Minnaar
dinsdag 20 januari 2009 om 15:29
Inderdaad recuerdo, ik heb een stukje gelezen en ben er ook mee gestopt, wel zo gezellig!
Ik zie sc heel veel maar thuis veel te weinig dus, ook daar kan de lol vanaf gaan, grrrrrrrrrrrrr Geen tijd, geen tijd, geen tijd, op een dag wil je onderhand wel eens wat anders horen!
Date zie ik wel veel, dat is ook heel anders en niet alleen om de seks, hoewel die héél lekker is!
Ik mag dus niet mopperen (doe het soms lekker toch, haha)
Ik zie sc heel veel maar thuis veel te weinig dus, ook daar kan de lol vanaf gaan, grrrrrrrrrrrrr Geen tijd, geen tijd, geen tijd, op een dag wil je onderhand wel eens wat anders horen!
Date zie ik wel veel, dat is ook heel anders en niet alleen om de seks, hoewel die héél lekker is!
Ik mag dus niet mopperen (doe het soms lekker toch, haha)
dinsdag 20 januari 2009 om 15:30
Pf, tis toch een verademing hier op dit topic... iedereen vind het zo leuk om mensen gelijk te veroordelen... totdat ze het zelf meemaken... maar goed...MT, mooi gesproken! Enne...gaat je date nog door voor vanavond?
lbl, veel plezier vanavond!
Stew, vrijdag
Hier nog een paar weekjes 'rust' helaas... Misschien nog wel een kort afspraakje tussendoor maar staat nog niet vast.
Req. 2x per week is idd wel veel vind ik, maar dat is echt persoonlijk. Ik heb niet zoveel dates maar dat maakt het ook elke keer weer een spannende happening
Ik kan je niet vertellen wanneer het gaat vervelen.... Dat vertel je ons maar...
lbl, veel plezier vanavond!
Stew, vrijdag

Hier nog een paar weekjes 'rust' helaas... Misschien nog wel een kort afspraakje tussendoor maar staat nog niet vast.
Req. 2x per week is idd wel veel vind ik, maar dat is echt persoonlijk. Ik heb niet zoveel dates maar dat maakt het ook elke keer weer een spannende happening

dinsdag 20 januari 2009 om 16:01
dinsdag 20 januari 2009 om 16:55
@VM ik ben nooit braaf geweest hahaha...geloof niet in monogamie!
Same here! Nu gelukkig niet echt een nr. 1 dus kan nog alle kanten op
@Miss Thang: Gelukt voor vanavond?
@Stew: Hopelijk gaat het lukken voor vrijdag!
@LB: Have fun tonight!
@oroblue: zeg nooit nooit en oordeel en veroordeel niet.
Juist!
@Mrs Lucky: Is goed!
Same here! Nu gelukkig niet echt een nr. 1 dus kan nog alle kanten op
@Miss Thang: Gelukt voor vanavond?
@Stew: Hopelijk gaat het lukken voor vrijdag!
@LB: Have fun tonight!
@oroblue: zeg nooit nooit en oordeel en veroordeel niet.
Juist!
@Mrs Lucky: Is goed!
dinsdag 20 januari 2009 om 19:07
VM en Mrs. Lucky, dank voor jullie steun! Meestal reageer ik niet op dat soort dingen, maar hier voelde ik toch even persoonlijk een aanval, dus wilde toch even reageren
Mijn date vanavond niet gelukt, werd allemaal wat te krap, dus we doen het later deze week (en dan even extra goed.....). Kreeg te horen dat hij erg geil is, dus dat komt wel goed!
Mijn date vanavond niet gelukt, werd allemaal wat te krap, dus we doen het later deze week (en dan even extra goed.....). Kreeg te horen dat hij erg geil is, dus dat komt wel goed!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
dinsdag 20 januari 2009 om 19:09
dinsdag 20 januari 2009 om 19:50
tja MT.. exact. Je kunt niet oordelen omdat je iemands achtergrond of drijfveer om een sv erop na te houden niet kent.. en veroordelen... ben de eerste om naar mezelf te wijzen, want een sv/minnaar was voor mij 'not done'. Daarom zeg ik ook zeg nooit nooit.. Als er een bepaalde chemie is, tja Misschien omdat ik ouder ben geworden, laten we het daar maar op houden
pfffff lekker cryptisch, maar je begrijpt me wel..
pfffff lekker cryptisch, maar je begrijpt me wel..
dinsdag 20 januari 2009 om 19:55
Wat mij betreft kun en mag je best oordelen. Het verbaast me alleen dat mensen het zo vreselijk graag lijken te doen. Waarom zou je moeite nemen om hier uitgebreid te lopen verkondigen waarom andere mensen in jou ogen niet deugen of er zelfs een apart topic voor beginnen? Persoonlijk heb ik zoals gezegd de indruk dat het dus vaak gaat om eigen onverwerkt verleden.
dinsdag 20 januari 2009 om 20:01
quote:MeneerDeRaaf schreef op 20 januari 2009 @ 19:55:
Wat mij betreft kun en mag je best oordelen. Het verbaast me alleen dat mensen het zo vreselijk graag lijken te doen. Waarom zou je moeite nemen om hier uitgebreid te lopen verkondigen waarom andere mensen in jou ogen niet deugen of er zelfs een apart topic voor beginnen? Persoonlijk heb ik zoals gezegd de indruk dat het dus vaak gaat om eigen onverwerkt verleden.Zt op haar handjes
Wat mij betreft kun en mag je best oordelen. Het verbaast me alleen dat mensen het zo vreselijk graag lijken te doen. Waarom zou je moeite nemen om hier uitgebreid te lopen verkondigen waarom andere mensen in jou ogen niet deugen of er zelfs een apart topic voor beginnen? Persoonlijk heb ik zoals gezegd de indruk dat het dus vaak gaat om eigen onverwerkt verleden.Zt op haar handjes
woensdag 21 januari 2009 om 12:28
Jah, ik ben echt een bofkont! Het mooie is dat hij dat ook vindt, tweerichtingsverkeer is geweldig
Seks in de auto, da's al lang geleden dat ik dat gedaan heb! En toen kwam de pliesie Ik heb het nooit meer gedaan (was ook niet 'nodig') en vind het erg oncomfortabel. Maar soms... na dag met sc, denk ik wel eens...
IK SLEUR JE DESNOODS MIJN AUTO IN
Seks in de auto, da's al lang geleden dat ik dat gedaan heb! En toen kwam de pliesie Ik heb het nooit meer gedaan (was ook niet 'nodig') en vind het erg oncomfortabel. Maar soms... na dag met sc, denk ik wel eens...
IK SLEUR JE DESNOODS MIJN AUTO IN
woensdag 21 januari 2009 om 15:20
Toy, ik heb het wekenlang met sv gedaan in de auto (en nog een kleine ook - de auto dan he, niet mijn sv ) Ergens op een parkeerplaats toch redelijk in het centrum, maar nooit politie gezien. Was altijd erg geil en heel heftig, maar sinds we het kantoor tot onze beschikking hebben, is de auto voor mij ook een soort van laatste redmiddel geworden!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
woensdag 21 januari 2009 om 20:19
Hoi allemaal.... zie dat er flink gepost (en gesext ) is de afgelopen dagen
Toy, het spettert ervan af bij jou, klinkt goed hoor!
Ik wil graag jullie advies.. voorzover mijn verhaal hier bekend is. Sinds paar dagen weer unblockt door sv op MSN.
Eerste contact sinds laatste afspraak van nu 11 dagen geleden.
Ging vrij snel over een trio, wat al heel lang een wens is van hem, en waarvan ik ooit - toen we nog een 'vaste' sexuele relatie hadden - gezegd heb het (mss) wel in overweging te willen nemen.
Bij hem is de wens om dit te verwezenlijken blijkbaar in een stroomversnelling geraakt nadat ik het heb 'uitgemaakt' en hij heeft zelfs al een kandidate gevonden. Die ziet mij wel zitten.
Hij en ik hebben elkaar nu 2x gezien na onze break, en vandaag dus voor 't eerst weer (ff) op MSN. Hij vraagt nu of ik contact wil zoeken met die kandidate (ruim 20 jaar jonger dan ik :S) maar dit gaat me te snel!
Ik wil hem eigenlijk eerst nog wat vaker alleen zien en kijken hoe dat gaat lopen. Weet niet eens of ik het wel leuk vind gaan zoals het nu gaat, en zeker als het zo blijft -- met zo weinig contact.. Vraag me af of hij nou contact heeft gezocht omdat hij dat triootje zo graag wil, of omdat hij het toch wel weer leuk vindt om met me te chatten...
is het onredelijk van me om eerst te kijken hoe het tussen hem en mij gaat, voordat we er eventueel een derde bij gaan halen? Ik zou wel eerst willen weten wat mijn rol/positie is bij hem...
Ik weet niet eens .. misschien stuurt hij me na die trio wel definitief de laan uit omdat ie me dan niet meer 'nodig' heeft om dat triootje te kunnen verwezenlijken. Wil hij me nog wel zien erna, gewoon ik, alleen ik, en niemand behalve ik?
Stel ik rare vragen, eisen? Hoe denken jullie hierover??
Toy, het spettert ervan af bij jou, klinkt goed hoor!
Ik wil graag jullie advies.. voorzover mijn verhaal hier bekend is. Sinds paar dagen weer unblockt door sv op MSN.
Eerste contact sinds laatste afspraak van nu 11 dagen geleden.
Ging vrij snel over een trio, wat al heel lang een wens is van hem, en waarvan ik ooit - toen we nog een 'vaste' sexuele relatie hadden - gezegd heb het (mss) wel in overweging te willen nemen.
Bij hem is de wens om dit te verwezenlijken blijkbaar in een stroomversnelling geraakt nadat ik het heb 'uitgemaakt' en hij heeft zelfs al een kandidate gevonden. Die ziet mij wel zitten.
Hij en ik hebben elkaar nu 2x gezien na onze break, en vandaag dus voor 't eerst weer (ff) op MSN. Hij vraagt nu of ik contact wil zoeken met die kandidate (ruim 20 jaar jonger dan ik :S) maar dit gaat me te snel!
Ik wil hem eigenlijk eerst nog wat vaker alleen zien en kijken hoe dat gaat lopen. Weet niet eens of ik het wel leuk vind gaan zoals het nu gaat, en zeker als het zo blijft -- met zo weinig contact.. Vraag me af of hij nou contact heeft gezocht omdat hij dat triootje zo graag wil, of omdat hij het toch wel weer leuk vindt om met me te chatten...
is het onredelijk van me om eerst te kijken hoe het tussen hem en mij gaat, voordat we er eventueel een derde bij gaan halen? Ik zou wel eerst willen weten wat mijn rol/positie is bij hem...
Ik weet niet eens .. misschien stuurt hij me na die trio wel definitief de laan uit omdat ie me dan niet meer 'nodig' heeft om dat triootje te kunnen verwezenlijken. Wil hij me nog wel zien erna, gewoon ik, alleen ik, en niemand behalve ik?
Stel ik rare vragen, eisen? Hoe denken jullie hierover??
woensdag 21 januari 2009 om 20:30
Lieve DWaallicht,
Misschien helpt het als ik vanuit een mannelijk perspectief wat over jouw situatie zeg. Volgens mij zit het zo: Hij wil een trio. Daarvoor heeft hij 2 vrouwen nodig. Hij heeft er een gevonden. En jij mag het compleet maken. Niks meer en niks minder. Elke vrouw is goed, maar jou kan hij krijgen of denkt hij te kunnen krijgen. Dit is NIET het begin van een hernieuwde relatie, sv schap of wat dan ook. Uit jouw reacties tot nu toe lees ik dat jij meer wilt dan alleen 3 mensen die seks met elkaar hebben. Als ik dat goed heb begrepen, dan moet je niet op zijn uitnodiging in gaan. Wat je wel moet doen is alle contact definitief verbreken. Jij wilt iets anders dan hij en hij vind t het af en toe wel makkelijk dat jij er bent als hij seks wil en er is geen andere vrouw beschikbaar. Voor jouw zelfrespect en geluk op langere termijn moet je hiermee direct en totaal mee kappen. Er is helemaal niks mis met 2,3 of van mijn part 100 mensen die samen seks willen hebben en niks meer. Als je echter WEL wat meer wil of voelt, moet je zo snel mogelijk wegwezen uit een dergelijke situatie.
Misschien klinkt het wat hard, maar dit is mijn oprechte mening over jouw situatie. Ik wens je veel sterkte.
Misschien helpt het als ik vanuit een mannelijk perspectief wat over jouw situatie zeg. Volgens mij zit het zo: Hij wil een trio. Daarvoor heeft hij 2 vrouwen nodig. Hij heeft er een gevonden. En jij mag het compleet maken. Niks meer en niks minder. Elke vrouw is goed, maar jou kan hij krijgen of denkt hij te kunnen krijgen. Dit is NIET het begin van een hernieuwde relatie, sv schap of wat dan ook. Uit jouw reacties tot nu toe lees ik dat jij meer wilt dan alleen 3 mensen die seks met elkaar hebben. Als ik dat goed heb begrepen, dan moet je niet op zijn uitnodiging in gaan. Wat je wel moet doen is alle contact definitief verbreken. Jij wilt iets anders dan hij en hij vind t het af en toe wel makkelijk dat jij er bent als hij seks wil en er is geen andere vrouw beschikbaar. Voor jouw zelfrespect en geluk op langere termijn moet je hiermee direct en totaal mee kappen. Er is helemaal niks mis met 2,3 of van mijn part 100 mensen die samen seks willen hebben en niks meer. Als je echter WEL wat meer wil of voelt, moet je zo snel mogelijk wegwezen uit een dergelijke situatie.
Misschien klinkt het wat hard, maar dit is mijn oprechte mening over jouw situatie. Ik wens je veel sterkte.
woensdag 21 januari 2009 om 20:42
Overigens kan ik iedereen geruststellen die op basis van bovenstaande post twijfelt aan mijn zorgvuldig opgebouwde imago van volstrekt amorele vreemdganger: ik deug nog steeds niet hoor. Weliswaar is mijn geplande date voor deze week helaas uitgesteld, maar zeker niet afgesteld. Binnenkort is het echt zover en dagelijks vliegen er vele hitsige en opwindende mailtjes heen en weer tussen mij en mijn sv.
woensdag 21 januari 2009 om 20:43
MdR, bedankt voor je reactie. Je klinkt niet hard, je verwoordt eigenlijk mijn eigen 'angst' hierover. Ik denk zelf ook dat het ongeveer wel zo zit als jij zegt. En het voelt niet goed.
Ooit was het wel gelijkwaardig. Of mss was ik toen onverschilliger. Maar nu inderdaad niet meer. Die trio zou ik ujitsluitend doen voor hem. Ik ben mss wel een beetje nieuwsgierig, maar niet echt genoeg om het ook voor mezèl f te willen.
En ja, denk wel dat ik hoop dat er weer een soort relatie uit ontstaat zoals we dat vorig jaar hadden, toen het allemaal nog WEL leuk ging, en ik genoeg aandacht/bevestiging kreeg en enthousiasme en zo bij hem zag.
Ik begrijp uit jouw reactie ook dat het niet heel raar is als ik eerst zou willen weten hoe onze huidige verstandhouding zich gaat ontwikkelen en wat hij nou precies van mij wil. Zowel NU, als NA een eventueel trio..
maar uiteindelijk heb je wel gelijk, denk ik, dat ik het allerbeste ermee zou moeten kappen. Tis alleen zo jammer als het niet te vermijden is. Het ging maandenlang zo leuk. Ik trek dat onverschillige van hem niet. Hij wil nu een trio en het enige dat ik kan denken is "what's in it for me".. Ik wil er duidelijk iets voor terug...... en dat zal wel naief zijn van me...
ga er maar eens goed over nadenken, nogmaals dank..
Ooit was het wel gelijkwaardig. Of mss was ik toen onverschilliger. Maar nu inderdaad niet meer. Die trio zou ik ujitsluitend doen voor hem. Ik ben mss wel een beetje nieuwsgierig, maar niet echt genoeg om het ook voor mezèl f te willen.
En ja, denk wel dat ik hoop dat er weer een soort relatie uit ontstaat zoals we dat vorig jaar hadden, toen het allemaal nog WEL leuk ging, en ik genoeg aandacht/bevestiging kreeg en enthousiasme en zo bij hem zag.
Ik begrijp uit jouw reactie ook dat het niet heel raar is als ik eerst zou willen weten hoe onze huidige verstandhouding zich gaat ontwikkelen en wat hij nou precies van mij wil. Zowel NU, als NA een eventueel trio..
maar uiteindelijk heb je wel gelijk, denk ik, dat ik het allerbeste ermee zou moeten kappen. Tis alleen zo jammer als het niet te vermijden is. Het ging maandenlang zo leuk. Ik trek dat onverschillige van hem niet. Hij wil nu een trio en het enige dat ik kan denken is "what's in it for me".. Ik wil er duidelijk iets voor terug...... en dat zal wel naief zijn van me...
ga er maar eens goed over nadenken, nogmaals dank..
woensdag 21 januari 2009 om 20:48
De vraag "what's in it for me" is eenvoudig te beantwoorden: niets. Nogmaals, elke (seksueel voldoende aantrekkelijke) vrouw is goed genoeg voor hem. Aangezien het niet zo makkelijk is om een willekeurige lekkere voorbijgangster zo ver te krijgen dat ze mee doet aan zijn trio kiest hij jou. Ik garandeer je dat dat voor hem echt de enige reden is om jou te vragen. Dus DAT is hij van je wil. Pijnig jezelf niet door iets te zoeken dat er niet is.
woensdag 21 januari 2009 om 20:58