ibbeltje ik heb tijdelijk een vriendin geholpen in haar winkel omdat ze geopereerd is.

Dus was maar tijdelijk zeg maar.

Frans het viel vanochtend gelukkig mee alleen beetje beurs gevoel.

De lampen aan het plafond zijn er vanavond aangekomen.

Ben nu erg moe zal morgen of overmorgen wat meer en langer proberen te reageren.

Slaap lekker allemaal!
Ik ben net pas thuis. 3uur aan de ctg gelegen...werd helemaal gek van spanning. Het was hartstikke druk!

Er zit inderdaad een overslag in de hartslag, maar niet met regelmaat. Dus het heeft te maken met een onrijp hartje. Niks ernstigs, maar we moeten nog voor controle deze week?

Ik voel me opgelucht, maar ben helemaal op. Eerst dat gedoe met die niertjes, nu dit weer. #)_$&#& Ben er ff klaar mee! Heb keihard gehuild in de auto.
Hey Summer, héél veel sterkte! Jemig zeg, dat je dit er dan óók weer bij moet hebben

M'n nichtje had dit ook en heeft er gelukkig geen last van, hopelijk krijgen jullie deze week gewoon goed nieuws! Ik duim voor je!

Kan me echt voorstellen dat je je nu ontzettend kl*te voelt... Heb je wel veel steun aan je vriend/familie?

Liefs Bokito
Hebje een beetje kunnen slapen Summer? KAn me voorstellen dat je, je helemaal gek kan maken met je eigen gedachten, hebben ze je wel een beetje kunnen geruststellen?

Verder hier alles wel oke, behalve dan dat meisje errug vroeg wakker was. Ben vanacht maar weer eens naar de zolder verkast en werd om 6.00 wakker van Lief en meisje die aanhet klooien waren in de badkamer. Meisje wilde niet weer naar bed en wilde bloodje eten. Bleek datr ze ook al een poos bij Lief in bed had liggen slapen (zit ie tegen mij te kloten dat ik consequent moet zijn wbt een paar piep knopen op d'r jas, terwijl ik graag wil dat hij consequent is wanneer ze s'ochtends te vreog d'r bed uit is,wat hij dus niet doet! nou vraag ik je........) Maar goed, ipv gisteren gaat hij vandag werken. Ben de hele dag met meisje alleen thuis, ben benieuwd hoe het gaat.

Gisterne eigenlijk best wel een kloten dag gehad, veel zere buik en kort lontje, moe chagrijnig en gewoon naar. En dan maar een glimlach op zetten......

Hoop dat het vandag beter gaat, iemand nog ideeen wat vandaag gedaan kan worden?
Hey dames!

Summerbreeze, wat een schrik! Gelukkig deze week nog controle. Hopelijk is alles nog goed.

Origineel, hoe is het eigenlijk met jou en de bloeddruk?

Is er al een datum bekend voor de stuitliggers?

Baby heeft hier ook een tijdje in stuit gelegen, maar is weer keurig gedraaid. Hij ligt nu met de rug rechts en de benen in de linker ribben..... au!

Ik ben trouwens ook niet vooruit te krijgen hoor. Slaap heel erg slecht. Ben moe en krakkemikkig.

Ik merk wel dat hoe minder verplichtingen je hebt, hoe minder je sowieso doet.

Heb nog wel behoefte aan gezelschap. Ben lekker aan het daten met vriendinnen. Maar gaat misschien nog wel over.

Juist de dagen dat ik niks gepland heb zijn zwaar.

Ik vind het lastig om te verzinnen wat ik zal doen op een dag. Met zoon ga ik geen hele stukken meer met de buggy, omdat hij het er niet lang in vol houdt en dan gedragen wil worden. Door het weer kan je ook niet even naar de speeltuin. Je hebt zo best weinig mogelijkheden. Maar goed, nog maar even. Kan ook niet wachten tot het beter weer wordt. Kunnen we eindelijk weer fatsoenlijk naar buiten.

Ben trouwens aangemeld op de hyves. Maar dat wordt hard studeren om erachter te komen wie wie is. Kan het niet echt volgen....

Tot later!
Kan me voorstellen dat het er dan allemaal even uitkomt Summer als het achter de rug is. Gelukkig zag het er goed uit toch? Moet je van de week nog een keer aan de ctg bij die extra controle?

Bij mij vliegen de dagen gewoon om, ik heb denk ik gewoon teveel te doen op een dag. Moet er ook bij melden dat ik 's middags regelmatig een uurtje in bed duik.

Wat zijn jullie kleintjes vroeg wakker zeg! Als ik nu om 6.00 uur wakker zou worden zou ik helemaal niet te genieten zijn.

Ga me maar eens op het huishouden melden, de werkster is ziek. Vanmiddag nog naar de VK en ook nog een verjaardag dus mijn dag is weer lekker snel voorbij.

B12: had ik toch ook overheen gelezen van je val. Gelukkig gaat het wel met je, voorzichtig aan he meiden.
Pff Summerbreeze, wat een spanning brengt zoiets weer met zich mee he? Ben blij dat er niets ernstigs aan de hand is en het hartje nog wat onrijp is. De controles zullen nu wel weer wat toenemen en het wordt direct weer een medisch verhaal (dacht je daar net weer vanaf te zijn). Je hebt helaas geen keuze en je moet er op deze manier doorheen...niet makkelijk maar ik ben er van overtuigd dat het uiteindelijk helemaal goed komt, Ook een dikke knuffel van mij

Heb hier het idee dat ik nu per dag dikker wordt en dat mijn buik ook gevoeliger aan het worden is. Even lopen en pang...de harde buiken komen direct. Ben benieuwd hoe het de komende weken gaat lopen. Nee hier nog geen datum ofzo ivm stuiterje. Eerst volgende week weer controle en dan maar verder zien.

Ik ga vandaag een voetreflexmassage nemen en verder niet veel. Heb dus niet heel veel inspiratie qua activiteiten....
B12, hopelijk alleen wat blauwe plekken aan over gehouden?

@kabouter, Tessa doet het echt goed he......fijn dat je het in het vooruitzicht hebt dat ze snel naar huis mag....lijkt me idd wel eng, maar je weet denk ik ook wel dat ze het echt niet doen als ze het niet vertrouwen.

@Engel, 6.00 opstaan is ook geen hobby van me hoor, zit nu dan ook behoorlijk krakkemikkig achter de pc (maar al wel gedouched en aangekleed) Mayte is ook al gewassen en aangekleed, en we gaan zo maar ff een fruitje eten.

Gelukkig vermaakt ze zich prima met haar thee serviesje wat ze heeft gekregen voor d'r verjaardag en ik denk dat het een tv dag gaat worden. Misschien straks nog ff op de fiets richting centrum, ff sneupen bij de HEMA. Hmmm krijg zometeen weer een klopje thee, suikel en melch.....loelen en en taaltje. (tis zo'n poppie die meid van mij, vertaling thee, met suiker en melk, die moet geroerd worden en en taartje)

pfffffffft. en Lief is dus vandaag werken ipv gisteren, maar kon vanochtend ook niet vooruit komen en is vanavond dus laat thuis. nou ja 1 dag per keer en voordat je het weet is het weer voorbij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven