Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
WM, wi\e heeft dat etentje voorgesteld?
ik
of hebben jullie t vannacht nog leuk afgesloten?
We hebben vanochtend pas gepraat. Ik was toen hij kwam heel vijandig en geirriteerd omdat het me best wel hoog zat

Leek me geen goed moment om te gaan praten....dus we hebben vanochtend heel vroeg paas gepraat.....
oh god.....

en hij merkte niets van die vijandigheid/irritatie?

Wat heb jij gezegd dan vanochtend? Wat wij je aangeraden hadden en vooral ik ik ik ?
quote:ingelke_kepringelke schreef op 20 januari 2009 @ 17:47:

[...]

Nee, een rebounder nemen hahaha zegt de keurigste single hier
Jawel hij merkte het wel....maar ik ben er niet teveel op ingegaan. Want ik wilde niet op die manier een gesprek voeren.

Ik heb heb het dichtbij mezelf gehouden....en toen kwam uiteindelijk het hoge woord eruit. Ik werd eerst boos en toen erg verdrietig....ook even gehuild
En nee ga geen rebounder nemen....want straks wordt diegene wel verliefd op mij en moet ik diegene kwetsen! Dat wil ik niet!
Heb je nog hoop WM?
Nee...die is helemaal weg
dus waarom zou je NU dat etentje doen? iedereen raadt het af hier...iedereen geeft goede redenen aan..en jou lijkt het 'even gezellig'?

Denk er gewoon goed over na, ok?
Ik wil het gewoon even goed voor mezelf afsluiten.......
wm, dat afsluiten voor jezelf doe je niet binnen een paar dagen...

lichamelijk hebben jullie het al afgesloten. En de afscheidsmail is er ook al. Wat nu meer dan?

Ik zeg niet dat je hem niet meer moet zien, maar ik zou t nog even uitstellen, totdat jij t allemaal goed op een rijtje hebt voor jezelf.
Dikke voor jou WM! Jammer dat het zo heeft moeten lopen! Ik begrijp je wel hoor, dat je op deze manier afscheid wilt nemen. Of het verstandig is, dat denk ik eigenlijk niet, want je zult je daarna waarschijnlijk alleen nog maar even rotter voelen, anderzijds weet ik ook dat dat heel makkelijk praten is zo en snap het heel goed als je er wel voor kiest het op deze manier te proberen "af te sluiten".
Ik sta op punt om weg te gaan, maar wil effe WM een hug geven.

Misschien voelde je onbewust wel dat je gevoel niet helemaal wederzijds was, dat je daarom je zo onzeker voelde? In ieder geval blijft het echt superklote!

Ik ben er vandoor, tot later allemaal! X
Ik zou niet weten hoe meer ik het op een rijtje moet hebben.

Hij is niet verliefd op mij, het gaat nooit wat worden. Het doet me pijn, ik ben verdrietig want ik ben wel verliefd.

Ik kan niets anders dan het te accepteren! Hoe zwaar me dat ook valt....

Ik lees jullie reply's later op de avond...ik ga nu even eten bij een vriendin
WM; ga je vanavond naar een vriendin of zo? i hope so!

Iig moet je het positieve voor jezelf eruit halen, dat je onzkerheid in dit geval niet echt aan jezelf te wijten was en dat je het - al had het beter getimed kunnen worden - toch aangekaart hebt.

Echt, wij leren allemaal weer hier denk ik dat die onderbuikgevoelens toch 9 van de 10x kloppen!
Inderdaad LM...ik ga me er vast niet beter door voelen...maar ik wil het gewoon even doen....

Bedankt voor alle steun en knuffels, jullie zijn lief

Nogmaals bedankt, waardeer het echt....
quote:Xenia66 schreef op 20 januari 2009 @ 18:47:

Iig moet je het positieve voor jezelf eruit halen, dat je onzkerheid in dit geval niet echt aan jezelf te wijten was en dat je het - al had het beter getimed kunnen worden - toch aangekaart hebt.

Echt, wij leren allemaal weer hier denk ik dat die onderbuikgevoelens toch 9 van de 10x kloppen!Je hebt denk ik wel gelijk.......ik wist het diep van binnen wel. Maar zoals jij al eerder opperde...ik durfde het niet aan te kaarten omdat ik bang was voor het antwoord. Want ik wist dat het niet positief zou zijn, helaas!
Acceptatie komt pas in fase 3, na je verwondering/besef/verdriet en boosheid..

Met meer op een rijtje bedoel ik dat je je best gebruikt mag voelen en dat hij helemaal niet zo leuk is als je altijd hebt gedacht (en nog denkt). je bent verliefd en je bent afgewezen..dat moet je verwerken en dat verwerk je niet met een 'gezellig' etentje..maar ok i rest my case..its up to you...
Maar nu ga ik echt!

Dag lieverds!!
WM, je gaat je na dat etentje er echt niet beter door voelen.

Je vindt hem nog te leuk, en als je naar 'm kijkt, zal het besef dat hij niet verliefd is, je alleen maar extra verdrietig maken.

Maar als je het persé wilt, moet je het doen.

Het voorstel van jou om het vrijdag nog "leuk" af te sluiten met een etentje, stond hij daar toch wel positief tegenover? Kan me best voorstellen, dat nadat hij je verteld had, niet verliefd te zijn, hij zich schuldig voelde, omdat je verdrietig was, en daarom toch instemde met etentje..

Heeft hij daar vrijdag trouwens wel tijd voor ivm z'n werk?
Hey TP, dus dit weekend naar Guzman met V? Je hebt t goed gedaan met hem hoor!

En Mozz, vertel! hoe is t met je??? .....gggrrr is ze er eindelijk weer, vertelt ze niets....
Dank je Xen!

Ja, zaterdag met V. naar Guzman, wel duidelijk gemaakt dat hij zeker moest weten, dat hij meeging, want dat ik anders wel iemand anders zou vragen, maar hij wou graag mee, leek 'm leuk! Weet je dat dat de eerste keer in 4 maanden is, dat we samen ergens naartoe gaan, tot nu toe zijn we alleen nog maar bij elkaar thuis geweest, heeft ook weer te maken met het rustig aan doen, maar vind het wel spannend! Je laat je dan voor het eerst in het openbaar met een vriendje zien, ook wel ff wennen!

Hoe is het met jou Xen?

Ja Mozz, vertel!! Ben je al een beetje uit qua gevoelens voor PD? Of nog steeds twijfel?
Oh TP, dat is dan zeker spannend! Maar hey, 4 maanden lang alleen bij elkaar thuis afspreken?? hoe hebben jullie elkaar ontmoet dan?

met mij ok hoor! geen hot news, maar voel me gewoon goed en geestelijk supersterk (dat hebben jullie vast al gemerkt :-) Rare is dat ik nu eigenlijk best bang ben om weer het mannencircuit in te gaan (als het er nog van komt), kan dan ook een onzekere muts zijn hoor, dan moeten jullie mij opvangen hier.

Maar ik weet wel dat ik niet onzeker ben bij de juiste man...dus ik ga nu alleen nog maar voor mrRight en geen mr.GoodEnough. Ga dus nog meer luisteren naar mn onderbuikgevoelens,en geef me niet meer zo snel (lysiek en mentaal) aan iemand. Dit zijn de lessen die ik tot nu toe geleerd heb, nu nog de praktijk...maar blijf nog even in de theorie hangen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven